Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم منچستر سیتی با وجود آنکه برابر تاتنهام در دیدار برگشت به پیروزی رسید اما از صعود به نیمه نهایی بازماند، این درحالی است که لیورپول با پیروزی مقتدرانه برابر پورتو حریف بارسلونا در نیمه نهایی شد.

به گزارش مشرق، با صعود تیم‌های فوتبال تاتنهام و لیورپول، پرونده مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا بسته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جریان شب دوم از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی این جام، تاتنهام در یک بازی جذاب در زمین منچسترسیتی ۳ بر ۴ مغلوب شد، اما به خاطر برتری یک بر صفر در بازی رفت، با تساوی مجموع ۴-۴ و به لطف گل زده در خانه حریف برای اولین بار در تاریخش به نیمه نهایی لیگ قهرمانان راه یافت.

گل‌های این بازی را سون ۷ و ۱۰ و یورنته ۷۳ برای تاتنهام و استرلینگ ۲ گل (۴ و ۲۱)، برناردو سیلوا ۱۱ و آگوئرو ۵۹ برای من سیتی گل زدند.

 

ابتدا استرلینگ در دقیقه ۴ سیتی را پیش انداخت، اما «مین» کره‌ای مانند بازی رفت گلزنی کرد و در دقایق ۷ و ۱۰ تور دروازه سیتی را لرزاند. گل برناردو سیلوا در دقیقه ۱۱ بازی را به تساوی کشاند و استرلینگ در دقیقه ۲۱، منچسترسیتی را با پیروزی ۳ بر ۲ به رختکن فرستاد.

در نیمه دوم آگوئرو در دقیقه ۵۹ گل چهارم سیتی را زد، اما ضربه یورنته در دقیقه ۷۳ که با تأیید سیستم کمک داوری گل اعلام شد، گل سوم تاتنهام را رقم زد.

در آخرین دقیقه بازی رحیم استرلینگ گل سوم منچسترسیتی را به ثمر رساند اما این گل توسط VAR مردود شد تا تاتنهام به دور بعد راه پید ا کند.

در نهایت تاتنهام در ورزشگاه اتحاد جشن صعود گرفت و باز هم گواردیولا در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان حذف شد. به این ترتیب تاتنهام در نیمه نهایی به مصاف دیگر شگفتی‌ساز این مرحله یعنی آژاکس می‌رود.

براساس این گزارش، در دیگر بازی، لیورپول قدرتمندانه در زمین پورتو به برتری ۴ بر یک رسید و به پیروزی مجموع ۶ بر یک دست یافت. مانه در دقیقه ۲۶، صلاح در دقیقه ۶۵، فرمینو در دقیقه ۷۷ و فن‌دایک در دقیقه ۸۴ برای لیورپول و میلیتاتو در دقیقه ۶۸ برای پورتو گلزنی کردند. لیورپول با این پیروزی، رقیب بارسلونا در نیمه نهایی شد.

 

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید گام دوم انقلاب وعده های روحانی اخبار سیل پوچتینو تاتنهام گواردیولا لیگ قهرمانان اروپا لیورپول منچسترسیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۴۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرائخو یک تنه باعث حذف بارسلونا شد

آفتاب‌‌نیوز :

 در چارچوب دور برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه المپیک بارسلونا میزبان پاری سن ژرمن بود که این مسابقه دراماتیک در نهایت با برتری ۴ بر یک پاریس به پایان رسید و این تیم توانست در مجموع ۶ بر ۴ راهی نیمه نهایی شود. 

در این مسابقه بارسلونا خیلی زود توسط رافینیا در دقیقه ۱۲ به گل رسید، ولی همه چیز با اخراج عجیب و غریب آرائخو در دقیقه ۲۹ عوض شد. 

مدافع بارسلونا به دلیل خطای پشت محوطه از سوی داور کارت قرمز گرفت تا بیش از یک ساعت بارسلونا با یک بازیکن کمتر این مسابقه را ادامه دهد.

بعد از ۱۰ نفره شدن بارسلونا، همه چیز به سود پاریس دنبال شد و این تیم توانست با دبل امباپه و گلزنی دوباره دمبله و ویتینیا به برتری دست یابد.

سیمئونه زانو زد؛ دورتموند کامبک در کامبک!

در دیگر بازی نیمه نهایی، دورتموند در خانه به مصاف اتلتیکو رفت و به برتری ۴ بر ۲ رسید تا با مجموع ۵ بر ۴ راهی نیمه نهایی شود.

در این مسابقه دورتموند در ابتدا توسط برانت ۳۴ و ماتسن ۳۹ پیش افتاد، ولی در آغاز نیمه دوم اتلتیکو کامبک زد و با ۲ گل هوملس (گل به خودی) و کورئا بازی را در این دیدار به تساوی رساند.

با این حال دورتموند ناامید نشد و توانست در ۳ دقیقه توسط فولکروگ و سابیتزر به گل دست یابد و با برتری ۴ بر ۲ راهی نیمه نهایی شود.

دورتموند در نیمه نهایی با پاریس دیدار خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • صعود مقتدرانه رم و حذف لیورپول؛ لورکوزن در انگلیس تاریخ‌سازی کرد
  • آتالانتا صفر - لیورپول 1: مثل آواز قو!
  • کامبک لیورپول نیمه تمام ماند/ رم از میلان عبور کرد و لورکوزن با رکوردشکنی صعود کرد+ فیلم
  • رئال اروپا و بارسلونا را بهت زده کرد! (عکس)
  • پیروزی دراماتیک رئال مادرید مقابل منچسترسیتی؛ رقیب بعدی مشخص شد
  • منچسترسیتی (۳) ۱ - ۱ (۴) رئال مادرید/ صعود شاگردان آنچلوتی به نیمه نهایی در ضربات پنالتی+ فیلم
  • وداع تلخ مدافع عنوان قهرمانی با لیگ قهرمانان؛ صعود رئال با شکست سیتی در ضربات پنالتی
  • رئال مادرید از منچسترسیتی انتقام گرفت و حریف بایرن شد
  • پیروزی 4-1 لیورپول مقابل پورتو و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (17 آوریل، 2019) / فیلم
  • آرائخو یک تنه باعث حذف بارسلونا شد