Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم اختتامیه جشن بزرگ مجری شو به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر و روز جوان چهارشنبه شب با حضور حکمت الله داودی رئیس شورای اسلامی شهر قزوین، مهدیه سادات قافله باشی، منیره قوامی عضو شورای اسلامی شهر قزوین، محمد درافشانی رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین و جمعی از خانواده‌ها در محل فرهنگسرای بانو برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حکمت الله داودی در این مراسم گفت: مجری شو از برنامه‌های برنامه خوبی است که توجه به نسل جوان را مطرح کرد تا بتوانیم توانمندی این گروه را شکوفا کنیم.

وی افزود: در استان قزوین مجریان قوی و با سابقه‌ای وجود دارند که باید توسط آنها کادر سازی و تربیت مجریان جوان که جایگزین آنها شوند صورت گیرد و این برنامه بهترین فرصت برای رسیدن به این هدف است.

داودی اضافه کرد: شورای شهر قزوین با نگاه همه جانبه که دارد در بسیاری از عرصه‌ها ورود کرده و تلاش می‌کند برنامه‌های جوان پسند و شادی را برگزار کند تا شاهد نشاط مضاعف در شهر باشیم.

وی اظهار داشت: توجه به بانوان و جوانان در اولویت برنامه‌های شورای شهر قرار دارد و با اجرای برنامه‌های فرهنگی و توسعه بوستان‌های بانوان امیدواریم شاهد ایجاد شادابی بیشتری در شهر باشیم.

در ادامه مجریان منتخب در رده‌های سنی خردسال و کودک، نوجوان و بزرگسال معرفی شدند.

در بخش مجریان خردسال کمتر از هفت سال از ترنم جمشید پور و شمایل ملاعلی پور تجلیل شد.

در بخش کودکان نفرات اول به صورت مشترک میکروفون زرین و لوح یابود به فاطمه زهرا رضایی و کیاووش سروش تعلق گرفت.

همچنین پرهام شعبانی دوم شد و امیر مهدی جعفری در رده سوم جای گرفت.

در این بخش از هفت نفر نیز تجلیل شد.

در بخش نوجوانان سهیل عمویی اول شد، گلاره کلهر چگینی در رده دوم قرار گرفت و بهاره گیلانیان سوم شد.

در این بخش نیز از هفت نفر تجلیل شد.

در بخش بزرگسالان محسن مؤمنی در رده نخست جای گرفت و سمیه بازیار دوم شد و سپیده علی مردانی درمکان سوم ایستاد.

در این رده نیز از هفت مجری تجلیل شد.

کد خبر 4594144

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین مراسم تجلیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۳۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ بهرامی گفت: جشنواره فرهنگی و ورزشی نشاط اجتماعی در راستای ترویج ورزش همگانی بین خانواده‌ها با محوریت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ویژه ساکنان محلات کم برخوردار در حال اجراست.

وی افزود: این جشنواره از روز گذشته در محله کوی وحدت از جمله مناطق کم برخوردار زنجان آغاز شده است و در ۲ منطقه دیگر شهر زنجان نیز اجرا خواهد شد.

نایب رئیس هیئت ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی و محلی زنجان ادامه داد: طبق برنامه ریزی‌ها جشنواره نشاط اجتماعی آخر این هفته در  ارمغانخانه و هفته آینده نیز در شهرستان‌های خدابنده، ابهر و سلطانیه برگزار خواهد شد.

بهرامی با بیان اینکه با برگزاری اولین جشنواره در یکی از مناطق شهر زنجان، استقبال گروه‌های هدف را شاهد بودیم، گفت: جشنواره در قالب اجرای بازی‌های بومی و محلی در سه رشته دوزپا، طناب کشی، طناب زنی، چوب کشی و هفت سنگ برگزار می‌شود.

نایب رئیس هیئت ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی و محلی زنجان افزود: برگزاری و اتمام جشنواره و آسیب شناسی آن می‌تواند در برگزاری بهتر رویداد‌های مشابه در طول سال کمک کند.

دیگر خبرها

  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی
  • برش استانی فرهنگی قزوین از برش‌های مستغنی و باکیفیت کشور است
  • لزوم زنده نگه‌ داشتن هنرهای بومی قزوین با آموزش آن به نسل جوان
  • مهدیه قزوین به عنوان یک ابرفرهنگ‌سرای متعلق به شهرداری تکمیل شود
  • مهدیه قزوین به عنوان یک ابر فرهنگ‌سرای متعلق به شهرداری تکمیل شود
  • برنامه‌های فرهنگی بر اساس برش استانی مهندسی فرهنگی اجرا شود
  • تشکیل شورای تأمین فرهنگی در استان قزوین
  • رونمایی از طرح برش استانی سند مهندسی فرهنگی کشور در قزوین
  • شورای فرهنگ عمومی باید به قرارگاه تبدیل شود
  • فناوری‌های تجربه شده در حوزه فرهنگی اجرا شود