Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@20:18:32 GMT

برخورد با صدف خادم در صورت بازگشت به ایران تکذیب شد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۱۸۴۳

برخورد با صدف خادم در صورت بازگشت به ایران تکذیب شد

رییس فدراسیون بوکس همه اخبار مربوط به خانم خادم مبنی بر برخورد با وی در صورت بازگشت به ایران را تکذیب کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، حسین ثوری گفت: پس از حضور شخصی خانم خادم در مسابقه‌ای نمایشی در کشور فرانسه، در برخی رسانه‌های ضد انقلاب موضوع برخورد با وی در صورت برگشت به ایران از سوی فدراسیون مطرح شد که این موضوع قویاً تکذیب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خانم خادم در مجموعه ورزشکاران سازماندهی شده رشته بوکس قرار ندارد و از نظر فدراسیون بوکس تمام فعالیت‌های وی شخصی و کاملاً نمایشی است و همه اخبار مربوط به برخورد با وی در صورت بازگشت به ایران تکذیب می‌شود و شیطنت رسانه‌های وابسته به عربستان سعودی است.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تكذيب شد صدف خادم فدراسیون بوکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۱۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت کامل علم الهدی از بازگشت گشت ارشاد | درخواست ویژه از آموزش و پرورش برای مدارس دخترانه!

امام جمعه مشهد با بیان اینکه طرح نور، تذکر محترمانه و ارشاد باکرامت کسانی است که بی حجابی دارند، بیان کرد: در یک محاسبه‌ای که اخیراً انجام شده معلوم است که درصد افراد بی حجابی که اصرار بر تخطی از قانون دارند، بخش بسیار محدود و اندکی از جمعیت افراد بی حجاب است.

سید احمد علم الهدی در خطبه سیاسی نماز جمعه این هفته که با حضور زائران و مجاوران در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی برگزار شد، ضمن گرامیداشت ۲۹ فروردین و روز ارتش به تشریح دستاوردهای غرورآفرین عملیات وعده صادق پرداخت و اظهار کرد: افتخارات حماسه آفرین نیروهای مسلح در ارائه قدرت و توانمندی ملت ایران و سرکوب قدرت‌های مستکبر، بیش از همه در عملیات فتح آفرین اخیر نمایان شد؛ یعنی جایی که مواضع رژیم صهیونیستی در مقام دشمن منفور این ملت، ذلیل و منهدم شد.

سه خطای محاسباتی در سنجش عملیات اخیر

بنا به گزارش مهر، امام جمعه مشهد با اشاره به اشتباهات محاسباتی برخی رسانه‌ها در واکاوی ابعاد عملیات وعده صادق خاطرنشان کرد: در این باره، چند نکته قابل توجه است که عرض می‌کنم. اولاً اینکه باید هدف اصلی و دقیق این عملیات را موردبررسی و شناخت قرار داد تا سردرگمی و خطای محاسباتی برخی رسانه‌ها، افکار عمومی را گمراه نکند. سه خطایی هم که در تحلیل صورت می‌گیرد، مربوط به سنجش توفیق یا عدم توفیق عملیات بر مبنای تحمیل تلفات انسانی، تخریب و تحمیل ویرانی یا درصد اصابت موشک‌هاست.

وی افزود: هدف اصلی این عملیات، معرفی معنای دقیق قدرت به آن دسته از جریان‌های استکباری بود که تا پیش از این، در شناخت پهنه اقتدار نظام و این ملت دچار اشتباه بودند. حتی می‌توان گفت خود اسرائیل هم خیلی مهم نبود بلکه هدف اصلی قدرت‌های استکباری غربی بود تا بدانند اگر قرار بر عملیات نظامی ایران باشد، هیچ پایگاه، موضع یا حتی فرزند نامشروعی از آنها در منطقه و جهان، روی امنیت را نخواهد دید.

