Web Analytics Made Easy - Statcounter

صفیه محمودزاده امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: زنان و دختران بسیجی آذربایجان غربی تا کنون بیش از ۱۳۰ میلیون تومان به صورت نقد و قریب به ۲۰۰ میلیون تومان به صورت غیرنقدی برای اهدا به سیل زدگان کمک کرده اند.

وی گفت: تا کنون بیش از 130 میلیون تومان کمک های نقدی از سوی بسیجیان به این مناطق کمک رسانی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به کمک های غیرنقدی بسیجیان اشاره کرد و گفت: ارزش ریالی این کمک ها 200 میلیون تومان است، که شامل ۲۰۰ کیسه برنج ۱۰ کیلویی، ۹۶۲ پتو، ۲۸ تخته فرش، تعداد زیادی لوازم بهداشتی موردنیاز زنان و کودکان، موادغذایی ویژه کودکان از قبیل شیر خشک، اسباب بازی، کیف، کتاب و کفش برای زنان و کودکان، کت و شلوار مردانه، مواد غذایی و لوازم خانگی می باشد.

مسئول بسیج جامعه زنان استان با بیان اینکه ۳۰ نفر از خواهران برای اعزام به این مناطق اعلام آمادگی کرده اند، گفت: کمک رسانی زنان بسیجی استان تا رفع همه مشکلات سیل زدگان ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۲۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان ملل: هر ۱۰ دقیقه یک کودک در غزه زخمی می‌شود یا می‌میرد

به گفته کاترین راسل، مدیر صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف)، از زمان آغاز حمله ویرانگر اسرائیل در ۷ اکتبر به نوار غزه، بیش از ۱۳۸۰۰ کودک فلسطینی در نوار غزه شهید شده اند. 

راسل در یک کنفرانس خبری در نیویورک تایید کرد: هزاران نفر مجروح شده اند و هزاران نفر دیگر در آستانه قحطی هستند.

نهاد سازمان ملل متحد برای برابری جنسیتی و توانمندسازی زنان در بیانیه‌ای جداگانه اعلام کرد که «هر ده دقیقه یک کودک در غزه زخمی می‌شود یا می‌میرد». 

این بیانیه می‌افزاید که از آغاز جنگ بیش از ۱۰ هزار زن در غزه کشته شده اند که ۶ هزار نفر از آنها ۱۹ هزار کودک یتیم از خود گذاشته اند. 

تس اینگرام، متخصص ارتباطات یونیسف، که اخیراً از غزه بازدید کرده است، روز سه‌شنبه در یک کنفرانس خبری در ژنو بیان کرد که آنچه او را تحت تأثیر قرار داده تعداد کودکان زخمی است که دیده است: «نه فقط در بیمارستان‌ها، بلکه در خیابان‌ها، در پناهگاه‌های موقت. به زندگی تغییریافته خود ادامه می‌دهند.»

اسرائیل از زمان حمله مرزی حماس در ۷ اکتبر ۲۰۲۳ یک حمله نظامی مرگبار به نوار غزه انجام داده است. در این حملات دست‌کم ۳۳۹۰۰ فلسطینی، اکثرا زنان و کودکان، شهید شده‌اند و بیش از ۷۶۶۰۰ نفر دیگر در بحبوحه کشتار جمعی و کمبود وسایل ضروری زخمی شده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • الگوبرداری استان های آذربایجان غربی و مازندران از طرح سفیران زیبایی قم
  • جولان سگ های ولگرد در معابر شهرستان قرچک
  • سازمان ملل: هر ۱۰ دقیقه یک کودک در غزه زخمی می‌شود یا می‌میرد
  • صعود بانوی قایقران آذربایجان‌غربی به نیمه‌نهایی مسابقات روئینگ انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه
  • بازارچه خاص بانوان در سمنان احداث می‌شود
  • تاب‌‌آوری زنانه، قدرت مادرانه
  • منظور از تاب‌آوری زنانه چیست؟
  • برگزاری نشست تخصصی و علمی تاب‌آوری بناها و محوطه‌های تاریخی در برابر بحران‌های طبیعی 
  • حمایت از بازارچه‌های صنایع دستی تولید بانوان
  • بیمه رایگان ظرفیت ویژه برای آینده زنان خانه‌دار است