Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-03-28@13:17:20 GMT

«دیده‌بان» حاتمی‌کیا رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۲۰۲۷

به گزارش فارس، سی‌و‌هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر همزمان با بریدن کیک جشنواره، امضای تفاهم‌نامه با جمعیت هلال احمر و رونمایی از نسخه مرمت‌شده و کتاب فیلم «دیده‌بان»، عصر امروز (چهارشنبه ۲۸ فروردین) در سینما فلسطین افتتاح شد.

در حاشیه این مراسم گذر سینما در خیابان براداران مظفر هم گشایش یافت. همچنین در بخشی از این مراسم با حضور دبیر جشنواره، مهمان‌ها و عوامل فیلم سینمایی «دیده‌بان» از پوستر طراحی شده ویژه این فیلم رونمایی و آیین امضای پوستر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس با حضور ابراهیم حاتمی‌‌کیا، کتاب «دیده بان» رونمایی شد. این کتاب اثری به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی است که با هدف معرفی هرچه بیشتر سینماگران شاخص و ممتاز ایرانی به مخاطبان بین‌المللی تهیه شده است. این کتاب مشتمل بر تحلیلی از سینمای ابراهیم حاتمی‌کیا با تمرکز بر سه فیلم «دیده‌بان»، «از کرخه‌ تا راین» و «آژانس شیشه‌ای» است که در یک مجلد توسط انتشارات خانه هنرمندان ایران و با حمایت جشنواره جهانی فیلم فجر به منتشر شده است. متن انگلیسی کتاب «دیده بان» تألیف شهاب اسفندیاری عضو هیأت علمی دانشگاه هنر، ترجمه فارسی به قلم مسعود اوحدی و ترجمه عربی آن توسط احمد عبیات انجام شده است.

سی‌و‌هفتمین دوره جشنواره جهانی فیلم فجر تا ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ به دبیری رضا میرکریمی در تهران برگزار می‌شود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۲۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«با بابام» در شبکه پویا تماشایی می‌شود/ رونمایی از تیزر جدید

دریافت 11 MB

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه، مجموعه پویانمایی «با بابام»، محصول مرکز انیمیشن سوره به تهیه‌کنندگی فرزانه فخریان و کارگردانی زینب سادات بدری از ۹ فروردین ماه روی آنتن شبکه پویا می‌رود.

این مجموعه انیمیشن به نویسندگی امیررضا مافی تا ۱۳ فروردین ماه هر روز در ۲ قسمت و در ساعات ۰۹:۴۵ و ۱۱:۳۰ صبح میزبان مخاطبان خود می‌شود.

«با بابام» که در ۱۰ قسمت ۷ دقیقه‌ای با تکنیک کات اوت ساخته می‌شود و روایت اول شخص دارد، پیش از این و هم زمان با روز پدر روی بسترهای اینترنتی نیز منتشر شده بود.

سریال پویانمایی «با بابام» به عنوان جدیدترین محصول مرکز انیمیشن سوره، با حضور در جشنواره‌های معتبر داخلی و خارجی تاکنون موفق به دریافت تندیس طلایی بهترین اثر سریالی از سیزدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران و نامزد بهترین انیمیشن از جشنواره جهانی فیلم ولکری آمریکا شده است.

در آستانه پخش، از تیزر جدید این اثر که ساخت آن برعهده علی نوروزیان بوده است نیز، رونمایی شد.

کد خبر 6063451 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • «با بابام» در شبکه پویا تماشایی می‌شود/ رونمایی از تیزر جدید
  • رونمایی از تقویم جشنواره های زرند همزمان با عید فطر
  • رونمایی از کتاب «میدان نفتون، از آغاز تاکنون»
  • رونمایی از ۲ کتاب در زرند
  • مراسم عقد تا رونمایی کتاب سر دلبران در نمایشگاه قرآن + عکس
  • از مجموعه کتاب‌های «سر دلبران» رونمایی شد
  • رونمایی از کتاب «کبوترانه تا خدا» در قم
  • رونمایی از کتاب «کبوترانه تا خدا» در قم 
  • نقاشی کریم اهل بیت(ع) رونمایی شد
  • نقاشی کریم اهل بیت علیه السلام رونمایی شد