Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@17:07:34 GMT

شفر: آخرین شانس را به قائدی دادم

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۳۲۸۴

شفر: آخرین شانس را به قائدی دادم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: آخرین شانس را به قائدی دادم و من این نکته را دو هفته پیش به او یادآور شدم.

به گزارش مشرق، وینفرد شفر بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل ماشین سازی در نشست خبری گفت: تبریک می‌گویم به تیم و هواداران دیروز هم در نشست خبری از هواداران خواهش کردم که تا دقیقه ۹۰ یا ۹۵ به تیم کمک کنید جدا از اینکه چه نتیجه‌ای می‌گیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* به اسماعیلی گفتم با همه توانت تلاش کن

وی ادامه داد: هواداران ما عالی بودند و تیم ما کمی خسته شده بود اما هواداران به ما خیلی کمک کردند به خاطر بازی با الهلال و تیم دیگر در آسیا همه بازیکنان با تمام توان کار کردند. در اصفهان هم گفتم که فرشید اسماعیلی بعد از دربی برایش مشکل پیش آمد و جریمه اش هم کردم اما به او گفتم با صدرصد توان تلاش کن و هر وقت خسته شدی تعویضت می‌کنم.قائدی هم دو هفته پیش اشتباه کرد و به او گفتم این آخرین شانسی است که به تو می‌دهم و در تمرینات عالی بود و برای ما هم امروز گل زد وقتی بازیکنی اشتباه کرد نباید همیشه جریمه کرد.

بیشتر بخوانید: نصیرزاده: شفر هم داور بود گل قائدی را مردود می‌کرد!  

* راحت است که بگویم من رئیس هستم و تو اخراجی

وی افزود: دو بازیکن بایرن‌مونیخ در زمین با هم دعوا کرد اما در بازی بعدی یکی از آنها به میدان آمد و گل هم زد خیلی راحت است بگویم من رئیسم و تو اخراجی. اگر هر بازیکن به خاطر اشتباهش اخراج کنیم دیگر بازیکنی باقی نمی‌ماند مهم است که در تمرین بازیکنان کار کنند چطور کار کنند و بهترین عملکرد داشته باشند فلسفه من این است.

* جریمه باقری درست بود

شفر تصریح کرد: در بازی بعدی نورافکن را نداریم، علی کریمی را داریم اما به فرشید باقری هم نیاز داریم. این را به مدیرعامل باشگاه هم نوشته‌ام او باید جریمه می‌شد و جریمه‌اش هم درست بود. در نهایت باید ببینیم چه چیزی برای تیم خوب است. فرشید اسماعیلی صددرصد آماده نبود اما با تمام توانش بازی کرد و بعد خسته شده و تعویضش کردیم مهدی قائدی هم همین طور.

*می‌دانم در ذهن بازیکن چه می‌گذرد

سرمربی آلمانی خاطرنشان کرد: من سال‌ها بازیکن بوده‌ام و می‌دانم در ذهن بازیکن چه می‌گذرد.سرکوب بازیکن راحت است اما باید به او شانس داد تا بهترین عملکرد را داشته باشد. در لیگ قهرمانان آسیا الهلال بیشتر از ما استراحت داشته است. باید وقت داشته باشیم و تیم‌ها را آنالیز کنیم این کار برای فوتبال‌مان بهتر است و باید ببینیم چه چیزی بهتری داشته باشیم و چگونه کارها را بهبود ببخشیم تا در زمین بهترین عملکرد را داشته باشیم. نباید فقط بگویم الهلال را ببریم بلکه باید به دنبال راه بردن باشیم باید اول راه بردن را پیدا کنیم. فشردگی مسابقات و رفت‌وآمدای تیم باعث شده بازیکنان خسته شوند به همین خاطر میلاد امروز نیمکت‌نشین بود ایسما هم تعویضی به میدان آمد و این تیم است که داخل زمین بازی می‌کند نه بازیکن.

* دیگر نمی‌خواهم راجع به خوشحالی بازی با سپاهان صحبت کنم

وی در پایان صحبت‌های خود، گفت: فرشید اسماعیلی امروز با درد بازی کرد. شاید او بازی بعدی مصدوم باشد و نتواند بازی کند. از او و همه تیم تشکر می‌کنم. باور کنید در تیم مشکلی نداریم. در بازی با سپاهان هیجان بعد از بازی بسیار بالا بود و آن شادی به خاطر روحیه تیم بود. دیگر نمی‌خواهم راجع به خوشحالی تیم صحبت نمی‌کنم.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید گام دوم انقلاب وعده های روحانی اخبار سیل استقلال لیگ برتر ماشین سازی تبریز مهدی قائدی وینفرد شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۳۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران بی تردید شانس اول قهرمانی است/ امیدوارم افغانستان صعود کند

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال ایران در نخستین دیدار خود در رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا به مصاف افغانستان رفت و توانست با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی برسد.

