Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@14:12:44 GMT

صفحه اینستاگرام علی اکبر ولایتی نیز مسدود شد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۱۹۹۴

صفحه اینستاگرام علی اکبر ولایتی نیز مسدود شد

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه مسدودسازی حساب کاربری فرماندهان سپاه پاسداران و مقامات ایرانی، اینستاگرام حساب کاربری رسمی علی اکبر ولایتی رئیس فعلی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام را مسدود کرد. از دقایقی پیش کاربران فضای مجازی دیگر نمی‌توانند به این صفحه دسترسی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

صفحه اینستاگرامی محسن رضایی نیز مسدود شد

صفحه رسمی سردار سلیمانی توسط اینستاگرام بسته شد +عکس

از روز گذشته اینستاگرام شروع به مسدودسازی صفحات رسمی فرماندهان سپاه پاسداران و مقامات ایرانی کرده است. محدودیت ایجاد شده توسط اینستاگرام به دنبال تصمیم خصمان آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عملیاتی شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اینستاگرام سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۱۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی به‌موقع تنبیه شد

ایسنا/خراسان رضوی نماینده منتخب مردم سبزوار در مجلس دوازدهم گفت: با اقدام اقتدارآفرین سپاه پاسداران، رژیم صهیونیستی به‌موقع تنبیه گردید و بار دیگر قدرت جمهوری اسلامی به تمام جهان و خصوصاً دشمنان‌ نشان داده شد.

محمدرضا محسنی‌ثانی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به حملات پهپادی و موشکی بامداد امروز ایران به اسرائیل که در قالب «دفاع مشروع» و در پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران انجام شد، اظهار کرد: اتفاقات بامداد امروز انتظاراتی بود که تحقق پیدا کرد و ضمن بازتاب بسیار بالا در سطح بین‌الملل، توانست رضایت مردم کشور را هم جلب کند.

وی ضمن تبریک به رزمندگان نیروهای مسلح کشورمان، افزود: با اقدام اقتدارآفرین سپاه پاسداران، رژیم صهیونیستی به‌موقع تنبیه گردید و بار دیگر قدرت جمهوری اسلامی به تمام جهان و خصوصا دشمنان‌ نشان داده شد تا دیگر نتوانند حتی فکر حمله مجدد به مواضع کشورمان را را داشته باشند. سال‌ها بود که آمریکا سعی داشت اسرائیل را به عنوان یک قدرت جهانی معرفی کند، اما با عملیات موشکی و پهپادی بامداد امروز، بار دیگر این هیمنه پوشالی از بین رفت و برتری نظامی ایران در سطح منطقه بر همگان اثبات شد.

نماینده منتخب مردم سبزوار در مجلس دوازدهم بیان کرد: به نظر نمی‌‍رسد اسرائیل در واکنش به عملیات امروز سپاه، دست به حماقت گسترده‌ای بزند و نهایتاً شاید یک پاسخ بسیار محدود بدهد، زیرا اساساً با ضربه‌ای که امروز از جانب ایران متحمل شد، توان پاسخگویی گسترده را ندارد و به نظر می‌رسد آمریکا نیز نخواهد گذاشت که رژیم صهیونیستی بیش از این خاورمیانه را به بحران بکشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم با اشاره به رجزخوانی‌ها و ادعاهای مقامات ارتش رژیم مبنی بر خنثی‌سازی بخش عمده عملیات ایران، گفت: مردم جهان کاملا با سابقه دروغ‌پردازی‌ها و ادعاهای بی‌اساس مقامات اسرائیلی آشنا اند. طبیعتاً مقامات رژیم برای آرام‌سازی مردم و فضای داخلی خودشان ادعاهایی را در راستای ضعیف جلوه دادن عملیات ایران مطرح می‌کنند. به نظر می‌رسد عملیات قهرمانانه ایران علیه اسرائیل و ضربات سنگین واردشده، زمینه سقوط دولت نتانیاهو را بیش از پیش فراهم کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مقام‌های صهیونیست: ایران دیگر مستقیم به اسرائیل حمله می‌کند
  • مهاجری: طبیعی است که رسانه‌های اسرائیلی عملیات وعده صادق را ناموفق نشان بدهند/ عملکرد غلط صدا و سیما باعث شده مردم اخبار فضای رسانه‌ای غیر رسمی را بخوانند/ الآن چاره‌ای جز این نیست که نیروهای مسلح چهره‌های رسانه‌ای و رسانه‌های معتبر داخلی را توجیه کنند
  • ببینید | نماهنگ حماسی «الله اکبر» محمود کریمی به مناسبت حمله موشکی و پهپادی سپاه پاسداران
  • نماهنگ حماسی «الله اکبر» محمود کریمی به مناسبت حمله موشکی و پهپادی سپاه پاسداران+ فیلم
  • حمایت مداحان و سخنرانان از تنبیه رژیم صهیونیستی توسط سپاه پاسداران
  • رژیم صهیونیستی به‌موقع تنبیه شد
  • فریاد الله اکبر شهروند معمولانی با مشاهده موشک‌های سپاه در آسمان + فیلم
  • طنین صدای الله اکبر در مرکز خراسان شمالی /حمایت مردم از حمله ایران به اسرائیل
  • اطلاعیه رسمی سپاه در رابطه با آغاز عملیات حمله به رژیم صهیونیستی
  • بیانیه سپاه پاسداران: تایید رسمی آغاز حمله تلافی‌جویانه ایران علیه اسرائیل