Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@01:24:24 GMT

حجم آب خروجی از سد طالقان افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۲۳۸۱

حجم آب خروجی از سد طالقان افزایش یافت

تهران- ایرنا- مدیر امور بهره برداری و نگهداری از سد و نیروگاه طالقان گفت: از امروز حجم آب خروجی از سد طالقان به منظور تغذیه مصنوعی دشت قزوین مجددا افزایش یافت.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از شرکت آب منطقه ای تهران، 'محمدعلی معلم' با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: با توجه به پیش بینی سیلاب بهاری و کنترل حجم مخزن سد طالقان، با هماهنگی شرکت آب منطقه ای قزوین دبی خروجی این سد از 25 متر مکعب بر ثانیه به 30 متر مکعب بر ثانیه افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر امور بهره برداری از سد و نیروگاه طالقان از هموطنان خواست تا از هرگونه اتراق و تردد در حاشیه رودخانه جدا خودداری کنند.
تهرام3036//6139

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد سد طالقان دشت قزوين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۲۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال پرونده مالیاتی ۹ شرکت تولیدی به اداره مالیات استان قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین رجبی در این خصوص اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده در این دادستانی و با وصول مکاتبه از سوی سازمان امور مالیاتی کشور نسبت به انتقال پرونده مالیاتی ۹ شرکت تولیدی مستقر در استان از تهران به همین استان اقدام شد.

وی افزود: تا به امروز با توجه به استقرار دفتر این شرکت‌ها در تهران وجوه مالیاتی آنها نیز به اداره مالیات تهران واریز می‌شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان افزود: همچنین تعداد ۴ شرکت تولیدی دیگر نیز در مرحله بررسی و تصمیم گیری و انتقال به استان قزوین می‌باشند که به محض قطعیت اعلام خواهد شد.

کد خبر 6063866

دیگر خبرها

  • افزایش ۵۳ درصدی ذخیره آب در سدهای مازندران/ سد آیت‌الله صالحی مازندرانی در آستانه سرریز شدن است
  • انتقال پرونده مالیاتی ۹ شرکت تولیدی به اداره مالیات استان قزوین
  • آبگیری سد تاخیری - تغذیه‌ای تنگ خمار فسا
  • آخرین وضعیت سد کرج پس از بارش‌های اخیر
  • ۵۰ میلیمتر به میانگین بارش فارس اضافه شد/استهبان در صدر بارندگیها
  • حجم آب سد‌های فارس به ۴۵ درصد رسید
  • حجم آب سد تنگ حمام به بیش از ۱۰۰ درصد پُرشدگی رسیده است
  • افزایش چشمگیر میانگین بارش استان در سامانه بارشی اخیر
  • ۵۰ میلیمتر باران، به میانگین بارش فارس اضافه شد
  • پیش‌بینی هواشناسی