Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- جدال دو تيم پرسپوليس و ذوب آهن با تساوي بدون گل پايان يافت.

به گزارش آريا، ذوب آهن و پرسپوليس در هفته بيست و ششم ليگ به تساوي بدون گل رضايت دادند.در اولين بازي هفته بيست و ششم رقابت‌هاي ليگ برتر امروز از ساعت 18 ذوب‌آهن در ورزشگاه فولاد شهر به مصاف پرسپوليس رفت.پرسپوليس که از جمله مدعيان جدي قهرماني است در اين بازي پس از 4 پيروزي پياپي متوقف شد تا طلسم فولادشهر براي سرخپوشان باقي بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپوليس در 7 سال گذشته در خانه ذوب‌آهن موفق به شکست دادن اين تيم نشده است.پرسپوليس با اين نتيجه 55 امتيازي شد و در صدر جدول باقي ماند و باعث شد ساير مدعيان قهرماني اميدوارانه‌تر مسابقات را دنبال کنند.ذوب‌آهن نيز با 30 امتياز در رده هشتم جدول جاي دارد.

ترکيب ذوب‌آهن: رشيد مظاهري، وحيد محمدزاده، هادي محمدي، حميد بوحمدان، محمدرضا حسيني، قاسم حدادي‌فر، اوساگونا، محمد زبير نيک‌نفس (56- رضا حبيب‌زاده)، حميد ملکي، ميلاد فخرالديني و ارسلان مطهري

ترکيب پرسپوليس: عليرضا بيرانوند، سيد جلال حسيني، شجاع خليل‌زاده، محمد نادري، مهدي شيري، کمال کاميابي‌نيا، احمد نورالهي، بشار رسن، مهدي ترابي، سيامک نعمتي و علي عليپور

اخطار

محمد نادري دقيقه 40 پرسپوليس

 

دقايق حساس

دقيقه 2: سانتر محمد رضا حسيني از روي ضربه ايستگاهي با ضربه‌ي سر هادي محمدي همراه شد که عليرضا بيرانوند بدون دردسر توپ را مهار کرد.

دقيقه 5: سانتر بازيکنان ذوب‌آهن با ضربه‌ي سر اوساگونا مهاجم اين تيم همراه شد که عليرضا بيرانوند توپ را به کرنر فرستاد.

دقيقه 12: شوت محمد نادري مدافع پرسپوليس از پشت محوطه جريمه از کنار دروازه‌ي ذوب‌آهن به بيرون رفت.

دقيقه 39: سيامک نعمتي داخل محوطه جريمه ذوب‌آهن روي زمين افتاد که اشکان خورشيدي تشخيص به ادامه بازي داد.

دقيقه 46: شوت ارسلان مطهري از پشت محوطه جريمه به سمت دروازه پرسپوليس را بيرانوند نتوانست در يک مرحله مهار کند و سيد جلال حسيني بعد از دفع ناقص بيرانوند، توپ را دفع کرد.

دقيقه 55: سانتر بشار رسن به داخل محوطه جريمه روي پاي علي عليپور ننشست و اين بازيکن نتواست توپ را به سمت دروازه‌ي ذوب‌آهن بزند.

دقيقه 58:کرنر ارسالي محمدرضا حسيني با ضربه سر خطرناک اوساگونا همراه شد و عليرضا بيرانوند با زحمت توپ را از خط دروازه بيرون کشيد

دقيقه 61:علي عليپور با حرکت پا به توپ از دو مدافع ذوب آهن عبور کرد ولي نهايتا شوت اين بازيکن به کنار دروازه رفت.

دقيقه 66:ضربه سر اوساگونا جاي در چارچوب نداشت و به بيرون رفت

دقيقه 71:با اشتباه مدافعين ذوب‌آهن توپ پشت محوطه جريمه به سيامک نعمتي رسيد که ضربه بغل پاي اين بازيکن توسط توسط مظاهري مهار شد

دقيقه 89: کرنر ارسالي مهدي ترابي از جناح راست را محمد نادري با ضربه سر به بيرون فرستاد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ذوب آهن پرسپوليس فولادشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۱۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حامی بیرانوند به تیم قطری پیوست

مربی دروازه‌بان‌های سابق پرسپولیس که علاقه ویژه‌ای به علیرضا بیرانوند در جمع سرخ‌پوشان داشت به تیم الریان قطر پیوست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، وسلی ننکا که در دو فصل گذشته به عنوان مربی گلرهای پرسپولیس، عضو کادر فنی یحیی گل‌محمدی بود، سال گذشته به دلیل مسائل شخصی و خانوادگی از باشگاه پرسپولیس خواسته بود با جدایی وی موافقت شود و نهایتاً در ۲۶ دی برای اقاله همکاری خود با پرسپولیس به توافق رسید.

وی قبل از حضور در فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس، برای مدت ۲۰ سال در باشگاه‌های معتبر فوتبال قطر به عنوان مربی دروازه‌بانی فعالیت داشت.

پس از این جدایی، صحبت‌هایی برای حضور او در الریان قطر مطرح شده بود که در روز گذشته او به صورت رسمی کار خود را در این تیم آغاز کرد آغاز کرد.

منبع: خبرورزشی

کد خبر 740221

دیگر خبرها

  • حامی بیرانوند به تیم قطری پیوست
  • درس عبرت قلعه نویی به بیرانوند در عشق‌آباد
  • معمای حضور ناگهانی حسینی به جای بیرانوند
  • تساوی تیم‌های ملی برزیل و اسپانیا در نبردی پرگل
  • گزارش دومین تمرین پرسپولیس بدون سرمربی
  • توقف عربستان در دوشنبه/ صعود ازبکستان با درخشش ستاره‌های پرسپولیس و استقلال
  • مقدماتی جام جهانی| ایران با طلسم‌شکنی در عشق آباد صعودش را قطعی کرد
  • پایان نوروز فوتبالی تیم ملی با برد در زمین سفت عشق‌آباد+جدول
  • برتری یک نیمه‌ای ایران مقابل ترکمنستان در زمین خراب عشق آباد
  • تیم برانکو سنگاپور را در هم کوبید