Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- براساس آمار گمرک در ۱۱ ماهه نخست سال جاری بیش از ۹۸ تن گاز هلیوم مایع از ۱۰ کشور جهان وارد ایران شده است. به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، آمار مقدماتی گمرک از تجارت خارجی ۱۱ ماهه سال ۹۷ نشان می‌دهد که در این مدت بیش از ۹۸ تن گاز هلیوم مایع از کشور‌های مختلف جهان وارد ایران شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس واردات این حجم گاز هلیوم مایع ۳ میلیون و ۵۰ هزار و ۲۷۷ دلار ارز از کشور خارج شده است که رقم ریالی آن بالغ بر ۱۲۷ میلیارد و ۶۷۴ میلیون و ۸۱۶ هزار و ۴۹۲ ریال در آمار گمرک به ثبت رسیده است.

لازم به ذکر است که گاز هلیوم مایع از ۱۰ کشور جهان از جمله اتریش، چین، ایتالیا، ترکیه و امارات متحده عربی وارد ایران شده است.

در این بین بیشترین حجم واردات گاز هلیوم مایع از کشور امارات با حجم بیش از ۷۵ تن و به ارزش ۲ میلیون و ۳۵۸ هزار و ۵۴۴ دلار بوده است.  

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: واردات گاز هلیوم خروج ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۴۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تیم پدل ایران در مسابقات ۸۰ هزار دلاری امارات

پرونده مسابقات پدل ۸۰ هزار دلاری امارات با قهرمانی تیم ایران بسته شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم‌ و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، رقابت‌های پدل امارات تحت عنوان جام رمضان با حضور مدعیان آسیا در شرایطی برگزار شد که از سوی میزبان، 6 تیم از کشورهای مختلف به این مسابقات دعوت شده بودند.

مازندران میزبان 3 رویداد تنیس کشور

در این رقابت‌ها نمایندگانی از کشورهای ایران، هند، استرالیا، ژاپن، بحرین، کویت، قطر، سوریه، فیلیپین، روسیه، لبنان و چین حضور داشتند که تیم ایران متشکل از آریا روغنی و حامی گلستان با غلبه بر کویت در دیدار پایانی به مقام قهرمانی دست یافت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قهرمانی تیم پدل ایران در مسابقات ۸۰ هزار دلاری امارات
  • قهرمانی پدل ایران در مسابقات ۸۰ هزار دلاری امارات
  • زالو و ۱۲۰ ماده مفیدی که وارد بدن‌تان می‌کند | کوچک‌ترین و هوشمندترین جراح طبیعی جهان را بشناسید
  • تسهیل مبادلات تجاری افغانستان با ایران + فیلم
  • نمایشگاه قرآن، فرصتی برای آشنایی ملت‌هاست/ فلسطین قطب‌نمای مسلمانان است
  • نویتکس و پرسپولیس؛ یک تیم تمیز
  • کاروانسرای سعدالسلطنه قزوین
  • بی‌وای‌دی‌های جدید در راه است
  • بزرگترین سفره افطار جهان به طول ۶ کیلومتر در مشهد مقدس 
  • اگر ترامپ و قهرمانان‌اش بر جهان حکمرانی کنند...