Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@18:14:10 GMT

لزوم جلوگیری از زمین‌گیر شدن واحدهای تولیدی استان بوشهر

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۲۰۰۴

لزوم جلوگیری از زمین‌گیر شدن واحدهای تولیدی استان بوشهر

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند عصر چهارشنبه در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان بوشهر اظهار داشت: رونق تولید باید با جدیت ادامه یابد و در این راستا همه مسئولان باید حمایت لازم را داشته باشند.

وی خواستار حمایت ویژه از واحدهای تولیدی و صنعتی در سطح استان شد و بیان کرد: جلوگیری از واحدهای تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی استان بوشهر باید با جدیت در دستور کار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار بوشهر با اشاره به نقش مسئولان دستگاه‌های اجرایی در حل مشکلات واحدهای تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی اضافه کرد: مسئولان باید به صورت جهادی در این زمینه عمل کنند.

استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاران

وی با بیان اینکه واحدهای تولیدی نباید صدمه ببینند تصریح کرد: استان بوشهر از ظرفیت بالای سرمایه‌گذاری در عرصه‌های مختلف اقتصادی برخوردار است که باید بسته‌های سرمایه‌گذاری تدوین شود

گراوند با تاکید بر استفاده شهرداری‌های استان از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری بخش خصوصی ادامه داد: تخصیص مرحله دوم اعتبارات و تسهیلات اشتغال‌زایی روستایی استان بوشهر در امر رونق تولید می‌تواند نقش آفرینی کند.

وی با اشاره به نقش مهم اعتبارات تبصره ۱۸ قانون بودجه در رونق تولید و اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی و کسب و کارهای شهری و روستایی، خواستار پیگیری این اعتبارات شد.

استاندار بوشهر با تاکید بر پیگیری مشوق‌های بیمه‌ای برای کارفرمایان و پیمانکاران در راستای ایجاد اشتغال و جذب نیرو گفت: قیمت واگذاری انشعاب آب در شهرک‌های صنعتی باید بررسی شود.

کد خبر 4594122

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر استانداری بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۲۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت بیش از ۲۵۰ همت از سرمایه‌های مردمی با احیای واحد‌های تولیدی

به گزارش خبرنگار تحریریه صنعت خبرگزاری صدا و سیما؛ همزمان با دور دوم سفر رئیس جمهور به استان سمنان آقای سید امیرحسین مدنی نماینده دولت در نهضت احیاء واحد‌های اقتصادی در گفتگو با خبر ۱۴ شبکه یک سیما افزود: توجه به واحد‌های راکد با عنوان مجموعه‌هایی که سرمایه‌های بسیاری زیادی در آن نهفته است و با یک سرمایه گذاری و سرمایه در گردش می‌تواند به چرخه‌ی تولید بازگردد و احیاء شود به عنوان کار محوری در دولت است.    کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   وی اضافه کرد: همچنین براساس برآورد‌های صورت گرفته با احیای ۲۰۱ واحد تولیدی در استان سمنان بیش از ۱۰ همت از سرمایه‌های مردمی به چرخه‌ی تولید بازگشته است.  نماینده دولت در نهضت احیاء واحد‌های اقتصادی گفت: براساس بررسی‌های صورت گرفته، بیش از ۴۰۰ واحد قابل احیاء در استان سمنان شناسایی شد که از این تعداد، ۲۰۱ واحد به چرخه تولید بازگشت.  وی ادامه داد: با احیای این واحد‌های اقتصادی برای حدود ۳ هزار نفر اشتغال مستقیم و برای هزار و ۵۰۰ نفر نیز اشتغال غیرمستقیم ایجاد شده است.  نماینده دولت در نهضت احیاء واحد‌های اقتصادی؛ احیای سرمایه‌های مردمی به واسطه احیای واحد‌های صنعتی را اتفاق مثبتی ارزیابی کرد و گفت: این روند با توجه به دستورات و وعده‌های رئیس جمهور ادامه دارد تا بتوانیم در مدت باقیمانده از دولت سیزدهم واحد‌های باقیمانده راکد در استان سمنان را نیز به چرخه تولید بازگردانیم.

دیگر خبرها

  • بازگشت بیش از ۲۵۰ همت از سرمایه‌های مردمی با احیای واحد‌های تولیدی
  • رئیس‌جمهور: تولید، شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است
  •  قاچاق کالا خنجری بر پشت تولید است/ رشد تولید بسیاری از مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
  • سیستم قضایی آماده شنیدن مشکلات واحدهای تولیدی است
  • پرداخت ۵۲۷ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ در استان بوشهر
  • بازگشت ۳۰ واحد تولیدی تعطیل به چرخه تولید در هرمزگان
  • اختصاص ۳۰ درصد از مالیات واحدهای تولیدی به عمران گناباد
  • صدور ۹۶ جواز تاسیس واحدهای صنعتی و تولیدی در تربت حیدریه
  • مدیریت مشکلات اقتصادی با مشارکت مردم
  • لزوم تشویق بخش خصوصی به سرمایه‌گذاری در حوزه معادن