Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روز چهارشنبه در آئین بهره برداری از دهکده و پارک گردشگری ساحلی شهر نخل تقی شهرستان عسلویه افزود:باتوجه به سفر سال گذشته رئیس جمهوری به استان بوشهر و تصویب اعتبارات قابل توجه امسال بعنوان سال توسعه برای این استان پیش بینی شده است.
گراوند اضافه کرد: مصوبات سفر استانی رئیس جمهوری توسعه استان بوشهر را در بخش های مختلف شتاب خواهد بخشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهارداشت:در دور دوم سفر رییس جمهوری و هیات دولت به استان بوشهر 51 پروژه با اعتبار یکهزار و 569 میلیارد تومان برای این استان به تصویب رسیده بود که با عنایت رئیس جمهوری برای پاسخگویی به مطالبات مردم کنگان به عنوان میزبان این سفر 100 میلیارد تومان جدید اختصاص یافت.
گراوند گفت: همچنین افزون بر 12 هزار میلیارد تومان و 2 میلیارد 877 میلیون یورو توسط بخش غیر دولتی در بوشهر سرمایه گذاری می شود.
استاندار بوشهر اضافه کرد: همچنین برای اشتغال جوانان هم افزون بر 940 میلیارد تومان غیر از مبالغ یاد شده، مصوب شده که با بهره گیری از آن زمینه اشتغال 14 هزار و 640 نفر دراین استان فراهم می شود.
گراوند ادامه داد: در دور نخست کاروان دولت تدبیر و امید به استان بوشهر 11 پروژه با اعتبار 620 میلیارد تومان به تصویب رسید که تاکنون 624 میلیارد تومان برای اجرای آنها پرداخت شده است.
وی اظهارداشت: برای تکمیل شماری از طرح های دور نخست سفر استانی هیات دولت به استان بوشهر 30 میلیارد تومان دیگر باید پرداخت شود که براساس وعده رئیس سازمان برنامه و بودجه این مهم بزودی انجام خواهد شد.
استاندار بوشهر گفت:شهرهای نخل تقی و عسلویه علاوه بر سرمایه های مهم نفت و گاز دارای قابلیت های مهمی در بخش های گردشگری هستند که باید به خوبی شناسایی و معرفی شوند.
وی بیان کرد: دهکده گردشگری نخل تقی در شهرستان عسلویه از جمله مطالبات مردم منطقه بود که با وجود تنها
30 درصد پیشرفت فیزیکی با پیگیری‌ حوزه عمرانی و تخصیص اعتبارلازم از محل ارزش افزوده و عوارض آلایندگی، روند اجرای آن انجام شد.
وی بیان کرد: 15 هکتار زمین همجوار دهکده گردشگری نخل تقی، به این مجموعه افزوده می ‌شود که در کنار پروژه عظیم پارس جنوبی می‌ تواند تحولی شگرف در راستای نشاط، شادابی، تفریح و گردشگری منطقه ایجاد کند.
استاندار بوشهر گفت: با توجه به ظرفیت‌های گردشگری موجود در استان توسعه گردشگری در بخش های مختلف این استان در اولویت قرار دارد.
شهردار نخل تقی نیز گفت: دهکده گردشگری ساحلی این شهر در زمینی به مساحت ۱۶ هکتار با سرمایه‌گذاری ۴۵۰ میلیارد ریال از محل منابع داخلی این شهرداری، عوارض آلایندگی و ارزش افزوده تامین و اجرا شده است.
سید احمد علمداری افزود: باتوجه به سکونت تعداد زیادی از کارکنان صنایع پارس جنوبی در این منطقه ایجاد یک مرکز گردشگری، تفریحی همواره یکی از مطالبات به حق آنها و مردم این منطقه بوده است.
شهردار نخل تقی گفت: در این دهکده گردشگری سالن آمفی تئاتر به ظرفیت 500 نفر با آب نمای موزیکال، 6 آب نمای پیشرفته همراه با بازی کودکان اجرا شده است.
وی افزود: در دهکده گردشگری خلیج فارس شهر نخل تقی طرح اسکله سنگی به مساحت‌ 130 و 110 متر و حوضچه آرامش به مساحت 11 هزار و 300 متر مربع ساخته شده است و قابلیت سرمایه گذاری برای ورزشهای آبی را دارد.
شهردار نخل تقی افزود: 37 آلاچیق با انواع تفریح های ویژه خانواده‌ها، جوانان و بانوان و جاده سلامت با امکانات پیست دوچرخه سواری راه‌اندازی شده است.
علمداری زمین ورزشی اسکیت، بازی کودکان، مخزن ذخیره آب زمینی، 32 چشمه سرویس بهداشتی و حمام را از دیگر ویژگی دهکده ساحلی گردشگری خلیج فارس بندر نخل تقی عنوان کرد.
6047/6045
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 تئاتر خلیج فارس سازمان برنامه و بودجه شهرداری نفت و گاز 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۲۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام استاندار خراسان جنوبی و رئیس شورای تأمین استان به مناسبت "روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی ایران"

