Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای اسلامی شهر همدان در جلسه مشترک با تشکل های دانشجویی گفت: پروانه ساخت هتل در همدان را رایگان کردیم تا گردشگری توسعه یابد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان دانشگاه پیام نور همدان با مدیران شهری همدان برگزار شد. در این جلسه عباس صوفی، شهردار همدان و کامران گردان، رئیس شورای اسلامی این شهرستان به مطالبات بسیج دانشجویی، اعضای انجمن‌های علمی و جمعی از کارکنان دانشگاه پیام نور همدان پاسخ دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گردان در این جلسه با اشاره به اینکه مطالبه گری دانشجویان به نفع مدیریت شهری است، گفت: طی یک هفته آینده نرم افزار و سایت شهرداری و شورای شهر به طور شفاف راه اندازی می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان به فرسودگی ۷۰ درصد اتوبوس‌های شهری نیز اشاره کرد و گفت: از سال ۹۲ به بعد یک بار ۴۵ دستگاه اتوبوس و یک بار دیگر ۱۵ دستگاه اتوبوس خریداری شده و قرار است به زودی ۵ دستگاه نیز به ناوگان حمل و نقل عمومی همدان اضافه شود.

وی با اشاره به اینکه یک سوم هزینه حمل و نقل عمومی را باید دولت پرداخت کند، افزود: برای مطالبه اعتبار قطار شهری همدان از دولت، به شهردار نامه نوشته ام که اگر بودجه‌ای اختصاص داده شد، حتما برای شروع کار قطار شهری کنار بگذارند.

گردان ادامه داد: شفاف سازی وضعیت دهکده گنج نامه در کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر در حال پیگیری است و در حوزه غار علیصدر تخلفی وجود ندارد و به شهرداری هم حق و حقوقی پرداخت نمی‌کنند.

وی با اشاره به وضعیت شهربازی رنگین کمان گفت: ما به فکر احیای این شهربازی هستیم. بازرسی کل، دیوان محاسبات و استانداری از اقدامات ما درباره شهربازی رنگین کمان اطلاع دارند.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان همچنین از رایگان کردن پروانه ساخت هتل در این شهرستان با هدف توسعه گردشگری خبر داد. در این جلسه شهردار همدان قول احداث یادمان شهدای گمنام را در این دانشگاه احداث کنند.   وی همچنین از آغاز به کار پروژه تکمیل پل غدیر در چند روز آینده خبر داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: توسعه گردشگری همدان حمل و نقل عمومی همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۲۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین مصوبات شورای پروانه ساخت آثار غیرسینمایی

شورای صدور پروانه ساخت آثار غیر سینمایی با ساخت ۴ عنوان فیلم کوتاه داستانی غیرسینمایی موافقت کرد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در جلسات اخیر شورای پروانه ساخت آثار غیرسینمایی، با ساخت فیلم‌های کوتاه داستانی‌: «خاک» به تهیه‌کنندگی ایمان ایران‌منش و نویسندگی و کارگردانی فرهاد قربان‌پور، «دستبند» به تهیه‌کنندگی، نویسندگی و کارگردانی محمدعلی حسینی‌فر، «سمیه» به تهیه‌کنندگی، نویسندگی و کارگردانی عادل شکوری، «دو دوره گرد» به تهیه‌کنندگی اصغر صادقی، نویسندگی مصطفی رستگاری و کارگردانی اکبر صادقی موافقت شد.

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال
  • تعیین و تکلیف اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال
  • تذکر رئیس شورا به برخی بانک‌ها
  • ◄ تعیین و تکلیف اتوبوس های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال انتظار
  • اتوبوس های گازسوز درون شهری تعیین و تکلیف شد
  • اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال انتظار تعیین و تکلیف شد
  • شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • اعمال تخفیف‌ها 5 تا 100 درصدی برای صدور پروانه ساخت
  • آخرین مصوبات شورای پروانه ساخت آثار غیرسینمایی
  • نشست هماهنگی نمایشگاه بین المللی کتاب با همکاری مدیریت شهری تهران برگزار شد