Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-04-23@12:20:05 GMT

قیمت طلا، سکه و ارز در روز چهارشنبه

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۲۲۰۷

قیمت طلا، سکه و ارز در روز چهارشنبه

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، ارزش انس جهانی نسبت به روز گذشته رشد داشته و طی معاملات روز جاری ارزش ۱۲۷۶ دلار و ۲۱ سنتی را برای خود انتخاب کرده است. این رشد طلا در بازار جهانی در حالی به ثبت رسیده که ارزش طلای خام ۱۸ عیار نیز انس را همراهی کرده و با رشد کمتر از ۳,۰۰۰ تومان به ارزش ۴۲۹ هزار و ۳۸۱ تومان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال با این شرایط انتظار می‌رود که ارزش انواع سکه در روز جاری نسبت به روز گذشته روند صعودی به خود گرفته باشد که این پیش بینی تا حدودی محقق شده و تنها ربع سکه نسبت به ارزش روز گذشته روند نزولی به خود گرفته است.

سکه تمام طرح قدیم با رشد ۱۰۰ هزار تومانی به ارزش چهار میلیون و ۶۹۰ هزار تومان، سکه طرح جدید با رشد ۷۰ هزار تومانی چهار میلیون و ۷۵۵ هزار تومان معامله می‌شود. همچنین نیم سکه با رشد ۷۰ هزار تومانی به قیمت دو میلیون و ۶۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی با رشد ۲۰ هزار تومانی به قیمت ۹۵۰ هزار تومان ارزش گذاری شده است و این در حالیست که ربع سکه با کاهش ۱۰ هزار تومانی یک میلیون و ۶۷۰ هزار تومان معامله شده است.

ادامه کاهش نرخ دلار و یورو

بانک‌ها امروز (۲۸ فروردین) هر دلار آمریکا را ۱۳ هزار و ۱۳ تومان و هر یورو را ۱۴ هزار و ۷۱۰ تومان خریداری می‌کردند.

قیمت خرید دلار در روز گذشته در بانک‌ها ۱۳ هزار و ۲۰۸ تومان و یورو ۱۴ هزار و ۹۲۸ تومان بود. همچنین بانک‌ها پوند را با افزایش قیمت نسبت به روز گذشته ۱۶ هزار و ۹۹۲ تومان خریداری می‌کنند.

یورو مسافرتی نیز امروز در شعب ارزی بانک‌ها ۱۵ هزار و ۴۴۹ تومان بود که با احتساب کارمزد بانک مرکزی و بانک عامل به حدود ۱۸ هزار و ۸۰۰ تومان می‌رسد.

این در حالی است که صرافی‌های مجاز بانک مرکزی امروز قیمت خرید هر دلار آمریکا را ۱۳ هزار و ۳۵۰ تومان و قیمت فروش آن را ۱۳ هزار و ۴۰۰ تومان اعلام کرده‌اند که نسبت به روز گذشته کاهش حدود ۱۵۰ تومانی داشته است.

قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۵ هزار و ۳۵۰ تومان و قیمت فروش آن ۱۵ هزار و ۴۰۰ تومان اعلام شده است که نرخ یورو نیز نسبت به روز گذشته با کاهش حدود ۱۵۰ تومانی همراه بوده است.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: قیمت طلا و سکه قیمت دلار سکه دلار بازار ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۲۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین قیمت طلا و سکه

به گزارش حوزه سایر رسانه ها خبرگزاری تقریب، قیمت سکه امامی (طرح جدید) امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه نسبت به دیروز با کاهش ۱۵ هزار تومانی مواجه شد و به ۴۳ میلیون و ۲۸۵ هزار تومان رسید.

قیمت سکه بهار آزادی اما افت کرده و با کاهش ۸۱۵ هزار تومانی، روی رقم ۴۰ میلیون و ۲۱۵ هزار تومان ثبت شد.

قیمت نیم سکه و ربع سکه مانند دیروز به ترتیب ۲۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بود. قیمت سکه یک گرمی هم با افزایش ۱۰۰ هزار تومانی به ۷ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار هم که دیروز ۳ میلیون و ۶۷۳ هزار و ۸۰۰ تومان بود با کاهش حدود ۴ هزار تومانی به ۳ میلیون و ۶۶۲ هزار و ۵۰۰ تومان رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ◄ بازار چای بحرانی و کار قاچاقچیان چای سکه می شود!
  • برنج هم از تورم جا نماند!
  • وام بزرگ ۳۰۰ میلیون تومانی را از این بانک‌‎ها دریافت کنید
  • کاهش قیمت دلار در راه است؟
  • آشنایی با انواع وام بانک مهر ایران + شرایط و جزئیات دریافت وام از ۱۰۰ تا ۳۰۰ میلیون
  • آخرین قیمت طلا و سکه
  • افت قیمت ۴ تا ۱۰۰ میلیون تومانی برخی خودروها در بازار | جدول قیمت خودروهای داخلی و خارجی را ببینید
  • کف قیمت دلار کجا خواهد بود؟
  • قیمت درهم امارات امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت افغانی افغانستان، امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