Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@20:31:30 GMT

نورافکن: به خاطر استقلال اخراج شدم

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۳۲۲۲

نورافکن: به خاطر استقلال اخراج شدم

تهران - ایرنا - بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران، گفت: در 2 صحنه برای اینکه گلی دریافت نکنیم، ترکیب خطا شده و کارت قرمز دریافت کردم.

به گزارش چهارشنبه شب ایرنا؛ «امید نورافکن» پس از برتری تیمش برابر ماشین سازی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در هر 2 فرصت تیم ماشین سازی در ضد حملات به دروازه ما نزدیک شد و مجبور بودم که خطا مرتکب شوم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به خاطر هم تیمی ها و استقلال در این دیدار اخرج شدم.
وی با بیان اینکه بازیکنان استقلال برد در این دیدار را خیلی زود فراموش کردند، ادامه داد: از حالا باید به دیدار بعدی مقابل الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا فکر کنیم. تقابل با نماینده عربستان، مهمرین بازی فصل استقلال است.
نورافکن با ابراز خوشحالی از گلزنی «مهدی قائدی» در دیدار امروز، ادامه داد: او در این مدت مشکلات زیادی داشت. این گل سه امتیازی به ما کمک زیادی کرد و امیدوارم در دیدارهای بعدی نیز همین روند را ادامه دهیم.
وی که کاپیتان تیم فوتبال امید ایران است در مورد اخباری مبنی بر برکناری «زلاتکو کرانچار» از هدایت ایت تیم، گفت: هر تصمیمی فدراسیون اتخاذ کند به عنوان بازیکن تابع آن خواهیم بود.
تیم فوتبال استقلال با برتری یک بر صفر خانگی مقابل ماشین سازی تبریز در هفته بیست و ششوم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران با 50 امتیاز به رتبه دوم جدول رده بندی رسید.
ورزشی**3783**9118**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۳۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات فنی توربین بادی در ماشین‌سازی اراک

رضا سرایی با اشاره به ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات فنی توربین بادی در ماشین‌سازی اراک بیان کرد: مبلغ این قرارداد ۲۳ میلیون و ۳۰۰ هزار یورو معادل ۹ میلیون و ۶۴۳ هزار و ۴۹۷ میلیون ریال است.

وی ادامه داد: طبق قرارداد، شرکت ماشین‌سازی اراک موظف است در مدت ۱۸ ماه این پروژه را تکمیل و سفارشات را تحویل دهد که مراحل ساخت و تولید از اواخر آذرماه شروع شده است.

مدیرعامل شرکت ماشین‌سازی اراک، ساخت مخازن کروی پتروشیمی را از دیگر اقدامات در حال انجام این شرکت عنوان کرد و افزود: مبلغ این قرارداد ۶ میلیون و ۴۷۴ هزار و ۲۲۴ یورو معادل ۲ میلیون و ۵۶۹ هزار و ۶۳۹ میلیون ریال در نظر گرفته شده که طبق توافق قرارداد، باید در مدت ۱۲ ماه تکمیل و تحویل داده شود.

سرایی خاطر نشان کرد: این پروژه آبان ماه سال گذشته شروع شد و محل اجرای آن استان بوشهر، بندر عسلویه است.

شرکت دانش بنیان و مادر تخصصی ماشین سازی اراک با بهره‌مندی از ماشین آلات مدرن، خطوط تولید پیشرفته و کادر مهندسی مجرب یکی از شرکت‌های صنایع زیربنایی و استراتژیک کشور محسوب می‌شود که حیطه گسترده‌ای از فعالیت‌های مختلف تولیدی و اجرای طرح‌های صنعتی را به خود اختصاص داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر
  • تاریخ‌سازی در فوتبال ایتالیا؛ قضاوت یک تیم داوری زن در سری آ
  • بیست سال پیش افراد غیرفوتبالی خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس را متوقف کردند!
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطفی در فوتبال ایران خواهد بود
  • بازیان: امروز روز پیشرفت فوتبال ایران خواهد بود
  • اقتصاد فوتبال ایران رونق می‌گیرد؟
  • امیدواریم پنجم اردیبهشت سرآغاز پیشرفت فوتبال ایران باشد
  • ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات فنی توربین بادی در ماشین‌سازی اراک