Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@01:11:56 GMT

سخنرانی خداحافظی یونکر در برابر پارلمان اروپا

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۴۳۲۶

سخنرانی خداحافظی یونکر در برابر پارلمان اروپا

رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا در آخرین سخنرانی خود در برابر پارلمان اروپا قبل از برگزاری انتخابات پارلمانی در این باره ابراز تاسف کرد که در قواعد مربوط به پناهندگی و مهاجرت هیچ راه حل مشترکی در اتحادیه اروپا به دست نیامد. ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۵:۰۵ بین الملل اروپا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از نشریه "دی سایت"، دوران ریاست یان کلود یونکربر کمیسیون اروپایی در سال جاری میلادی به پایان می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی امروز در سخنانی در برابر پارلمان اروپایی با یک بیانیه عاشقانه خداحافظی کرده و گفت: ما باید اروپا را دوست داشته باشیم و اگر ما آن را دوست نداشته باشیم شایسته رابطه عاشقانه نیستیم. یونکر به این ترتیب آخرین سخنرانی پارلمانی خود قبل از برگزاری انتخابات اروپایی را انجام داده و نتیجه گیری کرد.

وی این طور نتیجه گیری کرد که در دوران ریاست وی 350 پیشنهاد کمیسیون اتحادیه اجرایی شده است. وی همچنین گفت که مسئله برگزیت مهم است اما زندگی روزمره شهروندان مهم تر است.

وی در این باره ابراز تاسف کرد که در قوانین مربوط به مهاجرت و پناهندگی هیچ راه حل مشترکی به دست نیامد و درخواست کرد که تصمیمات برای حمایت بهتر از مرزهای خارجی اتحادیه اروپا حالا واقعا در پیش گرفته شود.

آلمان کنترل‌های مرزی با اتریش برای مقابله با هجوم پناهندگان را تمدید می‌کندحمایت رئیس شورای اروپایی از تعویق تاریخ برگزیت علیه انتقادهای گسترده از پارلمان اروپا

یونکر بعد از انتخابات اروپایی سال 2014 به مسئولیت ریاست کمیسیون اتحادیه اروپا نائل آمد و دوران مسئولیت وی در این سمت رسما اواخر اکتبر به پایان می رسد.

انتخابات پارلمان اروپایی جدید از 23 تا 26 ماه می ( 2 تا 5 خرداد) در کشورهای اروپایی برگزار می شود و جانشین یونکر به پیشنهاد سران کشورهای عضو اتحادیه اروپا تعیین می شود. "منفرد وبر"، رئیس فراکسیون حزب مردم اروپا به عنوان نامزد ی با بخت بالا برای جانشینی یونکر مطرح است.

انتهای پیام/

R31356/P/S8,89/CT10 واژه های کاربردی مرتبط پارلمان اروپا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پارلمان اروپا پارلمان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۴۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای گفتگوی خصوصی الخلیفی با لاپورتا

به گزارش "ورزش سه"، ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن و اتحادیه باشگاه‌های اروپا (ECA)، اعلام کرد که چند روز پیش با خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا ملاقات کرد و از او پرسید:"چه زمانی می‌خواهید از ایده احمقانه سوپرلیگ اروپا دست بردارید؟"

الخلیفی در نشستی با رسانه‌ها به مناسبت نشست شورای ECA در مادرید به میزبانی ورزشگاه متروپولیتانو گفت:"برای من سوپرلیگ وجود ندارد. لیگ قهرمانان بهترین رقابت باشگاهی در جهان است. بارسا در لیگ قهرمانان بازی می‌کند، ما در مرحله یک چهارم نهایی مقابل هم قرار گرفتیم. مطمئنم که آن‌ها به زودی سوپرلیگ را متوقف خواهند کرد، چون این کار بی معنی است. من همیشه گفته‌ام که درهای بازگشت باز است."

الخلیفی گفت که او همچنین به داشتن دو عضو اسپانیایی در شورای ECA "مفتخر" است و "لیگ اسپانیا و باشگاه‌های آن برای این اتحادیه بسیار مهم هستند. درگیری باشگاه‌های اسپانیایی به نفع هیچ‌کس نیست، همه آسیب خواهند دید. امیدوارم بین طرف‌های علاقه‌مند به فوتبال اسپانیا اتحاد ایجاد شود. این برای فوتبال اروپا نیز خوب خواهد بود."

دیگر خبرها

  • دست خالی غرب در برابر ایران | وقتی تیغ تحریم دیگر نمی‌بُرد!
  • فرانسه خواستار تحریم روسیه به اتهام انتشار اخبار جعلی شد
  • افشای گفتگوی خصوصی الخلیفی با لاپورتا
  • پارلمان اروپایی قواعد سلاح برای غیرنظامیان را تشدید کرد
  • اتحادیه اروپا تیک‌تاک را به دلیل یک برنامه جدید تهدید می‌کند
  • اقدام قانونی علیه طرح گازی آلمان در دستورکار کمیسیون اروپا
  • آخرین تحولات اوکراین | درخواست کی‌یف از اتحادیه اروپا بعد از کمک آمریکا
  • تحولات اوکراین|توقع کی‌یف از اتحادیه اروپا بعد از کمک آمریکا
  • بی‌میلی اروپایی‌ها برای کمک بیشتر به اوکراین
  • درخواست ۸۷۰ دانشگاه اروپایی برای افزایش بودجه تحقیق و توسعه