Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در این مراسم که در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر ملاثانی برگزار شد، اظهار کرد: در عالم وجود حوادث مختلفی صورت می ­گیرد و در این حوادث، مشکلات فراوانی نیز رخ می ­دهد و زندگی انسان را با فراز و نشیب فراوان روبرو می ­کند اما این انسان­ ها هستند که لازم است با دانش و صبر خود این مسیر را گذرانده و زندگی را در مسیر صحیح قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: مردم خوزستان در طول تاریخ این منطقه، همیشه سرفراز و سربلند بوده ­اند و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز حماسه 8 سال دفاع مقدس را آفریده ­اند و ایران به خود می­ بالد که استان خوزستان را در جغرافیای خودش دارد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر اظهار امیدواری کرد: همان طور که در 8 سال دفاع مقدس، تمام دنیا به صدام کمک کردند در حادثه سیل اخیر نیز مردم خوزستان بخصوص شهرستان باوی با راهنمایی ­های شما مسئولین، معتمدین و سران عشایر مثل کوه ایستادند و برگ زرین دیگری را بر افتخارات خود افزودند که در این عرصه، همه شما از حمایت­ های مقام معظم رهبری و تمام مردم ایران برخوردار هستید.

آیت الله صفایی بوشهر در پایان خاطرنشان کرد: استان بوشهر افتخار دارد به عنوان استان معین در خدمت شهرستان باوی باشد و اگر در این زمینه نیز کاری انجام می ­شود در مقابل بزرگی شما مردم خوزستان، ارزنی بیش نمی­ ارزد.

فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر نیز در این نشست گفت: بعد از تعیین سپاه امام صادق علیه السلام به عنوان معین شهرستان باوی در حادثه سیل اخیر، سپاه امام صادق علیه السلام و منطقه دوم نیروی دریایی سپاه مستقر در استان بوشهر اقدام به آغاز خدمات­ رسانی در این شهرستان کردند که منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در همان ابتدا با اختصاص 60 شناور و امکانات مهندسی به خدمات ­رسانی به سیل­ زدگان این شهرستان پرداختند.

سردار علی رزمجو اظهار کرد: سپاه امام صادق علیه السلام با جمع ­آوری کمک ­های نقدی و غیرنقدی مردم سخاوتمند استان بوشهر و با هماهنگی ائمه جمعه، فرمانده ناحیه و فرماندار شهرستان باوی و فرمانده انتظامی استان خوزستان اقدام به راه ­اندازی قرارگاه خدما ت­رسانی در حوزه مقاومت مالک اشتر شهر ویس و توزیع این کمک­ ها در بین مردم مناطق سیل ­زده این شهرستان کرد.

وی راه­ اندازی آشپزخانه و نانوایی در شهر ویس با پخت متوسط روزانه 3 هزار دست غذا و نان را از اقدامات اولیه قرارگاه خدمات­ رسانی سپاه استان بوشهر در باوی عنوان و تصریح کرد: گزوه ­های جهادی سپاه امام صادق علیه السلام با فراخوانی و اعزام به روستاهای سیل ­زده و استقرار در روستاهای دهستان عنافچه شهرستان باوی اقدام به تخلیه آب­ های این مناطق با استفاده از پمپ­ های 4 و 6 اینچ کردند که این خدمات همچنان ادامه دارد.

انتهای خبر/

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: استان بوشهر استان خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۳۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور مهم سردار سلامی به نیروهای سپاه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از سپاه نیوز، سردار سرتیپ پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه از ارزیابی ضعیت امدادرسانی به مردم سیل زده در استان‌های جنوب شرقی کشور به ویژه سیستان و بلوچستان و دستور سرلشکر حسین سلامی برای ادامه حضور یگان‌های امدادی و استانی سپاه در منطقه تا بازگشت شرایط عادی زندگی مردم خبر داد.

وی افزود: از همان هنگام وقوع سیل تا به امروز سپاه در استان‌های تحت تاثیر بارش‌ها و سیل اخیر با گسیل امکانات و ظرفیت‌های مورد نیاز مانند ماشین آلات برای بازگشایی جاده‌ها و راه‌های روستایی ، بالگرد برای تسهیل عملیات امداد و نجات و انتقال محموله‌های غذایی و دارویی و نقل و انتقال نیروهای امدادگر، اعزام تیم‌های پزشکی و درمانی به خدمت رسانی مردم و همراهی با سایر سازمان‌ها و نیروهای امدادی به طور شبانه روزی مشغول بوده است.

سردار شریف با اشاره به اینکه عمده نیازهای امدادی و خدمت رسانی هم اکنون در استان سیستان و بلوچستان متمرکز و ادامه دارد، خاطرنشان کرد :بحمدالله ضعیت در استان‌های هرمزگان و کرمان به حالت عادی بازگشته است و کمک به سیل زدگان در استان سیستان و بلوچستان با سرعت و همافزایی دستگاه‌ها و همچنین حضور میدانی نیروهای مردمی ادامه دارد و با تاکید فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یگان‌های سپاه امکانات، تجهیزات و نیروهای خود از جمله سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان و قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا را همچنان در خدمت به مردم سیل زده و تامین شرایط جاری و معمول زندگی آنان فعال حفظ خواهند کرد.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که با توجه به هماهنگی ،همکاری ،هم افزایی و همت دستگاه‌های اجرایی و امدادی و نیروهای جهادی به ویژه مشارکت نیروهای مردمی به زودی از این شرایط عبور کنیم.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897089

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردم کرمان در حمایت از سپاه+ فیلم و عکس
  • یگان‌ امدادی سپاه تا پایان خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده حضور دارد
  • دستور مهم سردار سلامی به نیروهای سپاه
  • مردم پیشوا در حمایت از عملیات سپاه علیه اسراییل راهپیمایی کردند
  • مردم پیشوا در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل راهپیمایی کردند
  • کمک به سیل‌زدگان در استان سیستان و بلوچستان ادامه دارد
  • فعالیت مرکز مستقل بسیج اروندکنار آغاز شد
  • شهید حجاری بنیان‌گذار عرصه‌های نوین بسیج بود
  • آغاز به کار مرکز مستقل بسیج اروندکنار
  • آیین آغاز به کار مرکز مستقل بسیج اروندکنار