Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@23:25:42 GMT

مدیریت شهری فکری برای ناکارآمدی‌‌ خود داشته باشد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۱۷۳۵

مدیریت شهری فکری برای ناکارآمدی‌‌ خود داشته باشد

صاحب‌نظر در حوزه مباحث اجتماعی و خانواده در واکنش به اقدام اخیر شورای شهر تهران برای نامگذاری میادین و معابر شهری، گفت: شاید این نوع رفتارها بیشتر یک عملیات روانی و تلاشی ناکام برای پوشش ناکارآمدی‌های شورای شهر و شهرداری تهران در این سالهاست.

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، در پی اقدام جدید شورای شهر تهران برای نامگذاری میادین و معابر شهری حجت‌الاسلام شهاب مرادی گفت: متاسفانه امروز شورای شهر و مجموعه مدیریت شهری درک صحیحی از نیازها، اولویت‌ها و موضوعات اصلی اجتماعی، فرهنگی امروز شهر تهران ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

و پر واضح است این‌ حاشیه سازی‌های تعمدی، ناشی از علاقه یا تکریم اهالی هنر نیست بلکه استفاده ابزاری از هنر و اهالی آن است و این را می شود از درددل بزرگان و پیشکسوتهای فراموش شده عرصه هنر و فرهنگ این سرزمین شنید.

وی افزود: آیا کسی در شورای شهر فکر می‌کند گروهی از علاقمندان به هنر و اهالی فرهنگ خوشحال شده؟ و یا گروهی از جریان انقلابی و حزب‌اللهی از این اقدام ناراحت شده‌اند؟ درحالی که به نظر میرسد جریان مذهبی و انقلابی را ضعیف بودن شهرداری و شورای شهر در حوزه عملکردی غمین و نگران می‌کند نه این نوع اقدامات که ناشی از عدم درک صحیح اولویت‌های فرهنگی و اجتماعی است. آن چیزی که گروههای گوناگون مردم را راضی و خوشنود می‌کند تلاش و فعالیت چشم‌گیر شورای شهر و شهردار منتخب آنهاست. اعضای محترم شورای شهر مسیر و روش‌ها را اشتباه انتخاب کرده‌اند؛ خوب است به جای این دست اقدامات هیجانی و نمایشی، فکری برای تقویت کارآمدی‌شان بکنند. امروزه ضعف مدیریت شهری موضوعی سیاسی و یا جناحی نیست! اگر شورای شهر تمام خیابان‌های تهران را هم به نام مصدق کند نه جریان حزب‌اللهی، ارزشی و انقلابی را بسیار خشمگین میکند و نه جریان مقابل را شاد و راضی و خشنود و شگفتزده. موجب تعجب است که شهرداری و شورا هنوز این مهم را متوجه نشدهاند.

شهاب مرادی تأکید کرد: متأسفانه مشکلی که امروز شهرداری و شورای شهرتهران به آن مبتلاست دقیقاً مشکل امروز دولت نزد افکار عمومی است؛ مردم از دولت و شهرداری انتظار کارآمدی و تلاش بیشتر دارند و به واقع این توقع جدی و حقیقی مردم و رهبری معظم انقلاب است نه این نوع کارها!

منبع: تابناک

کلیدواژه: شورای شهر تهران شهرداری تهران مدیریت شهری حجت الاسلام شهاب مرادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۱۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۸ پروژه عمرانی در پیربازار با اعتبار ۴ میلیارد تومانی

علی اکبر پورعلی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تقویت زیرساخت‌های شهری پیربازار در اولویت قرار دارد و در این خصوص اقدامات خوبی هم صوت گرفته است.

وی با اشاره به بر خی اقدامات ۱۰ ماهه مدیریت شهری پیربازار افزود: استقرار اورژانس و آتش نشانی از اقدامات خوب مدیریت شهری پیربازار است.

شهردار پیربازار با اشاره به بلاتکلیفی یک دهه‌ای پست این شهر اضافه کرد: راه اندازی مجدد دفتر پست از مطالبات به حق شهروندان پیربازار بود.

پورعلی از اجرای ۸ پروژه عمرانی و شهری در پیربازار خبر داد و بیان کرد: این تعداد پروژه‌های شهری با اعتبار ۴ میلیارد تومان از منابع داخلی شهرداری به اجرا و بهره برداری رسیده است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری پیربازار در گذشته از کد بودجه‌ای برخوردار نبود، افزود: با کمک مدیران استان و شهرستان پروسه کددارشدن پیربازار به سرانجام رسید و ۱۴۰۳ نخستین سالی است که از اعتبارات دولتی برخوردار می‌شویم.

کد خبر 6087961

دیگر خبرها

  • رئیس شورای عالی استان ها: تلاش برای تکمیل مدیریت یکپارچه شهری
  • ساخت و ساز غیرمجاز خط قرمز مدیریت شهری مشکین‌دشت
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • برند شهر اصفهان باید حفظ شود/ آماده تعامل با رسانه‌ها هستیم
  • سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
  • شهرداری قزوین پاسخگوی مکاتبات شورا درباره جذب نیروی غیرقانونی باشد
  • اجرای ۸ پروژه عمرانی در پیربازار با اعتبار ۴ میلیارد تومانی
  • حل مسئله پسماند شهرستان دیر نیازمند عزم همگانی است
  • دولت به تعهد خود در بازآفرینی شهری بندرعباس عمل کند
  • بی‌توجهی مدیریت شهری گذشته به گرامیداشت آیین‌های مذهبی