Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرانک پرتوآذر ملی پوش دوچرخه سواری کوهستان کشورمان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت خود بیان کرد: در حال حاضر به خاطر کسب سهمیه المپیک توکیو در اسلوونی هستم و در مسابقات شرکت می‌کنم تا امتیازات لازم را کسب کنم. بسیار خوش حالم که صالحی امیری و طاهریان از فدراسیون دوچرخه سواری بازدید کردند و دیدگاه مثبتی به دوچرخه سواری داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوست داشتم در جلسه‌ای که با حضور مسئولین در فدراسیون تشکیل شد شرکت می‌کردم و دغدغه‌های موجود در دوچرخه سواری بانوان را مطرح می‌کردم.

مطمئنم با وجود دید مثبت و نگاه حمایت گرانه کمیته ملی المپیک به ویژه طاهریان راه دشوار کسب سهمیه المپیک برای ما هموار  خواهد شد. دغدغه مالی همچنان برای من وجود دارد و فدراسیون فقط توانسته ۳۰ درصد مبلغ سفر من به اسلوونی را که برای کسب سهمیه المپیک شرکت کرده ام را پرداخت کند.

او افزود: امیدوارم پس از بازگشت به ایران بتوانم جلسه‌ای را با طاهریان نایب رئیس کمیته ملی المپیک داشته باشم و حضوری درباره مشکلات صحبت کنم. همان طور که صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک عنوان کردند پارگی زنجیر چرخ دوچرخه در بازی‌های آسیایی یک اتفاق بوده است و امیدوارم با وجود این دیدگاه، پاداش بازی‌های آسیایی به من تعلق بگیرد. هزینه‌ها بسیار بالا است و تعلق گرفتن این  پاداش برای کسب سهمیه المپیک کمک بزرگی خواهد بود.

ملی پوش دوچرخه سواری درباره عنوان ششمی خود در مسابقه اسلوونی و کسب 8 امتیاز کسب سهمیه المپیک گفت: تغییر آب و هوایی کشور اسلوونی و سردی شدن ناگهانی هوا بر روی عملکرد من تاثیر گذاشت و نتوانستم لاستیک خیلی خوب به خاطر هزینه های بالا تهیه کنم . خوشبختانه توانستم 8 امتیاز برای سهمیه المپیک کسب کنم. البته من هنوز در اوج آمادگی نیستم و این مسابقه یک استارت برای فصل جدید بود.

پرتوآذر در پایان عنوان کرد: ۲ سال است که حامی مالی ندارم و هزینه‌ها بسیار بالا است و شرایط را دشوار‌تر از قبل کرده است. اگر کمیته ملی المپیک نیز بتواند در شرایط مهم اکنون که هدف کسب سهمیه ملی المپیک است در هزینه‌های سرمربی به من مساعدت کنند کمک بزرگی کرده است.

بیشتر بخوانید:

سهرابی: دوچرخه سواری ایران رو به نابودی است/ برای رضای خدا رکاب می‌زنیم

قمری: فدراسیون دوچرخه سواری نباید خود را مجزا از کمیته ملی المپیک بداند

پراش: تیم ملی دوچرخه سواری باید با کمترین دغدغه تمرین کند

انتهای پیام/

اظهارات پرتوآذر درباره آخرین وضعیت او برای قهرمانی آسیا دوچرخه سواری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۳۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رحمان عموزاد سهمیه المپیک پاریس را در کرواسی کسب کرد | سهمیه‌های المپیکی

رحمان عموزاد در تورنمنت کرواسی، سهمیه المپیک پاریس را گرفت.

طرفداری | رحمان عموزاد، کشتی‌گیر آزادکار وزن 65 کیلوگرم ایران در تورنمنت بین‌المللی کرواسی با غلبه بر حریفان خود، سهمیه المپیک 2024 پاریس را کسب کرد.

عموزاد در این تورنمنت پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 10 بر 0 مغلوب ماکسیم ساچیتان از مولداوی شد و به گروه بازنده‌ها رفت.

وی در گروه بازنده‌ها ابتدا بکزاد عبدالرحمانوف از ازبکستان را 10 بر 0 مغلوب کرد و سپس در مقابل نیکولای اوچاپوف از اوکراین با نتیجه 11 بر 0 به پیروزی رسید و به دیدار رده بندی راه یافت.

عموزاد در دیدار رده بندی مقابل ابراهیم‌زاده از ایران با نتیجه 10 بر 2 به پیروزی رسید و ضمن کسب مدال برنز، سهمیه المپیک 2024 پاریس را نیز به دست آورد.

پیش از عموزاد، حسن یزدانی در وزن 86 کیلوگرم و امیرحسین زارع در وزن 125 کیلوگرم سهمیه المپیک را برای ایران کسب کرده بودند.

از دست ندهید ????????????????????????

تیم منتخب زلاتان؛ نه رونالدو هست و نه مسی! فوتبالیست قمارباز لیگ برتری روی نتایج تیم خودی شرط می‌بست! رییس جنجالی چلسی عزل می‌شود سپاهان تهدید کرد؛ شاید مقابل تراکتور وارد زمین نشویم استقلال بالاتر از پرسپولیس و سپاهان در رده نهم آسیا

دیگر خبرها

  • رحمان عموزاد سهمیه المپیک پاریس را در کرواسی کسب کرد | سهمیه‌های المپیکی
  • لزوم حمایت مسئولین از بوکسور بجنوردی جهت کسب سهمیه المپیک
  • مهران برخورداری؛ دشت اولین سهمیه تکواندو در پاریس | سهمیه‌های المپیکی
  • محمدرضا گرایی؛ مرد یخی در پاریس طلا می‌خواهد؛ سهمیه‌های المپیکی
  • فیلیپه نیستروم؛ ماجرای گدایی و اعتیاد قهرمان دوچرخه‌سواری جهان
  • دعوت از ۲ سپاهانی به اردوی تیم ملی دوچرخه سواری امید
  • ماجرای گدایی و اعتیاد قهرمان دوچرخه‌سواری جهان
  • در سال ۱۴۰۲ اولین‌ها برای تکواندو ایران رقم خورد
  • هادی ساعی: در سال ۱۴۰۲ اولین‌ها برای تکواندو ایران رقم خورد
  • ۲ سپاهانی به اردوی تیم ملی دوچرخه سواری امید دعوت شدند