علم الهدی تصریح کرد: این همه قدرت ما نبود. اینکه ۳۰۰ موشک و پهپاد در یک لحظه با این سرعت و قدرت، فضای آسمان فلسطین اشغالی را در بر بگیرد، برای آنها خیلی مهیب و چشمگیر بود اما بنا بر تأکید سردار سرافراز سپاه اسلام، سردار حاجی زاده، ما هنوز از خرمشهر، سجیل، حاج قاسم، خیبرشکن و هایپرسونیک هایمان استفاده نکردیم که اگر می‌کردیم، هرکدامشان برای نابودی بخشی از اراضی اشغالی کافی بود.

عقب نشینی آمریکا، سند استیصال غرب است

امام جمعه مشهد با تأکید بر اینکه عملیات وعده صادق، آمریکا را از حمایت آشکار صهیونیست‌ها پشیمان کرد، گفت: رئیس جمهور آمریکا چندی قبل اعلام کرده بود که اگر اسرائیل وجود نداشت، بازهم ایالات متحده برای حفظ مصالح خود در این منطقه ناچار بود یک اسرائیل به وجود بیاورد. علاوه بر این، آن آقا در یک سخنرانی رسمی دیگر تأکید کرده بود که حمایت آمریکا از امنیت اسرائیل تزلزل ناپذیر است. یک جای دیگر هم گفته بود اگر جنگ ایران و اسرائیل آغاز شود، ما از رژیم صهیونیستی دفاع می‌کنیم اما پس از عملیات وعده صادق، آقای بایدن در کمال وقاحت تصریح کرد که حمایت آمریکا از امنیت اسرائیل نظامی نیست و منحصر در حمایت دیپلماتیک و سایبری است.

وی تأکید کرد: برادران و خواهران، چه شده که آمریکا وحشت کرده و تأکید می‌کند که حمایت نظامی ندارند؟ آنها این طور می‌گویند تا وجهه و هیمنه آنها زیر سوال نرود و بتوانند بگویند قدرت نمایی ایران با درهم کوبیدن قدرت نظامی آمریکا همراه نبوده است.

علم الهدی بیان کرد: بعد از عملیات وعده صادق بود که سیاستمداران دنیا و تحلیلگران عالم همه اذعان پیدا کردند که ایران گذشته با ایران امروز تفاوت دارد. این دستاورد اصلی عملیات وعده صادق بود که به دنیا نشان داد، نظم جدیدی در حال شکل گیری است و در این نظام جدید، ایران اسلامی در مقام یک ابرقدرت کنش گری دارد.

دشمنی آمریکا با اصل اسلام است

امام جمعه مشهد مقابله با دین را دلیل اصلی دشمنی جهان استکبار با ملت ایران دانست و اظهار کرد: البته باید تبیین شود که چرا آمریکا دشمن ماست. آیا اینها با خاک و سرزمین ما مشکل دارند؟ مگر عداوت صهیونیست‌ها با خاک فلسطین بود؟ پس چرا پس از اشغالگری هم دست از سر این ملت مظلوم برنمی دارند؟

وی خاطرنشان کرد: عزیزان من، حقیقت این است که اینها در اصل با اسلام دشمن هستند؛ اسلامی که ایران و فلسطین دارند و اگر ما در مقابل دشمن با قدرت جلو رفتیم اما در درون جامعه خودمان سستی کردیم تا منکرات شرعی بر ما حاکم شود، در برابر عملیات اصلی و تخریبی دشمن ناکام بوده‌ایم.

علم الهدی ادامه داد: اگر ما توانستیم اسلام را در کشورمان کامل کنیم، آن زمان است که فتوحات و پیروزی‌هایمان در مقابل مستکبران عالم ارزش پیدا می‌کند. ارزش اصلی به صیانت از اسلام و کسب تأیید امام زمان (عج) است؛ چه در مقابل دشمن خارجی و چه برای برادران و خواهران هموطنمان.

رویکرد «طرح نور»، برخورد قهری نیست

امام جمعه مشهد تصریح کرد: مقام معظم رهبری در سخنرانی‌های خود به صراحت تأکید کرده‌اند که بی حجابی، خلاف قانون و گناه شرعی است بنابراین اگر کسی معتقد به اسلام است، باید آن را گناه بداند و اگر کسی حتی معتقد به اسلام نیست، باید عمل خود را خلاف قانون ببیند.