محمد کشاورز بازیکن پیشین تیم ملی فوتسال و سرمربی کنونی تیم گیتی پسند در گفت و گو با خبرنگار مهر به بررسی عملکرد تیم ملی در نخستین دیدار خود پرداخت و گفت: بازی با افغانستان بازی خوبی بود. شروع هر تورنمنتی مشکلات خود را دارد و مهم بود که ببریم. معتقدم بازی به بازی شرایط و کیفیت بهتر می‌شود و در بازی‌های حذفی و نیمه نهایی و فینال به بهترین کیفیت خواهیم رسید و انشاالله قهرمان مسابقات خواهیم شد. در این دیدار هر وقت که تیم ملی کارهای ترکیبی را ارائه کرد موفق بودیم و گل اول ایران به وضوح یک کار ترکیبی زیبا بود. معتقدم هرچه تیمی تر بازی کنیم شرایط بهتری خواهیم داشت. در بدنه تیم ملی بازیکنان خوبی حضور دارند که می‌توانند کار تیمی را ارتقا دهند.

او ادامه داد: ما در این بازی و به خصوص در نیمه اول فشار زیادی به حریف وارد کردیم. اینکه در این بازی موقعیت سوزی‌های زیادی داشتیم بیشتر به این خاطر بود که بازی اول است. در این بازی بازیکنان باید با شرایط مسابقات و همچنین شرایط کفپوش سالن آشنا می‌شدند و این روند در بازی‌های بعدی بهبود پیدا خواهد کرد و گل‌های بیشتری خواهیم زد.

وی در خصوص غیبت حسین طیبی در این بازی‌ها گفت: بدون شک حسین طیبی ستاره فوتبال ایران است و اگر بود می‌توانست شرایط تیم را بهتر کند. اما قطعاً بازیکنان دیگری که در تیم حضور دارند می‌توانند جای خالی او را به خوبی پر کنند و عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارند.

وی در خصوص رقبای ایران در این بازی‌ها گفت: به طور قطع می گویم که ایران یک سر و گردن از تیم‌های آسیایی بالاتر است و بدون تردید شانس اول قهرمانی هستیم و با تلاش بازیکنان حرفه‌ای و درایت کادر فنی خوبی که داریم بعید می‌داند که در این تورنمنت تیمی حریف ایران شود. بازی دیگر تیم‌ها را در این مسابقات دیدم و انصافاً تیم ایران یک سر و گردن بالاتر از تیم‌هایی مثل ژاپن و ازبکستان است. هرچند نباید فراموش کنیم که این رقابت‌های جام ملت‌های آسیا است و نباید هیچ حریفی را دست کم بگیریم.

وی در پایان برای تیم ملی فوتسال کشورمان آرزوی موفقیت کرد و همچنین به مجید مرتضایی سرمربی تیم ملی افغانستان به خاطر تیم خوب و با جسارتی که ساخته است تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد تیم افغانستان بتواند در کنار ایران به مرحله بعد صعود کند.

کد خبر 6082112

دیگر خبرها

  • ایران بی تردید شانس اول قهرمانی است/ امیدوارم افغانستان صعود کند
  • کاهش شانس ژیمناست تاریخ‌ساز ایران برای کسب سهمیه المپیک
  • (عکس) حرکت جالب ستاره بایرن: تمرین با توپ‌جمع‌کن!
  • رئال مادرید فقط با شانس به نیمه نهایی رفت
  • قاسمپور: شانس برد پرسپولیس بیشتر از نفت آبادان است
  • رودری: فقط یک تیم در زمین بود؛ شانس همیشه در سمت رئال مادرید است
  • حرکت جالب ستاره بایرن: تمرین با توپ‌جمع‌کن! (عکس)
  • دوست دارم با قهرمانی اروپا از بایرن بروم
  • پرونده چهارمین همایش تئاتر تک در چهارمحال و بختیاری بسته شد
  • پورعلی: در جدول چشم به جایگاه سپاهان داریم