Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-25@13:54:53 GMT

نانوایی متخلف در مشهد پلمب شد

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۴۱۹۵

نانوایی متخلف در مشهد پلمب شد

به گزارش ایسکانیوز، حمیدرضا کریم مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خراسان رضوی ضمن اعلام تعطیلی یک نانوایی متخلف، گفت: این نانوایی که با تبلیغات وسیع در مورد اینکه اقدام به پخت نان‌های سبوسدار با آرد دیم و آب قنات کرده و این نان‌ها را گرانتر از نرخ متعارف به فروش می‌رساند؛ با گزارش‌های مردمی مورد بازرسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در گشت مشترک تعزیرات، شبکه بهداشت و اتاق اصناف مشهد موارد تخلف این واحد صنفی محرز شده و محل نانوایی پلمب و متهم به مراجع ذیصلاح قانونی معرفی تا مجازات شود.

انتهای پیام/

20 / 20 حمیدرضا کریم مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خراسان رضوی نانوایی متخلف نانوایی متخلف در مشهد پلمب شد پخت نان‌های سبوسدار با آرد دیم و آب قنات

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: نانوایی متخلف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۴۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیا و بازسازی ۵۰ قنات قدیمی در شهر باشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، محمد انصاری گفت: با شروع ؛ یکی از برنامه های اصلی دولت سیزدهم احیا، مرمت و بازسازی قنوات کشور بود و این مهم در قالب بخشنامه به شهرستانهای هدف ارجاع شد. وی با اشاره به اینکه در دو سال اخیر ۱۷ رشته قنات به طول بیش از ۶ کیلومتر احیا؛ مرمت و بازسازی شد افزود: تا پایان امسال ۷ رشته قنات دیگر به طول ۲ کیلومتر هم به این مجموعه اضافه می شود.
انصاری  ادامه داد: شهرستان باشت دارای ۵۰ رشته قنات است که با برنامه ریزی های انجام شده تا پایان سال ۱۴۰۴ این قنات ها بازسازی و احیا می شوند.
 رئیس جهاد کشاورزی باشت افزود: از آب این قنات ها  هزار و ۲۰۰ هکتار از زمینهای شهر باشت تحت آبیاری قرار خواهند گرفت.

دیگر خبرها

  • احیا و بازسازی ۵۰ قنات قدیمی در شهر باشت
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان
  • قنات روستای ۱۷ شهریور کلاله به لایروبی و کانال کشی نیاز دارد
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • پلمب سومین رستوران متخلف با دستور دادستان عمومی و انقلاب در شهرستان طرقبه شاندیز
  • مطب دندانپزشک قلابی در بروجرد برای بار سوم پلمب شد
  • ۲۲ عطاری متخلف در قم طی سال گذشته پلمب شدند
  • پرونده ۲ هزار نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی البرز ارجاع شد