Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-29@01:47:54 GMT

سیل‌زدگان تا اطلاع ثانوی به منازل خود برنگردند

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۲۵۶۲

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان بسته غذایی یک ماهه بین تمامی سیل زدگان توزیع می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی حسین حسین زاده اظهار داشت: سیل یک بلای طبیعی است که خسارت‌های زیادی بر استان وارد کرد ولی آنچه در مقابله با این سیل بیش از همه نمایان شد وحدت و همدلی مردم و دستگاه‌های مختلف و نیروهای مسلح بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  افزود: در زمینه سیل؛ خوزستان هنوز در مرحله مقابله است و همدلی و همراهی مردم سبب شده که بتوانیم بخشی از مشکلات را کم کنیم و از آلام مردم سیل زده بکاهیم.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: هنوز مرحله برگشت روستائیان شروع نشده و مردم تا زمانی که مدیریت بحران استان و شهرستان اعلام نکرده به روستاها برنگردند. در تلاش هستیم تا هر چه زودتر مقدمات برگشت مردم را فراهم کنیم.

وی ادامه داد: همه نیروها آماده هستیم تا پس از برگشت مردم و گذر از بحران سیل به مسایل فرهنگی و اجتماعی و بازسازی بپردازیم و همان طور که توانستیم در مرحله اول موفق شویم، با توکل برخدا و با نیروی جهادی می‌توانیم در مرحله بازسازی نیز سربلند بیرون بیاییم.

حسین زاده با اشاره به نشست صبح امروز استانداری خوزستان با رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اظهار داشت: توافقات اولیه با بنیاد مسکن منعقد شد و مقرر شد بنیاد مسکن کار ارزیابی خسارت وارده به روستائیان را شروع کند. با توجه به اینکه اعتبارات لازم فراهم شده در بازسازی مسکن روستایی مشکلی نداریم.

وی همچنین بیان داشت: با توجه به اینکه ماه مبارک رمضان در پیش است بسته حمایتی یک ماهه به تمامی سیل زدگان اعطا می‌شود. این بسته ها، به محض برگشت مردم به منازل خود توزیع می شود.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: کار ساماندهی و تجمیع کمک‌های مردمی شروع شده و براساس نیاز مردم در مناطق سیل زده توزیع می‌شود.

وی تاکید کرد: اکنون در شرایط مناسبی در مقابله با سیل و کمک به سیل زدگان هستیم و امیدواریم با توجه به وعدهای که مسئولان کشوری دادند سریعاً خسارات مردم تامین شود.در بخش شهری نیز خسارتی وارد شده که به زودی متولی بازسازی شهری نیز مشخص می شود.

حسین زاده تصریح کرد: مرحله بازگشت و بازسازی مرحله سختی است و مردم و مسئولین تا رفع کامل مشکلات در کنار سیل زدگان هستیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۲۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارگیری ۶ میلیون ۸۰۰ هزار لیتر سوخت از انبار نفت شهید محمدیانی منطقه سبزوار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار گفت: با آغاز مرحله اول تعطیلات نوروزی از ۲۹ اسفند تا ۴ فروردین ماه سال جاری، ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر فرآورده اعم از بنزین و نفتگاز از ده سکوی انبار نفت منطقه بارگیری و توسط ۲۶۹ دستگاه نفتکش به مجاری عرضه سوخت ارسال گردیده است.

 حمید مظفری نژاد افزود: منطقه سبزوار از ۵۷ باب جایگاه سوخت در شهرستان‌های سبزوار، بردسکن، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد برخوردار است که با توجه به برنامه ریزی‌های از پیش انجام شده، در شروع مرحله اول تعطیلات نوروزی و با توجه به افزایش حجم ترددها، کلیه جایگاه‌های سوخت منطقه در چرخه توزیع قرار داشته و بدون هیچ وقفه‌ای عملیات سوخت‌رسانی را انجام دادند.

دیگر خبرها

  • توصیه‌های هواشناسی برای کشاورزی یزدی
  • توصیه‌های هواشناسی کشاورزی در استان یزد
  • خسارت سیل به منازل مسکونی و مزارع بخش محروم لوداب
  • ۱۸فروردین؛ آخرین مهلت استفاده از اعتبار مرحله دوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک
  • آتش سوزی در بیش از یک هکتار از عرصه های منابع طبیعی راین
  • تعهد ساخت ۶۱ هزار واحد مسکونی در استان مرکزی
  • تسریع روند توسعه کشور با سپردن امور مختلف به مردم 
  • محور گنبدکاووس کلاله مسدود شد
  • بارگیری ۶ میلیون ۸۰۰ هزار لیتر سوخت از انبار نفت شهید محمدیانی منطقه سبزوار
  • اهواز غرق آب شد؛ وعده‌ای که محقق نشد