Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-23@06:11:45 GMT

دو واحد همدلی در نبض دانشجو

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۳۴۷۶

دانشجویان در سیل اخیر در برخی استان های کشور با کمک و امداد رسانی ایثار و از خودگذشتگی را به نمایش گذاشتند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، دانشجویان امدادرسان اعزامی به مناطق درگیر سیل، گفته های دانشجویان درباره رونق تولید، خاطرات دانشجویی مریم خزعلی و تورعلمی دانشگاه فردوسی مشهد در نبض دانشجوی این هفته.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: نبض دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۳۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدلی و همراهی بین مسؤولان بوشهر در رفع مشکلات مردم اثرگذار است

به گزارش خبرنگار مهر، صالح رحیمی عصر یکشنبه در دیدار با فرمانده و پرسنل مجموعه ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر اظهار کرد: همدلی و هم‌زبانی موجود در بین مسئولان ادارات، به ویژه اعضای شورای تأمین شهرستان بوشهر و تعامل آنها با بسیج سپاه بوشهر بی نظیر است.

فرماندار بوشهر افزود: سپاه هم زاد انقلاب و از دستاوردهای اصلی و حافظ ارزش‌های انقلاب اسلامی است که هم قبل از جنگ تحمیلی و هم در دوران هشت سال دفاع مقدس و در شرایط کنونی نقش بسیار مهم و ارزشمندی در عرصه‌های مختلف نظامی، سیاسی و عمرانی داشته و دارد.

وی نقش سپاه پاسداران را در زمینه امنیت ویژه عنوان کرد و ادامه داد: بایستی با تعامل، همدلی و همراهی و انسجام داخلی بین مسؤولان با یکدیگر، مسؤولان با کارکنان و مردم و مسؤولان در جهت توسعه، عمران و آبادانی شهرستان گام برداریم.

رحیمی گفت: این تعامل بالا و ارزشمند سبب شده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر، در عملکرد خود همواره موفق عمل کرده و به پشتیبانی و همکاری ادارات مختلف در اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و سایر عرصه‌ها امیدوار باشد.

کد خبر 6084814

دیگر خبرها

  • حمایت دانشجو معلمان یزدی از سپاه پاسداران
  • ارتقای سطح کیفی آموزش به دانشجویان با تبیین اهمیت یادگیری عمیق
  • نشست جبهه مردمی ایران قوی با نامزد‌های دور دوم انتخابات برگزار شد
  • نمایشگاه کار دانشگاه تهران برگزار می‌شود
  • جوابیه وزارت راه و شهرسازی به یک گزارش
  • رویکردی نوین در آموزش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی 
  • همدلی و همراهی بین مسؤولان بوشهر در رفع مشکلات مردم اثرگذار است
  • هزار دف عظمت پالنگان را جهانی کرد
  • دلیل تاکید فراوان رهبری به وحدت چیست؟
  • برگزاری نشست هم‌اندیشی جامعه اسلامی واحد تهران جنوب با مدیر کل‌تشکل‌های اسلامی دانشگاه آزاد