Web Analytics Made Easy - Statcounter

نائب رئیس اتاق اصناف ایران گفت: پرداخت ۲۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات به ۱۰۰ هزار واحد تولیدی کشور ۲۰۰ هزار شغل تضمینی ایجاد می‌کند. ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۰ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

مجتبی صفایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به اینکه دو سال پیش نامه‌ای به معاون اول رئیس جمهور ارسال و در آن وضعیت صنوف تولیدی کشور تبیین شد اظهار داشت: سه میلیون واحد صنفی در کشور وجود دارد و از این تعداد بیش از 600 هزار واحد تولیدی هستند که در شرایط تحریم کمک حال صنعت بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در نامه ارسال شده به معاون اول رئیس جمهور درخواست شد به 100 هزار واحد 100 میلیون تومان به عنوان سرمایه در گردش پرداخت شود و تضمین داده شد به ازای هر 100 میلیون تومان یک شغل تضمینی ایجاد شود اما هنوز بعد از دو سال هیچ اقدامی انجام نشده است.

صفایی با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان رونق تولید گفت: چنانچه این منابع به 20 هزار میلیارد تومان برسد یعنی به هر واحد 200 میلیون تومان پرداخت شود تضمین می‌شود 200 هزار شغل در این شرایط تحریم ایجاد شود.

بیش از 3700 طرح در قزوین تسهیلات اشتغال دریافت کردند45 درصد واحدهای تولیدی استان کرمانشاه راکد یا نیمه‌ فعال است️روند تسهیل و رفع موانع واحدهای تولیدی در اردبیل رصد می‌شود

نائب رئیس اتاق اصناف ایران با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های صنفی در کشور بازرسی است عنوان کرد: براساس قانون یک سوم جرائم صنوف این موضوع باید به اتاق اصناف عودت داده شود اما تاکنون انجام نشده است.

وی افزود: در بودجه 98 برای نخستین بار سه میلیارد تومان برای این مطالبات پیش‌بینی شده است که البته برای وصول و تخصیص این مبلغ باید تلاش مضاعفی از سوی وزارتخانه انجام شود.

صفایی بیان کرد: صنوف تولیدی مشاغل مزیت‌دار محسوب می‌شوند و انعطاف‌پذیری آن‌ها بهتر و بیشتر از حوزه صنعت است اما به آن‌ها توجهی نمی‌شود.

وی با بیان اینکه نوعی بی‌انضباطی در حوزه تنظیم بازار کشور وجود دارد عنوان کرد: یکی از مصوباتی که مشکلاتی را ایجاد کرده این است که 1000 تن سهمیه شکر استان کرمانشاه از ارومیه وارد و 1000 تن سهمیه آذربایجان غربی از کارخانه‌های استان کرمانشاه تأمین می‌شود و این موضوع باید مدیریت شود.

انتهای پیام / ع

R41380/P/S6,68/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۱۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات ساخت، خرید و تعمیرات پرداخت شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری از وزارت راه و شهرسازی، سیدعباس حسینی درباره عملکرد آن بانک برای ارائه تسهیلات ساخت، خرید و تعمیرات مسکن، افزود: تسهیلات خرید مسکن در سال گذشته به ۴۵ هزار نفر به مبلغ ۱۸ هزار میلیارد تومان پرداخت شد.

وی ادامه‌داد: در سال گذشته قرارداد تسهیلات ساخت ۱۴۰ هزار و ۴۴۲ واحد مسکونی به مبلغ ۸۳ هزار میلیارد تومان منعقد شد.

به گفته حسینی، پارسال همچنین ۱۳۰ هزار و ۳۷ واحد تسهیلات تعمیر مسکن به مبلغ ۱۴ هزار میلیارد تومان توسط بانک مسکن دریافت کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ساخت حدود ۳۴ هزار واحد روستایی برای مددجویان کمیته امداد در سراسر کشور
  • بانک‌ها موظف به پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر هستند
  • جزئیات اقدامات سازمان بازرسی/جلوگیری از تعطیلی ۵۴۸ واحد تولیدی
  • ۴۶۷ فقره تسهیلات به کارآفرینان استان بوشهر پرداخت شد
  • کمک به اشتغال حدود ۷ هزار نفر با اقدامات دستگاه قضایی استان البرز
  • سال گذشته از تعطیلی۴۳ واحد تولیدی جلوگیری شد
  • ۱۱۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات ساخت، خرید و تعمیرات پرداخت شد
  • جلوگیری از تعطیلی ۴۳ واحد تولیدی با ورود دادگستری البرز
  • پرداخت ۱۱۵ همت تسهیلات ساخت و خرید مسکن
  • پرداخت ۱۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات کم بهره برای ایجاد اشتغال در استان بوشهر