متن پیام قناعت استاندار خراسان جنوبی  مناسبت "روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی ایران" به شرح زیر است:
به نام خدا

"یکی از سازمان‌ها و دستگاه‌های انقلابی که از آغاز انقلاب تا امروز، به طور یکنواخت و مستمر، به ارزش‌های انقلابی نزدیک‏تر و با آن آمیخته‏‌تر شده، بی‏ شک ارتش جمهوری اسلامی ایران است". مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)

دلاورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران با تبعیت محض از فرمان ویژه قافله سالار اسلام ناب، حضرت امام خمینی (قَدَّسَ ا‌لله نَفسُهُ الزَّکِیَّه) و پیوستن به جنبش انقلابی مردم در بحبوبه انقلاب، خط بطلانی بر تمام توطئه‌ها برای انحلال ارتش کشیدند، امام راحل (رِضوانُ الله تَعالیَ عَلَیه) به پاس این اقدام ارزشمند، ۲۹ فروردین ماه را روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی قهرمان نام نهادند.

تاریخِ ۴۵ ساله انقلاب اسلامی به نیکی نشان می‌دهد ارتش مقدس جمهوری اسلامی ایران علاوه بر اینکه با حضوری درخشان و افتخارآمیز در عرصه‌های زمینی، هوایی و دریایی، دشمنان را از رویارویی و مقابله با نیرو‌های مسلح مقتدرِ جمهوری اسلامی ایران بیمناک ساخته، با بهره گیری از سرمایه‌های انسانی خلاق، متخصص و کارآمد، پله‌های ترقی و پیشرفت را در زمینه‌های مختلف علمی، نظامی و آموزشی با موفقیت طی کرده است و غیورمردان ارتش جمهوری اسلامی با حضوری آگاهانه در همه عرصه‌های خوف و خطر، جنگ‌های سخت و نرم، بحران‌های حوادث و سوانح و ... همواره با تلاش برای حفظ آرامش و امنیت کشور، پاسدار جان ایرانیان بوده و هستند.

اینجانب فرارسیدن ۲۹ فروردین، " روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی" را به کلیه پرسنل خدوم، فرماندهان، افسران، درجه داران و سربازان فداکار ارتش جمهوری اسلامی در استان خراسان جنوبی تبریک عرض نموده، عزتمندی و اقتدار روز افزونِ خانواده بزرگ و باصلابت ارتش و دیگر نیرو‌های مسلح را ذیل ولایت امام عصر (ارواحنا فداه) و تحت زعامت فرماندهی معزز کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) آرزومندم. 

جواد قناعت
استاندار و رئیس شورای تأمین استان خراسان جنوبی

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • به زودی اسراییل نابودی خود را به چشم خواهد دید
  • ۳۱ میلیارد تومان، سهم دانشگاه بزرگمهر از اعتبارات سفر‌های رئیس جمهور به خراسان جنوبی
  • «دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» به شبکه بانکی ابلاغ شد
  • ‌رئیس جمهور ایران چه درخواستی از رئیس جمهور ازبکستان داشت؟
  • «دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» بازنگری و به شبکه بانکی ابلاغ شد
  • تجلیل رئیس بنیاد شهید از ۳ خانواده شهید ارتش در بوشهر
  • قانون برنامه هفتم توسعه به زودی ابلاغ می‌شود
  • قانون برنامه هفتم توسعه به زودی ابلاغ خواهد شد
  • نقش و جایگاه ارتش تبیین و اطلاع‌رسانی شود
  • پیام استاندار خراسان جنوبی و رئیس شورای تأمین استان به مناسبت "روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی ایران"