Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اسپوتنیک؛ جرارد کوشنر، داماد و مشاور دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا امروز (چهارشنبه) اظهار کرد: طرح صلح کاخ سفید در خاورمیانه که در رسانه‌ها به معامله قرن مشهور است، به دنبال ایجاد صلح بین اسرائیل و فلسطین است.

وی افزود: طرح آمریکا برای ایجاد صلح بین رژیم صهیونیستی و فلسطین (معامله قرن) تا آخر ماه رمضان اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یادآوری می‌شود، معامله قرن یا توافق نهایی، طرحی به پیشنهاد دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی و حمایت عربستان، برای پایان منازعه اسرائیل با فلسطین و مقدمه‌ای برای عادی‌سازی روابط عربی اسرائیلی است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: معامله قرن آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۱۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور آمریکا قانون شامل فیلترشدن تیک‌تاک را امضا کرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ به نقل از سی ان ان، جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا، لایحه‌ای را امضا کرد که روی کمک نظامی به اوکراین تمرکز دارد اما به فیلترشدن تیک‌تاک هم مربوط است. به‌موجب این قانون، شرکت بایت‌دنس مالک تیک‌تاک باید نهایتاً در 9 ماه آینده این شبکه اجتماعی را به شرکتی دیگر بفروشد. اگر چنین اتفاقی رخ ندهد، تیک‌تاک در آمریکا فیلتر خواهد شد.

لایحه ممنوعیت یا فروش تیک‌تاک اکنون قانونی رسمی است تا شمارش معکوس برای بایت‌دنس شروع شود. این شرکت ۹ ماه فرصت دارد تا اقدامات اولیه مربوط به فروش تیک‌تاک را انجام دهد. با‌ این‌حال، رئیس‌جمهور آمریکا می‌تواند ضرب‌الأجل را سه ماه دیگر تمدید کند.

پیش از این مجلس سنای آمریکا این لایحه‌ای را با ۷۹ رأی موافق در مقابل ۱۸ رأی مخالف تصویب کرده بود.

 

دیگر خبرها

  • سرنوشت تیک‌تاک با تصویب قانون آمریکایی چه می‌شود؟
  • تصاویر تلاش مجدد بایدن برای دست دادن با موجود خیالی + ویدئو
  • ملت‌های مسلمان، یهودی، مسیحی و بودایی حقوق فلسطینیان را از کشورهای حامی رژیم صهیونیستی مطالبه می‌کنند
  • رئیس‌جمهور آمریکا قانون شامل فیلترشدن تیک‌تاک را امضا کرد
  • رئیسی: رژیم صهیونیستی باید از سرزمین‌های اشغالی اخراج و مجازات شود
  • اسرائیل در تلاش برای لغو دیدار بایدن و اردوغان است
  • اراده مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان برای پیروزی فلسطین و جایگزینی نظامی عادلانه در جهان قطعاً محقق خواهد شد
  • ایران و پاکستان درباره اقبال لاهوری فیلم مشترک می‌سازند
  • جدیدترین موضع گیری بشار اسد درباره آمریکا
  • بشار اسد: آمریکا از هر درگیری در جهان استفاده می‌کند