Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@20:08:35 GMT

ظریف: همسایگان همیشه در اولویت ما هستند

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۳۷۹۳

ظریف: همسایگان همیشه در اولویت ما هستند

تهران - ایرنا - وزیر امورخارجه ایران چهارشنبه شب در صفحه توئیتری در مورد سفر خود به سوریه و ترکیه نوشت: همسایگان همیشه در اولویت ما هستند.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت امورخارجه، محمد جواد ظریف افزود: ' یک سفر موفق منطقه‌ای را به پایان می‌رسانیم. با رئیس‌جمهور اسد، نخست‌وزیر و وزیر امور خارجه سوریه و با رییس‌جمهور اردوغان، رئیس مجلس و وزیر امورخارجه ترکیه و دیگر مقامات ارشد در دو پایتخت گفت وگوهای مهمی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای ایران، همیشه منطقه ما اولویت ماست.'
ظریف سه شنبه بنا به دعوت بشار اسد رییس جمهوری سوری وبه منظور بررسی مسائل منطقه ای وارد دمشق پایتخت این کشور شد. وی همچنین چهارشنبه نیز در ادامه دیدارهای منطقه ای خود به ترکیه رفت و با مقامات آنکارا رایزنی کرد.
شبس**1613

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي ظريف همسايگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۳۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار وزیر خارجه با رئیس جمهور ترکمنستان

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ آقای امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران که به ترکمنستان سفر کرده  با رییس جمهور و رئیس شورای مصلحت خلق این کشور دیدار و گفتگو کرد. ارتقاء همکاری‌های دو کشور در حوزه انرژی، حمل و نقل و همکاری منطقه‌ای برای مبارزه با تروریسم از محور‌های گفتگوی وزیر امور خارجه کشورمان با مقامات ترکمنستان بود.

دیگر خبرها

  • دیدار امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان
  • حمله اردوغان به ساکتان در برابر جنایات رژیم صهیونیستی
  • دیدار وزیر خارجه با رئیس جمهور ترکمنستان
  • روایت محمدجواد ظریف از آغاز روند آستانه درباره سوریه/ از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی دستور دادند دکتر دهقان در نشست ها با روسیه و ترکیه شرکت نکند/ بخش نظامی ما از ابتکاری که ایران آغاز کرد، کنار گذاشته شد
  • اردوغان: باید به فرزند بی‌قانون غرب فشار بیشتری وارد کنیم
  • تاکید رییسی بر فراهم کردن بستر افزایش نشاط اجتماعی
  • ◄ کدام معاونان وزیر راه و شهرسازی شرایط احراز پست معاونت را ندارند؟
  • تهران-آنکارا در مسیر تجارت ۳۰ میلیارد دلاری
  • حمله تل آویو به سخنان رئیس جمهور کلمبیا
  • ترکیه باید گام های عملی برای دفاع از مردم غزه بردارد