Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-18@12:48:01 GMT

استقلال به رتبه دوم لیگ برتر صعود کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۳۶۳۲

خرداد: تیم فوتبال استقلال تهران با برتری خانگی مقابل ماشین سازی تبریز به رتبه دوم جدول رده بندی رسید و امیدهایش برای رسیدن به قهرمانی افزایش یافت.
به گزارش خرداد به نقل از ایرنا؛ در دیداری حساس از هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران، استقلال که از مدعیان قهرمانی است در ورزشگاه آزادی به مصاف ماشین سازی رفت و به پیروزی یک بر صفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«مهدی سیدعلی» با کمک‌های «سعید قاسمی» و «حمید سبحانی» قضاوت این دیدار را عهده دار بود.توقف امروز پرسپولیس صدرنشین برابر ذوب آهن موجب شده تا حساسیت های بازی استقلال و ماشین سازی بیشتر شود.بازی با 2 حمله خطرناک میهمان آغاز شد، اما رفته رفته بازیکنان استقلال بر روند کار مسلط شدند.هرچند در اکثر دقایق بازی در نیمه نخست، توپ و میدان در اختیار میزبان بود، اما استقلالی ها فرصت مناسبی برای گلزنی به دست نیاوردند.ماشین سازی با روش تدافعی که اتخاذ کرده بود در 45 دقیقه ابتدایی اجازه هنرنمایی به بازیکنان میزبان را نداد.در ابتدای نیمه دوم «خسرو حیدری» بازیکن باتجربه استقلال که عملکرد خوبی نداشت، جای خود را به «محمد دانشگر» داد.استقلال نیاز مبرمی به گل داشت، اما طراوت در خط میانی و حمله این تیم دیده نمی شد و بر همین اساس «وینفرد شفر» در دقیقه 63 تصمیم گرفت تا «ایسما» را جانشین «داریوش شجاعیان» کند. در ادامه نیز «مهدی قائدی» به جای «فرشید اسماعیلی» وارد زمین شد.در دقیقه 78 «مهدی قائدی» که به عنوان باریکن تعویضی به میدان آمده بود از پاش پشت مدافعان استفاده کرد و دروازه ماشین سازی را گشود تا تعویض طلایی لقب بگیرد.در دقایق باقی مانده بازیکنان ماشین سازی سعی بر جبران نتیجه داشتند، اما توان لازم در حرکات آنان دیده نمی شد تا نماینده تبریز با شکست پایتخت را ترک کند.در دقیقه 90 «امید نورافکن» بازیکن استقلال با دریافت دومین کارت زرد خود از زمین اخراج شد.استقلال با برتری ارزشمند در این دیدار با 50 امتیاز به رتبه دوم رسید تا امید هواداران این تیم برای پایان دادن به صدرنشینی پرپسولیس افزایش یابد.پرسپولیس هم اکنون با 55 امتیاز در صدر جدول رده بندی ایستاده است.این تیم عصر امروز در دیدار خارج از خانه برابر ذوب آهن اصفهان به تساوی بدون گل رضایت داد.*ترکیب استقلال:سیدحسین حسینی، پژمان منتظری، روزبه چشمی، خسرو حیدری(محمد دانشگر)، میثم تیموری، علی کریمی، امید نورافکن، آیاندا پاتوسی، داریوش شجاعیان(ایسما)، فرشید اسماعیلی(مهدی قائدی) و گادوین منشا*ترکیب ماشین سازی:فرناندو دخسوس، محمدحسین کنعانی‌زادگان، احمدرضا زنده‌روح، احمد مهدی‌زاده، عزیز معبودی، محمد خرم‌الحسینی(احسان تاییدی)، سعید مهری، مسیح زاهدی، فرید بهزادی‌کریمی، رضا خالقی‌فر و جای کویتونگو(یوسف سیدی) برچسب ها: قهرمانی ، استقلال ، ماشین سازی تبریز

منبع: خرداد

کلیدواژه: قهرمانی استقلال ماشین سازی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۳۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود دورتموند به نیمه‌نهایی/ نیش زنبورها بر تن اتلتیکو مادرید

بورسیا دورتموند در دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با برتری برابر اتلتیکو و جبران شکست بازی دور رفت، به مرحله نیمه‌نهایی صعود کرد.

به گزارش ایرنا، در چارچوب دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، از ساعت ۲۲:۳۰ سه‌شنبه شب، تیم‌های بورسیا دورتموند و اتلتیکومادرید به مصاف هم رفتند.

اتلتیکومادرید با توجه به برتری ۲ بر یک در بازی رفت به دنبال حفظ نتیجه و صعود بود و در سوی دیگر دورتموند که به زنبورها مشهورند در خانه به دنبال جبران و صعود به جمع ۴ تیم پایانی یو سی ال بود.

دورتموند بازی را هجومی‌تر آغاز کرد و در نیمه اول با گل‌های یولیان برانت در دقیقه ۳۴ و یان ماتسن در دقیقه ۳۹، دو بر صفر جلو افتاد. در نیمه دوم اما ورق برگشت و این اتلتیکومادرید بود که با یک کامبک توانست جبران کند. ابتدا در دقیقه ۴۹ با گل به خودی متس هوملس، اختلاف به یک گل رسید و در دقیقه ۶۴ آنخل کوره آ با بازکردن دروازه دورتموند، بازی را به تساوی کشاند.

این پایان کار نبود و نیکلاس فولکروگ در دقیقه ۷۱، گل سوم دورتموند را وارد دروازه اوبلاک کرد تا زردپوشان آلمانی در این بازی دیدنی، ۳ بر ۲ از اتلتیکومادرید پیش بیفتند. در ادامه مارسل سابیتزر در دقیقه ۷۴، گلزنی کرد تا دورتموند ۴ بر ۲ از اتلتیکو پیشی بگیرد و دوباره اختلاف را به ۲ گل برساند.

در ادامه تلاش شاگردان دیگو سیمئونه برای کامبک دوباره نتیجه‌ای نداشت تا در نهایت دورتموند با نتیجه ۴ بر ۲ اتلتیکو را شکست دهد و با برتری ۵ بر ۴ در مجموع دو بازی رفت و برگشت به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • جام حذفی پرتغال / صعود پورتو به فینال در شب گلزنی طارمی
  • درخشش مهدی طارمی در شب صعود پورتو به فینال
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی طارمی
  • طارمی در اوج، گل صعود به فینال زده شد
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی پرتغال با گلزنی طارمی
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی مهدی طارمی
  • حمایت استقلالی‌ها از آخرین احضارشده به کمیته اخلاق!
  • صعود دورتموند به نیمه‌نهایی/ نیش زنبورها بر تن اتلتیکو مادرید
  • عکس| اعتراض شدید هافبک استقلال به سهیل مهدی
  • یاران مهدی قایدی از سد تیم احمد نوراللهی گذشتند