Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@11:01:58 GMT

رویکرد امروز جوان‌سازی پست‌های مدیریتی است

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۳۸۱۰

رویکرد امروز جوان‌سازی پست‌های مدیریتی است

به گزارش خبرنگار مهر، فتح‌الله حقیقی شامگاه چهارشنبه در جشنواره نشاط و امید که به میزبانی سالن زیتون سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان برگزار شد، با تاکید بر لزوم جوان‌سازی پست‌های مدیریتی در استان، از فعالیت مدیران جوان و گزینش‌های جدید مدیریتی در این راستا خبر داد و افزود: یکی از اقداماتی که برای جوانان انجام داده‌ایم این است که طی هفته آتی، با بیش از ۴۰۰ نفر از جوانان جمع خواهیم شد تا افراد صاحب ایده و طرح با رأی‌گیری به عنوان مشاور استاندار انتخاب شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه واژه جوان همواره باید با واژه نشاط و امید همراه بوده و مقوله ناامیدی نمی‌تواند ویژگی خوبی برای قشر جوان و ظرفیت‌هایی که در این بخش وجود دارد، باشد، تصریح کرد: برای انتخاب مدیران جدید اعتقاد راسخ به این مهم داریم که باید جوانانی که صاحب ایده هستند، در این گزینش‌ها در اولویت قرار گیرند؛ چرا که نیروی جوانی و ایده‌های ناب، یکی از ضرورت‌های مدیریت امروز است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه مهم‌ترین اقدامی که در برهه کنونی انجام دادیم، رایزنی در خصوص ارتقای ظرفیت‌های ایجاد نشاط و شادابی در جوانان، از جمله افتتاح ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان بود که می‌تواند زمینه مناسبی را برای ارتقای جایگاه نشاط و امید در بین جوانان فراهم کند، ادامه داد: در همین راستا بنا داریم با هزینه ۲ میلیارد تومانی نسبت به تشکیل تیمی در لیگ دسته دوم اقدام کنیم، تیمی که از جوانان پویای زنجانی تشکیل خواهد شد.

حقیقی با یادآوری اینکه یکی از دغدغه‌های امروز در استان، وجود ۱۲۰۰ پروژه نیمه‌تمام است که بخشی از این پروژه‌های نیز به هیچ وجه قابل اجرا نیست، اظهار کرد: با توجه به دغدغه‌ها و مشکلاتی که در این زمینه وجود داشت، در نهایت تعداد پروژه‌ها را به ۴۰ پروژه مؤثر تقلیل دادیم و شهروندان باید بدانند که تکمیل همین تعداد نیز به ۵, ۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وی از پروژه سبزه‌میدان به‌عنوان یکی از مطالبات دیرینه مردم زنجان یاد کرد و با اشاره به اینکه تلاش کردیم در اجرای این پروژه، با لحاظ قرار دادن هویت عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شهر، از سوق آن به سمت دکانی شدن و نیز تعطیلی بازار سنتی جلوگیری کنیم، افزود: اعتقاد در همه زمینه‌ها به‌ویژه اجرای پروژه‌های حوزه شهری این است که با شهروندان رو راست بوده و انتظاراتی که مردم از مسئولان دارند را برآورده کنیم.

حقیقی همچنین با اشاره به شعار سال مبنی بر رونق تولید و راهکارهایی که می‌توان برای رونق تولید اتخاذ کرد اشاره و خاطرنشان کرد: برون‌سپاری یکی از محورهای رونق تولید است ولی نباید این‌گونه باشد که مدیران این برون‌سپاری را به فرزندان‌شان بسپارند.

کد خبر 4594227

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندار زنجان فتح الله حقیقی جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۳۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل شورا‌های جوان‌سازی در روستا‌های فارس

حامد رستمی رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب در حوزه اجرای سیاست‌های افزایش جمعیت را حکیمانه و راهگشا دانست و گفت: تحکیم بنیان خانواده و فرزندآوری از پیش نیاز‌های توسعه پایدار است.

او بیان کرد: اجرای سیاست‌های افزایش جمعیت در روستا‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و دولت تمامی توان خود را در این زمینه به کار می‌گیرد.

رستمی افزود: شورای جوان‌سازی در روستا‌ها به صورت هدفمند به فعالیت می‌پردازد و استاندار مردمی فارس تاکید ویژه‌ای بر اجرای موثر آن دارد.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری فارس اظهار کرد: فرهنگ‌سازی در راستای تشکیل خانواده و فرزندآوری به همراه تحکیم بنیان خانواده از راهکار‌های عملیاتی در راستای اجرای سیاست‌های جمعیتی هستند.

رستمی از ظرفیت‌های روستایی به عنوان موتور محرک تولید یاد کرد و افزود: روستا‌های استان پهناور فارس پرچمدار تولید در ایران اسلامی هستند و تحقق شعار سال با هم‌افزایی روستانشینان ممکن خواهد بود.

او اظهاری امیدواری کرد: اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در روستا‌ها به مهاجرت معکوس منجر شده و با ارتقای کیفیت زندگی روستانشینان شاهد افزایش جمعیت روستایی و بالندگی کشور در عرصه تولید باشیم.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری فارس یادآور شد: تشکیل شورای جوان‌سازی در روستا‌ها با مدیریت دهیاری، اعضا فرمانده پایگاه‌های مقاومت، خانه‌های بهداشت و معتمدین محلی صورت می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • شناخت توانمندی‌ها در حوزه آی‌تی در استان زنجان ضروری است
  • رفع موانع ازدواج و فرزندآوری مقدمه جوان سازی و ازدیاد جمعیت
  • توجه به نیروی انسانی رویکرد قوه قضائیه است
  • تشکیل شورا‌های جوان‌سازی در روستا‌های فارس
  • اهمیت خانواده و ازدواج برای نسل جوان تببین شود
  • ۳۰۰۰ جوان کهگیلویه و بویراحمد در انتظار وام ازدواج
  • وعدۀ افتتاح ورزشگاه خرم‌آباد در سفر دوم رئیس‌جمهور
  • عزم دولت برای خصوصی سازی جدی است
  • بازیان: امروز روز پیشرفت فوتبال ایران خواهد بود
  • برگزاری رویداد مانوین با رویکرد بومی سازی فناوری نرم