Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-18@02:10:28 GMT

کمربندی غرب اهواز بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۳۸۳۱

کمربندی غرب اهواز بازگشایی شد

به گزارش شامگاه چهارشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خوزستان، غلامعباس عباس بهرامی نیا در این خصوص اظهارداشت: محور کمربندی غرب اهواز (عین2) با فروکش کردن آب از کانال سلمان، بازگشایی شد.
وی با تاکید بر اینکه تردد خودروها در این محور درحال انجام است، بیان داشت: این جاده کمربندی از روز جمعه مسدود شد و مسیر جایگزین این محور، جاده اهواز به سوسنگرد تعیین شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس این گزارش، کانال سلمان کانال خاکی به عرض 70 تا 110 متر و طول بیش از 100 کیلومتر، در پنج کیلومتری شمال شهر اهواز است که با اهداف نظامی ساخته شده و نقش اساسی در نظریه جنگ آب شهید چمران و غرقاب سازی مناطق استقرار دشمن در دوران دفاع مقدس بازی کرد.
کانال انتقال آب سلمان در امتداد کانال چمران قرار دارد که آب کرخه را برای مصارف شرب به اهواز منتقل می کند.
سیل بندهای احداث شده بر روی کانال سلمان از حدود هفت روز شکسته شد که سبب ورود آب به مناطق مسکونی عین 2 شد و از چند روز گذشته به دلیل شکستگی قسمت هایی از خاکریز کانال سلمان به ملاشیه نیز رسیده است.
9931/6002
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان خوزستان بازی دوران دفاع مقدس راهداری و حمل و نقل جاده روابط عمومی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۳۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده جیرفت به بلوک بازگشایی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مرکز مدیریت راه‌های جنوب کرمان بعدازظهر چهارشنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با فروکش کردن طغیان رودخانه جاده جیرفت به بلوک در محدوده روستای کریم آباد بازگشایی شد.

بر اساس این اطلاعیه مسافران و رانندگان می‌توانند برای آگاهی از آخرین وضعیت راه‌ها، انسدادها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www.141.ir مراجعه کنند و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.

کد خبر 6081168

دیگر خبرها

  • جاده جیرفت - بلوک بازگشایی شد
  • جاده جیرفت به بلوک بازگشایی شد
  • ◄ ۲فوتی و ۵ مصدوم در محور قاینات
  • دو کشته و ۵ زخمی در محور قاین
  • بازگشایی محور رودبار جنوب به کهنوج در کرمان
  • واژگونی اتوبوس در یزد/ ۱۳ نفر مصدوم شدند
  • تصادف در محور ایذه یک کشته و ۴ مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی اتوبوس در یزد / ۱۳ نفر مصدوم شدند
  • انسداد ارتباط بیش از۴۵ محور روستایی و ۱۲ جاده فرعی جنوب سیستان وبلوچستان
  • بازگشایی محور گشت - سراوان