Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@02:10:28 GMT

تخلف بارسلونا در جام حذفی تائید شد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۱۴۱۶

تخلف بارسلونا در جام حذفی تائید شد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا تخلف باشگاه بارسلونا در این فصل از رقابت‌های جام حذفی را تأیید کرد.

به گزارش مشرق و به نقل از نشریه مارکا، کارمن پرس، رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا به صورت رسمی اعلام کرد اقدام باشگاه بارسلونا در استفاده از خوان برانداریس، ملقب به «چومی» در بازی مقابل لوانته در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا غیرقانونی و تخلف بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه بارسلونا در آن بازی که با نتیجه ۳ بر صفر پیروز شد، در حالی از بازیکن تیم ذخیره‌هایش استفاده کرد که او به سبب سه اخطاره بودن، اجازه همراهی این تیم را نداشت. باشگاه لوانته نیز خیلی دیر و خارج از بازه زمانی مقرر نسبت به اعتراض به اقدام غیرقانونی بارسایی‌ها اقدام کرد و همین موضوع سبب شد که اعتراضش نتیجه‌ای نداشته باشد و آبی‌و‌اناری‌ها در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه ۵ بر یک پیروز شدند و صعود کردند. لوانته حتی برای دومین بار از دادگاه ورزش اسپانیا فرجام‌خواهی کرد، اما باز هم به جایی نرسید.

با وجود اثبات تخلف باشگاه بارسلونا به استفاده از بازیکن غیرمجاز تغییری در روند برگزاری جام حذفی اسپانیا ایجاد نخواهد شد و این باشگاه همچنان به عنوان یکی از فینالیست‌های کوپا دل‌ری در تاریخ ۲۶ ماه می (پنجم خرداد) در ورزشگاه بنیتو ویامارین به مصاف والنسیا می‌رود تا از عنوان قهرمانی‌اش در این رقابت‌ها دفاع کند.

 

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید گام دوم انقلاب وعده های روحانی اخبار سیل بارسلونا کوپا دل ری لالیگا لوانته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۱۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار:کاری که باید برای صدرنشینی می کردیم انجام دادیم/ در جام حذفی از تمام نفرات استفاده می کنم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، اوسمار لوس ویرا پس از دیدار پرسپولیس و صنعت نفت اظهار کرد: می دانید که بازی کردن در آبادان چقدر سخت است، نتیجه 3 بر صفر در فوتبال عالی است و از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم.

وی در خصوص صدرنشینی پرسپولیس گفت: می دانیم که ما یک بازی بیشتر نسبت به رقیبمان انجام دادیم. کاری که ما باید می کردیم این بود که بازی را ببریم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص مصدومیت عالیشاه گفت: او بازیکن مهمی برای ما است ولی باید منتظر عکس مصدومیت و نتیجه آن باشیم.

اوسمار در خصوص نقش VAR در فوتبال کشور گفت: این سیستم به فوتبال کمک می کند ولی از تصمیم مدیریت و هیات مدیره باشگاه بی اطلاع هستم. هر تصمیم آنها بگیرند من حمایت می کنم.

وی در خصوص اینکه دوباره قرار است تعطیلات از راه برسد و برنامه اش برای ادامه مسابقات چیست گفت: همه بازی ها مهم هستند، جام حذفی هم برای ما مهم است و از تمام قوا و تمام نفراتی که به ما کمک کنند استفاده می کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نتیجه عالی برابر صنعت نفت کسب کردیم/ با تمام قوا در جام حذفی شرکت می‌کنیم
  • اوسمار ویرا: این نتیجه عالی است
  • واکنش اوسمار به صدرنشینی: یک بازی بیشتر داریم
  • سرمربی پرسپولیس: نتیجه ۳ بر صفر عالی است
  • اوسمار:کاری که باید برای صدرنشینی می کردیم انجام دادیم/ در جام حذفی از تمام نفرات استفاده می کنم
  • جام حذفی پرتغال / صعود پورتو به فینال در شب گلزنی طارمی
  • درخشش مهدی طارمی در شب صعود پورتو به فینال
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی طارمی
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی پرتغال با گلزنی طارمی
  • اتلتیکو به دنبال انتقام/ کار سخت پاری سن‌ژرمن در اسپانیا