Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@21:29:13 GMT

خطر محرومیت برای دو ستاره پرسپولیس برابر تراکتور

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۱۸۶۱

خطر محرومیت برای دو ستاره پرسپولیس برابر تراکتور

محمد نادری با دریافت کارت زرد برابر ذوب آهن در خطر محرومیت از بازی حساس با تراکتورسازی قرار گرفت.

 به گزارش "ورزش سه"، بازی با ذوب آهن برای پرسپولیس تلفات نسبتا زیادی داشت. از محرومیت شجاع خلیل زاده برای جدال حساس با سپاهان تا دریافت کارت زرد توسط محمد نادری که او را دست به عصا خواهد کرد.


 با توجه به آمار ثبت شده حالا محمد نادری سه کارته است و در صورت دریافت کارت زرد برابر سپاهان مسابقه سرنوشت ساز با تراکتورسازی در هفته بیست و هشتم مسابقات لیگ برتر را از دست می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین کمال کامیابی نیا هم وضعیت مشابهی با نادری دارد.  او هم در صورت دریافت کارت زرد در دیدار با شاگردان امیر قلعه نویی از حضور در ورزشگاه یادگار امام و مسابقه با تراکتور محروم خواهد شد.

 


پرسپولیسی ها در بازی حساس روز ششم اردیبهشت مقابل سپاهان که یکی از فینال های لیگ هجدهم محسوب می شود، یکی از مدافعان میانی خود را در اختیار نخواهند داشت و همین بر مشکلات برانکو اضافه می‌کند. حالا باید منتظر ماند و دید که آیا سرخپوشان بدون تلفات به تبریز می رسند یا باید شاهد غیبت چند بازیکنان تاثیرگذار آن‌ها بود.

 

پرسپولیس تهران کمال الدین کامیابی نیا محمد نادری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران محمد نادری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۱۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت تماشاگران در یک بازی لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، شمس‌آذر قزوین در حالی با نتیجه 2 بر صفر در دیدار هفته بیست و یکم لیگ برتر مقابل تراکتور شکست خورد و یک بازی خانگی را واگذار کرد که تخلف تماشاگرانش در این بازی موجب شد کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هم علیه آنها حکم بدهد.

تیم فوتبال شمس‌آذر علاوه بر شکست خانگی مقابل تراکتور که یک ماه قبل اتفاق افتاد، حالا با رای کمیته انضباطی فدراسیون با جریمه 40 میلیون تومان و یک جلسه محرومیت مواجه شده است.

باشگاه شمس‌آذر قزوین که پیشتر یک جلسه محرومیت تعلیقی به خاطر تخلف هواداران خود داشت، اکنون بنابر رای کمیته انضباطی با حکم قطعی برای محرومیت مواجه شده است.

بنابر رای کمیته انضباطی «با توجه به قطعیت دادنامه صادره، یک جلسه محرومیت تعلیقی تماشاگرانِ باشگاه شمس‌آذر قزوین (شماره دادنامه 1942) به دلیل تخلف در دیدار با تراکتور مبنی بر پرتاب سنگ و نارنجک دستی و استفاده از لیزر اجرا می‌شود که این رای قطعی است.»

شمس‌آذر قزوین روز جمعه در هفته بیست و چهارم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال تهران می‌رود و روز یازدهم اردیبهشت‌ماه باید از پیکان تهران میزبانی کند که هوادارانش از تماشای این بازی محروم هستند.

دیگر خبرها

  • تمرین تاکتیک‌های پرسپولیس برای بازی حساس آبادان
  • تنها غایب سپاهان در دربی اصفهان
  • محرومیت تماشاگران در یک بازی لیگ برتر
  • کامیابی‌نیا: به چیزی جز شکست سپاهان فکر نمی‌کنیم
  • آلرژی عجیب ستاره فوتبال ایران؛ دشمن جام!
  • واکنش ستاره ذوب‌آهن به پیشنهاد پرسپولیس یا استقلال
  • تراکتور و سپاهان قهرمان نمی شوند/ نکونام نباید دنبال حاشیه باشد
  • زنگ خطر برای 9 بازیکن بارسا و پاری‌سن‌ژرمن
  • ادعای جنجالی نکونام؛ محرومیت سرمربی استقلال به خاطر رفاقت دو نفر!
  • پرسپولیس به دو دلیل جام را از دست استقلال خواهد گرفت | یک مدعی از شرایط عادی خارج شده است