Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@09:35:09 GMT

تیم ملی کاراته رده های پایه عازم رقابتهای آسیایی نمی شود

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۱۵۲۸

تیم ملی کاراته رده های پایه عازم رقابتهای آسیایی نمی شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سید حسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته با اعلام این خبر اظهار داشت: با بررسی تمام جوانب، فدراسیون کاراته تصمیم گرفت تیم‌های رده سنی پایه خود را به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام نکند. این تصمیم علی رغم میل باطنی و در راستای کنترل هزینه‌ها و اولویت بندی صورت گرفته از سوی فدراسیون، اتخاذ گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: تردید ندارم این خبر خوبی برای تیم‌های رده سنی پایه نیست، به ویژه نوجوانان و جوانانی که به امید حضور در مسابقات قهرمانی آسیا ماه‌ها در اردو حضور داشتند. ما تا همین امروز هم تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا با جذب اسپانسر تیم‌های پایه را به مالزی اعزام کنیم ولی شرایط به گونه‌ای پیش رفت که این اتفاق رخ نداد.

طباطبایی تصریح کرد: صادقانه بگویم با توجه به شرایط موجود دیگر نمی‌توانیم در بحث اعزام‌ها به مانند سالهای گذشته رفتار کنیم. در حال حاضر اولویت نخست ما تیم ملی بزرگسالان و کسب سهمیه المپیک است و طبیعتاً بخش عمده ای از بودجه نیز صرف هزینه‌های این تیم می‌شود. به عنوان نمونه همین حالا تیم کاراته ایران با صرف هزینه نسبتاً بالا برای رقابت در سومین مرحله لیگ کاراته وان در قاره آفریقا و کشور مراکش حضور دارد.

رئیس فدراسیون کاراته خاطرنشان کرد: البته این حرف بدان معنا نیست که تیم‌های رده‌های پایه را فراموش می‌کنیم. تیم‌های پایه ما فراتر از آسیا و از قدرت‌های کاراته جهان به حساب می آیند. قطعاً در آینده تلاش خود را بیشتر می‌کنیم تا برای سایر رویدادهای بین المللی این تیم‌ها را نیز اعزام کنیم.

کد خبر 4594092

منبع: مهر

کلیدواژه: فدراسیون کاراته سیدحسن طباطبایی تیم ملی کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۱۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان عازم عشق‌آباد شد

وزیر امور خارجه کشورمان به منظور دیدار و گفت‌وگو با مقامات ترکمنستان دقایقی پیش تهران را به مقصد عشق‌آباد ترک کرد.

به گزارش مشرق، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان به منظور دیدار و گفت‌وگو با مقامات عالی‌رتبه ترکمنستان تهران را به مقصد این کشور ترک کرد.

گفت‌وگو در خصوص مسایل مورد علاقه دوجانبه به خصوص مسایل اقتصادی و تجاری، ترانزیت، انرژی و مبارزه با تروریسم از مهم‌ترین موضوعات مورد رایزنی در جریان این سفر خواهد بود.

در این سفر کاظمی قمی نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امور افغانستان، دمیرچی‌لو مدیرکل اوراسیا و علیرضا محمودی مدیرکل کنسولی وزارت امور خارجه امیرعبداللهیان را همراهی می‌کنند.

بر اساس این گزارش، ایران و ترکمنستان در جریان سفر سال گذشته قربانقلی بردی محمداف رئیس شورای مصلحت خلق ترکمنستان و رئیسی جمهور سابق این کشور به تهران ۵ سند همکاری در زمینه‌های ترانزیت، برق، گاز، تجارت و سرمایه‌گذاری بین دو کشور امضا کردند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • اعزام تکواندوکار کرمانشاهی به رقابت‌های آسیایی تایلند
  • عبدلی: ۳ ملی‌پوش شنا شانس کسب سهمیه المپیک هستند
  • بسکتبال ایران در سال ۱۴۰۲؛ ناکام و ناامید!
  • از رویایی نیمه تمام تا شیرینی طلای جهان و تلخی بازماندن از مسابقات آسیایی
  • ژیمناستیک در ۱۴۰۲، مدال تاریخی در اوج بلاتکلیفی
  • امیرعبداللهیان عازم عشق‌آباد شد
  • امیرعبداللهیان عازم ترکمنستان شد
  • معرفى تركيب تيم ملى تكواندو براى اعزام آسيايى
  • ترکیب تیم ملی تکواندو معرفی شد/ اعزام هشت تکواندوکار به قهرمانی آسیا
  • برگزاری آزمون درجه داوری آسیایی کاراته در کشور ازبکستان