وی افزود: در جریان اجرای طرح موفق نور که به همت عزیزان نیروی انتظامی در حال اجراست، یک عده افراد ناآگاه و مغرض برای اینکه اسلام را بکوبند، می‌گویند این حرکت یک برخورد زورمندانه است و این طور جلوه می‌دهند که بنای نیروی انتظامی بر برخورد و مقابله است؛ نخیر این طور نیست. تشکل‌های حجاب و عفاف به همراه طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر، همراه نیروی انتظامی شده‌اند. رویکرد اصلی طرح نور، تذکر محترمانه و ارشاد است، نه برخورد و اقدام قهری.

علم الهدی ادامه داد: در مرتبه اول، اینها تذکر می‌دهند و خیلی‌ها می‌پذیرند و می‌روند چون همه مسلمانند و دارند در این کشور زندگی می‌کنند اما کسی که بایستد، در مقام قانون شکن بر عمل خود اصرار کند و دست به مقابله و برخورد بزند، فردی است که در مقابل قانون ایستاده و راهی جز برخورد با او باقی نمی‌ماند. مثل همان کوچه یا معبری که ابتدای آن، تابلوی ورود ممنوع نصب می‌کنند و همه تابع هستند اما اگر آقایی وارد شد، اصرار داشت ورود ممنوع را زیرپا بگذارد و برای بی قانونی خود به پلیس هم معترض شد، بدیهی است مورد برخورد قرار می‌گیرد. آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل‌تر است؟

امام جمعه مشهد با بیان اینکه طرح نور، تذکر محترمانه و ارشاد باکرامت کسانی است که بی حجابی دارند، بیان کرد: در یک محاسبه‌ای که اخیراً انجام شده معلوم است که درصد افراد بی حجابی که اصرار بر تخطی از قانون دارند، بخش بسیار محدود و اندکی از جمعیت افراد بی حجاب است. به همین دلیل، طرح نور نه به عنوان یک برنامه قهری بلکه در مقام یک طرح تبیینی، ارشادی و فرهنگی مطرح است.

تبیین حجاب باید در مدارس انجام شود

وی با تأکید بر اینکه تبیین و گفت و گو با محوریت حجاب باید از سطح مدارس آغاز شود، گفت: یک تقاضا هم در انتها از عزیزان آموزش و پرورش دارم. در این دبیرستان‌ها و به خصوص دبیرستان‌های دخترانه که این روزها فعال هستند، دختران و بچه‌های ما مشغول تحصیل اند. اینها میوه‌های دل انقلاب و ذخایر آینده کشور هستند که در آینده، جامعه از استعدادهای سرشارشان بهره مند خواهد شد بنابراین اگر آموزش و پرورش موافقت کند تا تشکل‌های مردمی و اساتید حوزه عفاف و حجاب بتوانند زمینه توجیه، تبیین و گفت و گوی اقناعی درباره حجاب را نسبت به جامعه مخاطب دختران نوجوان و جوان دنبال کنند، صیانت مؤثرتری از فرهنگ غنی اسلامی ایرانی صورت خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • محمد مهاجری: آقای وزیر کشور برای رهبری هزینه نتراشید
  • حمایت تمام قد علم الهدی از بازگشت گشت ارشاد و طرح «نور»
  • حمایت کامل علم الهدی از بازگشت گشت ارشاد | درخواست ویژه از آموزش و پرورش برای مدارس دخترانه!
  • تکذیب تشکیل جلسه اضطراری شورای امنیت ملی
  • تشکیل جلسه اضطراری شورای عالی امنیت ملی ایران تکذیب شد
  • تکذیب چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی
  • چاپ اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی؟
  • واکنش ها به بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها به سبک قدیم!
  • بازگشت جنجالی گشت ارشاد به خیابان‌ها در میانه تنش ایران و اسرائیل؛ این چه تدبیری است؟ چه کسی دستور داد؟
  • بازگشت جنجالی گشت ارشاد به خیابان‌ها در میانه تنش بین ایران و اسرائیل؛  این چه تدبیری است؟ چه کسی دستور داد؟