Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@19:59:42 GMT

محدودیت های ترافیکی روز ارتش در جنوب پایتخت اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۲۶۹۶

محدودیت های ترافیکی روز ارتش در جنوب پایتخت اعلام شد

سرهنگ جهانشاه کاظمی شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به حساسیت های این روز امسال هم در محور آزاد راه تهران - قم و بزرگراه علامه عسگری محدودیت هایی وجود خواهد داشت.
وی تصریح کرد: با توجه به هماهنگی های انجام شده از ساعت 23 و 30 دقیقه امشب چهارشنبه تمامی رمپ و مسیرهای دسترسی به بزرگراه علامه عسگری از آزاد راه تهران- قم به سمت شرق مسدود می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ کاظمی یادآور شد: بزرگراه هاشمی توسط راهور تهران بزرگ به سمت جایگاه محل رزمایش تا پایان مراسم مسدود خواهد شد.
وی عنوان کرد: در محور آزاد راه تهران - قم یا همان بزرگراه خلیج فارس محدودیت هایی برای مراسم فردا اعمال شده است.
فرمانده پلیس راه آزاد راه تهران- قم افزود: خودروهایی که از سمت قم به تهران، لاین جنوب به شمال آزاد راه تهران - قم در حرکت هستند باید آگاه باشند که پل فرودگاه امام خمینی (ره) در این مسیر مسدود خواهد شد.
وی ادامه داد: مسیر جایگزین بزرگراه، فرودگاه امام خمینی (ره)، اتوبان تهران- ساوه و دسترسی به تهران بزرگ خواهد بود.
سرهنگ کاظمی یادآور شد: بار ترافیکی بهشت زهرا (س) از مسیرهای جایگزین، اتوبان صالح آباد، مسیر قدیم تهران - قم خواهد بود.
وی با بیان اینکه شهروندان در طول مراسم همکاری لازم را داشته باشند، گفت: مراسم از ساعت 9 صبح آغاز و در ساعت 11 صبح فردا با خروج یگان های رژه رونده اعم از پیاده و زرهی پایان می پذیرد.
مراسم رژه بزرگ روز ارتش صبح فردا( پنج شنبه) همزمان با 29 فروردین سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور رییس جمهوری در جوار حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) همزمان با سراسر کشور آغاز شد.
1970/6003
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 آزاد راه ارتش جمهوری اسلامی ایران بزرگراه پایتخت پلیس راه 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۲۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت ساخت بزرگراه شوشتری در تهران | ۲۶ معارض تجاری و مسکونی در مسیر این بزرگراه خریداری شد

به گزارش همشهری آنلاین، آزادراه شهید شوشتری کمربندی شرقی تهران است که اتوبان امام رضا(ع) را در جنوب‌شرق پایتخت به اتوبان شهید یاسینی متصل می‌کند. با ساخت و بهره برداری از این آزاد راه ترافیک ترانزیتی به معابر برون شهری هدایت می شود و بخش زیادی از بار ترافیک شرق تهران (سه راه افسریه و بسیج) کاهش می یابد.

آن طور که محمد شیری عنوان کرده: «عملیاتی شدن این پروژه مستلزم رفع معارضین بود که از ابتدای سال گذشته ۲۶ معارض تجاری و مسکونی که در مسیر این آزاد راه قرار داشتند، تملک شد اما یک ملک با عرصه ۱۳۲ متر مربع باقی مانده بود. با پیگیری‌های صورت گرفته این ملک با اعتبار ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان آزاد سازی شد.»

به گفته او ملک مسکونی معارض دیگری هم وجود دارد که مجوز اعمال ماده ۹ (تملک به شرط واگذاری زمین دیگر) از شورای شهر دریافت شده و مراحل قانونی را طی می‌کند که به محض ابلاغ دستور، پرونده معارضین پروژه شهید شوشتری در منطقه ۱۵ بسته می شود.

کد خبر 846864 برچسب‌ها شهردارى تهران منطقه ۱۵ بزرگراه تهران حمل و نقل شهری

دیگر خبرها

  • جزئیات طرح جدید ترافیک تهران | طرح جدید در نیمه اول سال ۱۴۰۳ نهایی می‌شود
  • حذف «زوج و فرد» در طرح جدید ترافیک تهران | طرح جدید در نیمه اول سال ۱۴۰۳ نهایی می‌شود
  • آخرین وضعیت ساخت بزرگراه شوشتری در تهران | ۲۶ معارض تجاری و مسکونی در مسیر این بزرگراه خریداری شد
  • زوج و فرد از طرح ترافیک پایتخت حذف شد
  • ترافیک پرحجم ولی در حال حرکت و بدون مشکل در تهران
  • زمان اجرای تغییرات در طرح ترافیک تهران
  • رویداد ویژه ایمنی و حمل و نقل در پایتخت
  • در معابر لغزنده پایتخت فاصله طولی را رعایت کنید
  • معابر پایتخت لغزنده است،مراقب باشید/ معابر تهران پر تردد
  • نگهداری و نوسازی دیوار‌های صوتی در پایتخت