Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور امنیت ملی آمریکا اعلام کرد که تحریم های جدیدی که بر ونزوئلا اعمال شد، هشداری برای بازیگران خارجی در این کشور، از جمله روسیه است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی «جان بولتون» مشاور امنیت ملی آمریکا، اعلام کرد که آخرین تحریم‌های آمریکا علیه ونزوئلا هشداری برای بازیگران خارجی است که از دولت مادورو حمایت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بولتون گفت: اقدامات باید توسط سایر قدرت‌ها، از جمله روسیه، به عنوان یک هشدار در خصوص ارائه هر گونه کمک به دولت مادورو، که آمریکا آن را غیر قانونی می‌داند، تلقی شود.

وی افزود: اقدام اخیر روسیه در ارسال هواپیماهای نظامی به ونزوئلا، تهدیدی برای امنیت در این منطقه است. اقدام روسیه، تحریک آمیز و تهدیدی برای صلح بین المللی و امنیت است.

گفتنی است که آمریکا امروز تحریم‌های جدیدی را علیه بانک مرکزی ونزوئلا، با هدف محدود کردن معامله با آمریکا و قطع دسترسی آنها به دلار اعمال کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: بولتون آمریکا ونزوئلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۳۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات‌ها در آمریکا در حمایت از ایران نگران‌کننده است

به گزارش همشهری آنلاین، جان بولتون در پاسخ به سوال مجری که خواستار اظهارنظر او درباره تغییر جریان تظاهرات‌ها در آمریکا از آتش‌بس به سمت حمایت از حماس و ایران شده گفت: «من فکر می‌کنم بسیار نگران‌کننده است.»

مشاور امنیت ملی اسبق آمریکا تصریح کرد: «این مسئله به نظر من نشان‌دهنده عدم رهبری موثر در این زمینه است که ما الان نزدیک به یک نسل آدم داریم که درس‌های هولوکاست را به یاد نمی‌آورد؛ لازم است این درس‌ها مجددا به آنها آموزش داده شود.»

جان بولتون همچنین مدعی شد که به این افراد باید آموزش داده شود که چرا اسرائیل یک «کشور قانونی» است و نه یک «کشور ظالم.»

در حالی که بیش از ۳۴ هزار فلسطینی که اکثر آنها زن و کودک هستند در حملات اسرائیل در غزه به شهادت رسیده‌اند جان بولتون از جنگ غزه به عنوان «جنگ تمدن در برابر بربریت» یاد کرد.

بولتون یکی از طرفداران سرسخت اسرائیل در آمریکا است و گزارش‌هایی از ارتباطات مالی او با لابی‌های طرفدار این رژیم منتشر شده است.

خود بولتون در کتاب خاطراتش که چند وقت پیش منتشر شد اعتراف کرده که لابی‌های حامی اسرائیل به دنبال آن بودند که او در دولت دونالد ترامپ به مقام وزیر خارجه برسد.

کد خبر 846505 منبع: فارس برچسب‌ها ایران و اسرائیل خبر ویژه جان بولتون ایالات متحده آمریکا فلسطین - حماس

دیگر خبرها

  • دست خالی غرب در برابر ایران | وقتی تیغ تحریم دیگر نمی‌بُرد!
  • هیل: همه رؤسای جمهور آمریکا در تحریم ایران شکست خورده‌اند
  • بی‌اعتنایی بازار نفت به اقدامات آمریکا علیه صادرات نفت ایران
  • آمریکا تحریم‌های جدید علیه ایران وضع کرد
  • مادورو: آمریکا به توافقنامه امضا شده احترام نمی‌گذارد
  • تأکید قاطع «مادورو» بر مخالفت با قیمومیت آمریکا و تحریم‌های جدید
  • فروش نفت ونزوئلا با ارز دیجیتالی
  • تظاهرات‌ها در آمریکا در حمایت از ایران نگران‌کننده است
  • تحریم‌های بیشتری باید علیه شهرک نشینان وضع شود
  • چالش‌های سیاست خارجی در ۱۴۰۳؛ ایران با کدام پرونده‌های مهم روبروست؟