Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@03:29:50 GMT

ساخت منازل سیل زدگان کلات با همکاری کمیته امداد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۲۷۷۵

ساخت منازل سیل زدگان کلات با همکاری کمیته امداد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام نصرالله پژمانفر پس از بعدازظهر چهارشنبه پس از بازدیدی از مناطق سیل زده کلات اظهارکرد: مرمت، حصارکشی و ایجاد کانال مسجد جامع شهر کلات به ۳۵۰ میلیون اعتبار نیاز دارد که قرار شد بعد از خارج کردم گل و لای از این مسجد عملیات اجرایی آغاز شود.

وی افزود: خانوارهایی که منازل آنها در مسیر سیل قرار دارد با همکاری اداره‌کل راه و شهرسازی و کمیته امداد دارای خانه‌های جدید در در محدوده شهر کلات می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز تسهیلات ویژه شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر به مبلغ ۵۰ میلیون تومان به اضافه ۱۲ میلیون تومان بلاعوض برای شهر کلات اختصاص خواهد داد.

نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات سیل زدگان در کلات خاطرنشان کرد: با گذشت چند روز از وقوع سیل جاده‌های عشایری بازگشایی نشده است که تلاش می‌کنیم این موضوع طی چند روز آینده تعیین تکلیف شود.

پژمانفر همچنین از پیگیری برای اختصاص بودجه به منظور تکمیل مطالعات آب‌های سطحی در صورت نیاز و پس از بررسی داره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خبرداد.

کد خبر 4594168

منبع: مهر

کلیدواژه: نصرالله پژمانفر سیل مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۲۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان سه نفر از سیل‌زدگان هرمزگانی توسط نیروهای نداجا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نداجا، پس از بارش سیل آسا در استان هرمزگان و در پی ناپدید شدن سه نفر از اهالی یکی از روستاهای شهرستان جاسک و درخواست کمک از منطقه دوم ولایت نیروی دریایی ارتش مستقر در جاسک، انجام شده بود یک فروند بالگرد این نیرو برای امداد رسانی به منطقه مورد نظر اعزام شد و افراد گیر افتاده در سیلاب را نجات و به مکان امن انتقال دادند.

امداد رسانی به مردم در سطح شهر و روستاهای اطراف شهرستان جاسک به طور بی وقفه توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حال انجام است.
.

کد خبر 6081742

دیگر خبرها

  • نجات جان سه نفر از سیل‌زدگان هرمزگانی توسط نیروهای نداجا
  • امداد رسانی پلیس سیستان و بلوچستان به سیل زدگان جنوب استان
  • همکاری کمیته‌امداد و سازمان زندان‌ها برای حمایت از خانواده‌های زندانیان
  • عملیات امداد هوایی برای نجات سیل‌زدگان در عمان + فیلم
  • (ویدئو) عملیات امداد هوایی برای نجات سیل‌زدگان در عمان
  • ۲۱۰۶ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد گلستان واگذار شد
  • تحویل ۱۰۰۰ واحد مسکونی به نیازمندان در کهگیلویه و بویراحمد
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان سه شهر مرزی خراسان جنوبی
  • تأمین مسکن مددجویان یزدی
  • افتتاح ۹۴۰ باب واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد