Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@22:14:37 GMT

خسارت میلیاردی سیلاب به کشت و صنعت دهخدا

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۳۱۳۸

خسارت میلیاردی سیلاب به کشت و صنعت دهخدا

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، برات قبادیان، معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت در سفر به خوزستان و در بازدید از مجتمع کشت و صنعت نیشکر دهخدا، با اشاره به برآورد اولیه میزان خسارت سیلاب به این مجتمع در خوزستان گفت: تاکنون، ۱۶ هزار میلیارد ریال خسارت به این واحد صنعتی اعلام شده، اما با توجه به گستردگی این خسارت این رقم بسیار بیش‌تر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سیل به بیش از ۱۲ هزار هکتار از زمین‌های این شرکت صدمه وارد کرده، اظهار داشت: تاسیسات و سایت اداری این شرکت نیز دچار خسارت زیادی  شده اند.

قبادیان تصریح کرد: تا سالیان سال، زمین‌های این شرکت به حالت اولیه باز نخواهد گشت.

این مقام مسئول در ادامه اذعان داشت: این شرکت حدود ۲ هزار نفر نیروی کار دارد که زندگی و معیشت خانواده این ۲ هزار نفر به فعالیت این شرکت مرتبط است.

معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت در ادامه افزود: جبران خسارت‌های وارده از سیل تنها از عهده دولت خارج است و همه ارکان نظام باید کمک کنند تا این خسارت‌ها جبران شود.

برات قبادیان اظهار کرد: برای جبران خسارت‌های سیل نیاز به بودجه کلانی است، که پس از فروکش کردن سیلاب در خوزستان باید میزان خسارت به صورت کارشناسی محاسبه شود.

گفتنی است؛ معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت امروز چهارشنبه در سفری ۲ روزه برای بازدید از صنایع خسارت دیده خوزستان در سیل اخیر وارد استان شد.

انتهای پیام/گ

سیلاب به کشت و صنعت نیشکر دهخدا خسارت زد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدیریت بحران حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۳۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب به بیش از ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان، مصطفی بیک مداح افزود: ماشین آلات عمرانی بنیاد مسکن سیستان و بلوچستان در ساعات اولیه وقوع سیل و امدادرسانی به مناطق خسارت دیده از بارندگی در شهرهای جنوب استان حضوری فعال داشتند.

وی ادامه داد: تاکنون بر اساس برآورد اولیه هزار و ۵۰۰ واحد روستایی نیازمند تعمیر ناشی از سیلاب در سیستان و بلوچستان شناسایی شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: در جریان بارندگی‌های رگباری اخیر استان و طغیان رودخانه‌های محلی ۵۰۰ واحد مسکونی در مناطق روستایی و ۱۵۰ واحد مسکونی در شهرهای جنوب استان کاملاً تخریب شدند که نیازمند بازسازی مجدد هستند.

وی تاکید کرد: به محض تأمین اعتبارات مورد نیاز تعمیر و بازسازی منازل شهروندان سیستان و بلوچستان از سوی این نهاد آغاز خواهد شد.

کد خبر 6085071

دیگر خبرها

  • سیل ۱۱۰ هزار میلیارد ریال خسارت به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان وارد کرد
  • فولاد خوزستان چرا هدف تحریم‌ها قرار گرفت؟
  • خسارت میلیاردی سیل به کشاورزان گراشی
  • چگونه خسارات سیل را کاهش دهیم؟
  • خسارت میلیاردی سیل به بخش کشاورزی سیستان‌وبلوچستان
  • سیلاب به بیش از ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • خسارت ۲۱۰۰ میلیاردی سیلاب بلوچستان به بخش کشاورزی
  • خسارت میلیاردی به راه‌های جنوب سیستان و بلوچستان
  • خسارت ۱۲۰ میلیاردی باران به زیرساخت‌های برق قشم‌
  • خسارت میلیاردی سرما به کشاورزان استان همدان