Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن سابق شیاطین سرخ معتقد است که پل پوگبا نمی تواند به تنهایی همه بار تیم را به دوش بکشد.

طرفداری - بازیکن سابق شیاطین سرخ عنوان کرد که این تیم برای استفاده حداکثری از تاثیر پل پوگبا در ترکیبش، باید بازیکنانی با کیفیت جذب کند. پل اینس گفت که هافبک فرانسوی، قادر نخواهد بود تا مسئولیت کل تیم را به تنهایی روی دوش بکشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان اوله گونار سولسشر، شب گذشته (16 آوریل) و با شکست 3 بر 0 و در مجموع با نتیجه 4 بر 0 در مقابل بارسلونا، از لیگ قهرمانان اروپا، حذف شدند. 

به گزارش ManchesterEveningNews، پل پوگبا در طول این فصل، بارها مورد انتقاد قرار گرفته است. با این حال اما، پل اینس به دفاع از بازیکن سابق یوونتوس پرداخت و اظهار داشت:

مردم در مورد پوگبا صحبت می کنند و می گویند او باید تلاش بیشتری را صرف بازی های تیم کنند، اما این بیشترین کاری است که او در کنار چنین بازیکنانی قادر به انجام آن است. اگر او در کنار بازیکنان سطح بالا بازی کند، می توانیم پوگبای واقعی را ببینیم. من خوش شانس بودم که در طول دوران بازی ام با بازیکنان سطح بالایی مانند برایان رابسون، اریک کانتونا و روی کین بازی کردم. منچستریونایتد نمی تواند صرفا به پوگبا تکیه کند و از او انتظار داشته باشد که همه کارها را انجام دهد. 

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۳۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلومینیوم نه، بیرانوند به سپاهان می‌رسد

به گزارش "ورزش سه"، اوسمار پیش از اینکه این خبر خوش را به هواداران پرسپولیس بدهد، به تمجید از امیررضا رفیعی پرداخت: مطمئنم که رفیعی دروازه‌بان خوبی است و از فصل پیش هم آمادگی‌اش را نشان داده است. اما بخش حمله و دفاع تیم فقط شامل یک بازیکن نیست. مثلا ما برای گلزنی به عیسی بسنده نمی‌کنیم و به امیررضا هم نمی‌گوییم فقط در دروازه بایستد و از گل خوردن جلوگیری کند.

او در مورد گلر جوان سرخپوشان گفت: ما آپشن دیگری نداشتیم، اما خیلی به امیررضا اعتماد داشتیم. او کارها و تمرینات خوبی داشت و حتی از پارسال همیشه به او توجه داشتیم. وقتی گوهری به آلومینیوم رفت، به امیررضا مطمئن بودیم.

ویدئو: 330727

سرمربی پرسپولیس با اشاره به وضعیت پزشکی بیرانوند گفت: بیرانوند شروع به تمرین با تیم کرده اما نیاز دارد که به فیزیوتراپی ادامه بدهد. اميدوارم هرچه زودتر آماده بازی شود. شاید برای بازی جام حذفی نرسد اما به بازی با سپاهان می‌رسد.

ویه‌را همچنین با اشاره به شوخ بودن علیرضا بیرانوند گفت: ما یک فضای کاری خیلی خوب داریم. بازیکنانی داریم که خنده رو هستند و شوخی می‌کنند و بازیکنانی هم داریم که جدی‌تر هستند. بیرانوند یکی از بازیکنانی است که خیلی شوخی و بگو بخند می‌کند.

دیگر خبرها

  • نامزدهای بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا
  • تفاوت کیبورد مکانیکال و کیبورد گیمینگ: راهنمای جامع برای انتخاب بهترین کیبورد
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • با کالاف دیوتی موبایل استعدادتان را به چالش بکشید و بهترین شکل خودتان را نشان دهید!
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می رسد
  • هافبک سابق سپاهان و درخشش در ذوب!
  • آلومینیوم نه، بیرانوند به سپاهان می‌رسد
  • این شروع یک بازی جدید است | مقام سابق اسرائیلی: اصابت ۵ موشک از ۷موشک ایران یعنی نابودی قوی‌ترین سامانه دفاعی دنیا
  • اعتراض‌ها به شادی جنجالی آنتونی؛ شاید فصل بعد در چمپیونشیپ بازی کنی!