Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-28@22:42:19 GMT

دو خواهر سعودی از عربستان گریختند +عکس

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۱۹۲۹

دو خواهر سعودی از عربستان گریختند +عکس

پس از ماجرای رهف محمد قنون، دختر سعودی که از دست خانواده خود فرار کرد و به کانادا پناهنده شد، به نظر می‌رسد داستان فرار دختران سعودی همچنان ادامه دارد.

در تازه‌ترین رویداد، پایگاه اینترنتی دیلی میل گزارش داد دو خواهر سعودی که در گرجستان حضور دارند و از دست خانواده خود فرار کرده اند، از طریق شبکه‌های اجتماعی درخواست کمک کرده تا بتوانند در انگلیس پناهنده شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دو خواهر به نام‌های «مها السبیعی» ۲۸ ساله و «وفا السبیعی» ۲۵ ساله، اعلام کرده اند پس از فرار در گرجستان گیر کرده اند. آن‌ها افزودند پدر و برادرانشان اکنون در گرجستان و به دنبال آن هستند.

این دو خواهر سعودی همچنین در حساب توییتری خود گفته اند در صورت بازگشت به عربستان، ممکن است کشته شوند. آن‌ها با انتشار تصویری از خود اعلام کردند: این تصویر ماست، ما مجبور شدیم تا چهره‌های خود را نشان دهیم تا اگر اتفاقی برایمان افتاد، مردم ما را بشناسند.

در یکی از ویدئو‌هایی که وفا السبیعی، یکی از این دو خوهر سعودی، ارسال کرده، می‌گوید: ما از ظلم فرار کردیم؛ چرا که قوانین در عربستان برای حمایت از ما بسیار ضعیف هستند. ما به دنبال حمایت کمیساریای عالی سازمان ملل متحد برای انتقال به کشوری امن هستیم. به ما کمک کنید تا زنده بمانیم.

گفتنی است پیشتر نیز رهف محمد قنون، دختر ۱۸ ساله سعودی که از دست خانواده خود فرار کرده بود، موفق به دریافت پناهندگی کانادا شد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: عربستان شبکه های اجتماعی پناهندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۱۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گئورگی گولسیانی در جشن صعود تیم ملی گرجستان به یورو 2024 / فیلم

تیم ملی گرجستان شب گذشته با برتری مقابل یونان در ضربات پنالتی به یورو 2024 صعود کرد. ویدیویی از گئورگی گولسیانی، ملی پوش گرجستانی پرسپولیس در جشن صعود این کشور به یورو 2024 را مشاهده می کنید.

دانلود (1.8MB)

دیگر خبرها

  • عربستان برای اولین بار در مسابقه دختر شایسته جهان شرکت می‌کند
  • (عکس) «گوی اژدها»؛ یک شهربازی عجیب در عربستان سعودی!
  • گئورگی گولسیانی در جشن صعود تیم ملی گرجستان به یورو 2024 / فیلم
  • فراز و فرودهای مناسبات عراق و عربستان/ رویکرد اقتصادی همگرایانه
  • نامه عجیب دختر رضاخان به امام خمینی /فاقد شناسنامه هستم /اشرف گفت به این خواهر بی سواد که با لهجه صحبت می کند، شناسنامه نمی دهیم
  • تساوی تاریخی تاجیکستان با عربستان در جشن نوروز
  • ترساندن از مبارزه با اسرائیل باعث سکوت مردم نشود
  • فیلم| ساره، اولین ربات انسان‌نمای عربستان با پوشش زنانه
  • دیدار «سید عمار حکیم» با ولیعهد سعودی
  • خواهر و برادر کرمانی با عیدی‌های خود دو زندانی را آزاد کردند