Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ فاطمه فکوریان بخشدار مرکزی ری در جلسه مشترک دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستا با اظهار تاسف و تاثر نسبت به حوادث رخ داده در استان های سیل زده به حفظ و احترام به محیط زیست اشاره کرد و گفت: پیشنهاد میکنم دهیاران، اعضای شورای اسلامی و تمامی دستگاه های اجرایی بخش مرکزی ری نسبت به جمع آوری نخاله ها و پاک سازی زباله های حریم روستا با یک تلاش جهادی اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه گفت: این طرح از روز ملی شورا آغاز و در زمان های معین بطور مستمر تا پاک سازی کامل ادامه یابد.

فکوریان با بیان اینکه این طرح نیاز جدی به فرهنگ سازی در سطح جامعه دارد اظهار داشت: آنچه که مهم می باشد نظارت جدی و جلوگیری از آلودگی مجدد محیط زیست پس از اجرای این طرح می باشد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دستگاه های اجرایی زباله سیل شورای اسلامی محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۲۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پسماند و زباله معضل اصلی شهرها و روستاهای چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن میری رئیس شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری ظهر سه شنبه در نشست رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با مدیران کل و اعضای شورای عالی استان‌ها به صورت ویدئو کنفرانس در محیط زیست چهارمحال و بختیاری برگزار شد، اذعان داشت: پسماند و زباله در این استان به عنوان یک معضل و چالش جدی است و متولی مدیریت پسماند و زباله در استان مشخص نیست.

وی با اشاره به اینکه بر اساس ساختار قانونی، اداره کل حفاظت محیط زیست متولی نظارت است تصریح کرد: برای مدیریت پسماند طبق برنامه و قانون باید حرکت کرد.

میری با تاکید بر اینکه پسماند و زباله معضل اصلی شهرها و روستاهای استان است گفت: دهیاری‌ها به دلیل کم بودن منابع، مدیریت خوبی بر این معضل ندارند و این مساله مشکلاتی را از نظر حقوقی و حقیقی برای شهرداری‌ها و دهیاری‌ها فراهم کرده است.

وی همچنین به انعقاد تفاهم‌نامه بین شورایعالی استان با اداره کل حفاظت محیط زیست نیز اشاره کرد و افزود: این تفاهم‌نامه در راستای افزایش مشارکت شوراها با محیط زیست منعقد شده است.

کد خبر 6086719

دیگر خبرها

  • پاکسازی طبیعت نقده به مناسبت هفته زمین پاک
  • پاکسازی بیش از ۹۱۲ هکتار از اراضی خراسان رضوی
  • همایش پاکسازی ساحل در گناوه برگزار شد
  • اجرای طرح پاکسازی کیسه های پلاستیکی حاشیه سایت زباله شهری آواجیق چالدران
  • اتوبان کسایی تبریز از زباله‌های پلاستیکی پاکسازی شد
  • پاکسازی اتوبان شهید کسایی تبریز از زباله‌های پلاستیکی
  • پاکسازی اتوبان کسایی تبریز از زباله‌های پلاستیکی
  • پسماند و زباله معضل اصلی شهرها و روستاهای چهارمحال و بختیاری
  • پاکسازی حاشیه سد مهاباد به مناسبت روز جهانی زمین پاک
  • طرح پاکسازی زباله در چهارمحال و بختیاری