Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24- تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و ششم لیگ برتر مقابل ذوب آهن با نتیجه تساوی متوقف شد تا دو امتیاز حساس را در راه قهرمانی از دست بدهد و تیم‌های تعقیب کننده‌اش را خوشحال کند.

در اولین دیدار از هفته بیست و ششم لیگ برتر، تیم پرسپولیس تهران در ورزشگاه فولادشهر اصفهان میهمان ذوب آهن که این بازی با نتیجه تساوی بدون گل تمام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار از ساعت ۱۸ آغاز شد.

پرسپولیس در این مسابقه با ترکیب علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، مهدی شیری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نورالهی، بشار رسن (۸۶ - سعید کریمی)، مهدی ترابی، سیامک نعمتی و علی علیپور پا به میدان گذاشت.

بازی در نیمه اول به جز دقایق ابتدایی کم موقعیت و کم هیجان دنبال شد .۱۰ دقیقه ابتدایی بازی در اختیار تیم ذوب آهن بود. سبزپوشان اصفهانی با هدایت علیرضا منصوریان بازی را هجومی آغاز کردند و بهترین موقعیت آنها ضربه سر اوساگونا در دقیقه ۵ بود. علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس این ضربه سر را به کرنر فرستاد.

شاگردان برانکو ایوانکوویچ با گذشت زمان شرایط بهتری پیدا کردند و بازی از حالت یک طرفه خارج شد. در دقیقه ۱۲ محمد نادری مدافع چپ پرسپولیس شوتی به سمت دروازه حریف زد که با اختلاف کم به اوت رفت.

در ادامه کیفیت فنی بازی افت کرد و بازی از هیجان افتاد؛ تا جایی که دو تیم از ایجاد موقعیت صد درصد گل ناکام ماندند و نیمه نخست با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

در نیمه دوم بازی با سرعت و هیجان بیشتری دنبال شد و هر دو تیم خطرات بیشتری روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند. در دقیقه ۴۶ شوت بازیکنان ذوب آهن توسط بیرانوند به صورت نصفه و نیمه مهار شد.

ذوب آهن که بیشتر برنامه‌هایش روی ضربات سر اوساگونا متمرکز شده بود، در دقیقه ۵۹ یکبار دیگر دروازه پرسپولیس را تا آستانه باز شدن پیش برد ولی علیرضا بیرانوند توپ را از روی خط دروازه بیرون کشید.

پرسپولیس هم حملات پراکنده‌ای روی دروازه ذوب آهن داشت. در دقیقه ۶۲ شوت علی علیپور مهاجم سرخپوشان از داخل محوطه جریمه ذوب آهن به اوت رفت. در دقیقه ۷۱ هم سیامک نعمتی شانس خود را برای گلزنی به ذوب آهن امتحان کرد که رشید مظاهری مانع گل خوردن سبزپوشان اصفهانی شد.

حملات دو تیم تا دقایق پایانی ادامه داشت و سهم پرسپولیس از این حملات بیشتر بود. محمد نادری مدافع پرسپولیس در دقیقه ۸۹ روی کرنر ارسالی می‌توانست گل بزند که ضربه او هم از کنار دروازه به بیرون رفت.

اشکان خورشیدی داور مسابقه در این بازی به شجاع خلیل زاده، سیامک نعمتی و محمد نادری از پرسپولیس و حمید بوحمدان از ذوب آهن کارت زرد نشان داد.

پرسپولیس با این تساوی ۵۵ امتیازی شد و در صدر جدول باقی ماند. ذوب آهن هم با این تساوی ۳۰ امتیازی شد و از رده هشتم تکان نخورد.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اخبار پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۱۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افغانستان 1 تاجیکستان 2، تاریخ‌سازی تاجیک‌ها

به گزارش "ورزش‌سه"، تاجیکستان به عنوان صدرنشین گروه سوم مسابقات که کره جنوبی و ژاپن در آن حذف شدند، با کسب 5 امتیاز از 3 مسابقه به مرحله یک چهارم نهایی رسیده بود و در سوی دیگر تیم ملی فوتسال افغانستان با قرار گرفتن در رتبه دوم گروه چهارم با 4 امتیاز پشت سر شاگردان شمسایی که 9 امتیازی شدند به این مرحله راه پیدا کردند.

تاجیکستان شروعی خوب در این مسابقه داشت  و تا دقیقه 16 چند موقعیت خوب روی دروازه افغانستان ایجاد شد. سالوموف در دقیقه 16 جعفری را وادار به مهار هوشمندانه دیگری کرد، اما افغانستان هم بیکار ننشست و در دقایق پایانی نیمه اول با ایجاد یک حمله خطرناک تا آستانه گلزنی پیش رفت.

اما این تاجیکستان بود که در جریان بازی دروازه را باز کرد و حرکت کومرون علی اف به سمت چپ منجر به سانتری شد که رضا حسین پور دو دقیقه قبل از وقت استراحت نیمه اول به یک گل به خودی تبدیل کرد.

امتیازات تنها سه دقیقه پس از شروع مجدد به تساوی رسید و فرزاد محمودی با ضربه‌ای موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند. پس از آن افغانستان در دقیقه 26 نزدیک بود که پیش بیفتد که یک توپ بلند در زمین به سر کاظمی رسید ولی توپ به تیرک برخورد کرد و به گل نرسید.

نکته قابل توجه این مسابقه این بود که 4 دقیقه مانده به پایان مسابقه گلاره ناظمی داور مسابقه به دلیل خطای یوروف تیم تاجیک را 4 نفره کرد و فرصت خوبی در اختیار افغانستان برای ایجاد تساوی در بازی قرار گرفت. با این حال گلی در این مدت به ثمر نرسید و بازی به وقت های اضافی رفت.

پس از اینکه وقت اضافه اول بدون گل تمام شد، لحظه تاریخ  برای تاجیکستان فرا رسید و  ساردوروف، نام خود را با گل کردن پنالتی‌ای که از روی نقطه پنالتی دوم به ثمر رسید در کتاب رکوردهای کشورش ثبت کرد.

با این پیروزی تاجیکستان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا صعود کرد و حالا برای صعود به فینال تلاش خواهد کرد. در سوی دیگر ماجراجویی افغانستان با مجید مرتضایی پس از اولین حضور در جام ملت‌های آسیا و اولین صعود از مرحله گروهی تمام شد و آنها باید به فکر آینده باشند.

دیگر خبرها

  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • افغانستان 1 تاجیکستان 2، تاریخ‌سازی تاجیک‌ها
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • مقاومت سنگربان بولونیا مقابل سردار آزمون شکست
  • استقلال، سپاهان، پرسپولیس؛ جام به کدام می‌رسد؟
  • شوشتری: ارزش تساوی در خانه گل‌گهر اندازه برد بود
  • وضعیت رامین رضاییان برای بازی مقابل پرسپولیس مشخص شد
  • تساوی شهرراز شیراز و مس کرمان در فوتبال دسته یک کشور