Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@14:26:33 GMT

مدیریت جهادی راه مقابله با توطئه دشمنان است

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۱۵۴۲

مدیریت جهادی راه مقابله با توطئه دشمنان است

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت الله نوری همدانی، وی روز چهارشنبه در دیدار با سید مرتضی سقاییان نژاد شهردار قم، ادامه داد: دشمنان ما به خودبزرگ بینی عادت کرده اند و اگر ببینند ملت سرافراز ایران از آنها برتر است، نمی توانند آن را تحمل کنند.
وی تاکید کرد: دشمنی دشمنان روز به روز شدیدتر می شود، زیرا آنها کمر همت خود را برای نابودی اسلام بسته اند، بنابراین همه ما به ویژه مسولان باید همواره با مدیریت جهادی به مقابله با آن ها بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مرجع تقلید، در ادامه با اشاره به روایتی از پیامبر اکرم(ص) اظهار داشت: محبوب ترین بندگان نزد خداوند، کسانی هستند که بیشترین نفع را به مردم برساند، بنابراین هر کسی به هر اندازه که به مردم نفع برساند، به همان میزان نیز در نزد خداوند متعال محبوب تر خواهد بود.
آیت الله نوری همدانی به تاکید بر اهمیت مدیریت شهری، عنوان کرد: امروز باید نمای شهری قم به صورتی باشد تا کسانی که به این شهر مقدس قدم می گذارند، به وضوح زیبایی، ظرافت ها و وسعت تراز انقلاب اسلامی را در آن مشاهده کنند.
این مرجع تقلید ضمن تقدیر از اقدام ها و خدمات شهرداری قم در زمینه مدیریت شهری تأکید کرد: وضعیت شهر مقدس قم نسبت به سابق بسیار فرق کرده است و امیدواریم همین زیبایی، ظرافت و عمران و آبادی را در سال های آینده نیز شاهد باشیم.
وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از مدیران شهری قم برای جلوگیری از وقوع سیل در این شهر یادآور شدند: امروز باید رودخانه قم لایروبی شده و پاکیزه نگه داشته شود تا مردم از سیل مصون بمانند؛ امروز مسئولان دیگر نباید میان جنوب و شمال شهر تفاوتی قائل شوند، بلکه به همه جای شهر نگاهی یکسان داشته باشند.
آیت الله نوری همدانی تصریح کرد: رودخانه قم ظرفیت تبدیل شدن به یک مکان زیبا و گردشگری را دارد، بنابراین مسولان باید به این رودخانه متناسب با ظرفیت های آن توجه بیشتری داشته باشند.


**مسئولین با خدمت رسانی بهتر برای حفظ نظام تلاش کنند
آیت الله سید محمدعلی علوی گرگانی از مراجع تقلید نیز در دیدار با اقشار مختلف مردم برخدمت رسانی بهتر و رفع مشکلات مردم تأکید کرد و گفت: همه مسئولین باید تلاش شان حفظ نظام و انقلاب باشد.
وی با بیان اینکه مسئولانی که عامدانه به دنبال تخریب اعتماد مردم به نظام هستند فردای قیامت باید پاسخگو باشند ادامه داد: برخی افراد تنها به فکر گرفتن مزد خود هستند و برای آنها فرقی نمی کند در چه نظامی مشغول خدمت هستند اما افرادی هم تنها به مزد گرفتن در قبال خدمت رسانی فکر نمی کنند، آنچه اهمیت دارد این است که در کدام نظام مشغول خدمت هستیم.
این مرجع تقلید ادامه داد: اگر در خدمت رسانی، خدا را در نظر داشته باشیم، این خدمت مقدس تر و ارزش آن دو چندان خواهد بود.
7404/ 6133/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 خدمت رسانی زیبایی شهرداری گردشگری مشکلات مردم 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۱۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری‌ها به ۵۹ میلیون نفر از جمعیت کشور خدمت‌رسانی می‌کنند

شهردار قم گفت: مجمع کلان‌شهرها تقریبا به عنوان عقل منفصل، برای شهرداری‌ها برنامه‌ریزی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی، سیدمرتضی سقاییان‌نژاد، در حاشیه یکصدونوزدهمین نشست مجمع شهرداران کلانشهرها و مراکز استان‌ها که ظهر امروز_ سی ام فروردین_ در مشهد مقدس در حال برگزاری است اظهار کرد: مجمع کلان‌شهرها تقریباً به عنوان عقل منفصل، برای شهرداری‌ها برنامه‌ریزی می‌کند، متأسفانه سال‌های طولانی به دنبال این هستیم که برای خود عقل منفصل داشته باشیم زیرا امروز شهرداری‌ها نزدیک ۵۹ میلیون نفر در کشور را تحت پوشش قرار می‌دهد و این درحالی است که تعداد شهرنشینان قبل انقلاب ۴۰ درصد و امروز بالای ۸۵ درصد است و روز به روز جمعیت بیشتر و مسیولیت شهرداری‌ها افزایش پیدا می‌کند.

وی افزود: کار شهرداری در سفره مردم خود را نشان می‌دهد و ساختار آن نیز در قانون اساسی در هفت فصل مشخص شده اما هنوز مسائل آن تحقق پیدا نکرده و مدیریت واحد و یکپارچه شهری نداریم.

شهردار قم اضافه کرد: درحال حاضر ۲۵ ارگان برای شهر تصمیم می‌گیرند؛ ما یک زمین را آسفالت می‌کنیم و لباس نو می‌پوشد و بلافاصله ۱۰ قیچی به آن زده می‌شود زیرا مدیریت واحد شهری وجود ندارد و باید پیگیری شود.

کد خبر 745816

دیگر خبرها

  • یگان‌های امدادی سپاه تا پایان عملیات خدمت رسانی به مردم سیل زده در منطقه حضور خواهند داشت
  • تداوم خدمت‌رسانی سپاه به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • سپاه پاسداران همواره توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است
  • با دستور سرلشکر سلامی یگان‌های امدادی سپاه تا پایان عملیات خدمت رسانی به مردم سیل زده در منطقه حضور خواهند داشت
  • حضور یگان‌های امدادی سپاه در مناطق سیل زده تا پایان خدمت رسانی
  • حضور یگان‌های امدادی سپاه تا پایان عملیات خدمت رسانی در مناطق سیل زده
  • یگان‌ امدادی سپاه تا پایان خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده حضو دارد
  • جامعه نخبگان مورد توجه مسئولان قرار گیرد
  • مسئولان به جامعه نخبگان توجه داشته باشند
  • شهرداری‌ها به ۵۹ میلیون نفر از جمعیت کشور خدمت‌رسانی می‌کنند