Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم‌های استقلال، پرسپولیس و ذوب آهن روز گذشته دیدار های خود را در لیگ برتر فوتبال برگزار کردند تا برای بازی های هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا آماده شوند. هم اکنون در جدول رده بندی ذوب آهن در گروه اول با برد الوصل امارات با 7 امتیاز در صدر جدول قرار دارد. استقلال با برد الهلال 4 امتیازی شد و به مکان سوم گروه سوم صعود کرد و در نهایت پرسپولیس هم با شکست دو بر صفر الاهلی عربستان در گروه چهارم با 4 امتیاز در مکان سوم ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگرچه در این فصل تیم های سوم گروه به رقابت های ای اف سی کاپ (afc-cup) راه پیدا می کنند اما حضور در مراحل بالاتر لیگ قهرمانان بی تردید ارزشمندتر است و انتظار هواداران سه تیم نیز صعود به مراحل بعدی لیگ قهرمانان است. نمایندگان کشورمان در دور برگشت هفته آینده باید به مصاف همین حریفان هفته سوم بروند و از این رو به سراغ برخی پیشکسوتان این تیم ها رفتیم و پیرامون وضعیت و بازی های آینده نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان با آنها گفتگو کردیم که در ادامه می توانید صحبت پیشکسوتان تیم ها درباره بازی های قبل و بعد بخوانید.

همدانی: استقلال هوشمندانه بازی کند می‌تواند برنده شود

ستار همدانی پیشکسوت باشگاه استقلال پیرامون دیدار رفت استقلال مقابل الهلال گفت: قبل از رفتن تیم به دوحه یک جلسه بسیار خوب میان شفر و هیات مدیره برگزار شد که باعث شد حواشی بسیار کم شود و استقلال بتواند با تمرکز خوبی مقابل الهلال بازی کند و برنده این دیدار مهم شود تا امیدش به صعود از این گروه سخت را زنده نگه دارد.

وی درباره بازی برگشت این تیم مقابل الهلال که در امارات برگزار می‌شود، عنوان کرد: این بازی خیلی مهم است و اگر استقلال مانند بازی رفت منطقی و هوشمندانه بازی کند و از موقعیت‌های خود به بهترین نحو استفاده کند دلیلی ندارد که آبی‌پوشان، الهلال را دوباره شکست ندهند.

تقی‌پور: برانکو به تیمش شخصیت قهرمانی می‌دهد

ابراهیم تقی پور، مدافع پیشین پرسپولیس گفت: بنده سابقه کار با برانکو را دارم. باتوجه به نتیجه‌ای که این تیم مقابل الاهلی عربستان گرفت، تیم به لحاظ روحی و روانی به خوبی تقویت شد و پرسپولیس می‌تواند از این گروه صعود کند. ضمن اینکه برانکو به لحاظ شخصیتی تیم‌هایش به گونه‌ای است که به آنها شخصیت قهرمانی می‌دهد و نتایج پرسپولیس در سه فصل اخیر این موضوع را تایید می‌کند. پرسپولیس قدرت شکست دوباره تیم عربستانی و بازگشت به لیگ را دارد.

استقلال در آسیا می‌تواند موفق باشد

همچنین مدافع اسبق استقلال معتقد است آبی پوشان می توانند در آسیا موفق باشند. تقی پور در این باره می گوید: در آسیا فکر می‌کنم استقلال با برد الهلال به جام بازگشت و می‌تواند از این گروه سخت صعود کند و بی‌تردید استقلالی‌ها باید تمرکز خود را روی صعود از این گروه بگذارند. استقلال تیم بزرگی در قاره کهن است و با برد مجدد مقابل الهلال در بازی برگشت، خود را به صعود از این گروه سخت یک پله نزدیک تر می کند.

ذوب‌آهن شانس بالایی برای صعود به عنوان تیم اول از گروه خود دارد

تقی پور کاپیتان پیشین تیم فوتبال ذوب آهن که با این تیم سابقه نایب قهرمانی در آسیا را نیز دارد، درباره وضعیت این تیم گفت: خوشبختانه استخوان ‌بندی ذوب‌آهن در چند بازی اخیر مشخص شده و تیم به قول معروف جا افتاده است. ضمن اینکه آنها در آسیا با توجه به نتایجی که کسب کرده‌اند و بازی‌هایی که انجام داده‌اند شانس نخست صعود از گروه خودشان هستند و امیدوارم این تیم بتواند در مراحل بالاتر هم موفق باشد. در اصفهان برد الوصل کار سختی نیست.

کرمانی‌مقدم: پرسپولیس به مراحل بالاتر صعود می‌کند

بازیکن پیشین پرسپولیس و تیم ملی درباره بازی های لیگ قهرمانان آسیا و نظرش درخصوص صعود سرخپوشان از این گروه گفت: پرسپولیس با توجه به بازیکنانی که دارد و تجربه بالایی که در آسیا به ویژه سال گذشته با 11-12 بازیکن کسب کرده اند قطعا توان شکست این حریف و حضور در مراحل بالای لیگ قهرمانان آسیا را دارد و من به کسب 3 امتیاز بازی الاهلی بسیار خوشبین هستم.

کرمانی مقدم درباره حضور شریفی و کم فروغ بودن او در دیدار با سایپا گفت: به شریفی بازی زیادی نرسیده و به همین دلیل نباید از او انتظار بالایی داشت. او برای جا افتادن در تیم بزرگی مانند پرسپولیس نیاز به بازی کردن دارد و فکر می کنم این بازیکن بتواند در ادامه راه بازی های بهتری را به نمایش بگذارد.

طالبی: ذوب‌آهن، الوصل را در اصفهان می‌برد

فرشید طالبی معتقد است تیم ذوب آهن در مسابقات قهرمانی آسیا حضور پررنگی داشته و باید حالا برای صعود به عنوان صدرنشین در این رقابت ها فکر کند.

وی افزود: ذوب آهن می تواند به راحتی الوصل را ببرد. در بازی رفت هم تیم به خوبی پس از دریافت گل به بازی برگشت و این برگشت های ذوب آهن به بازی می تواند یک نقطه قوت به شمار برود.

شیری :امیدوارم مانند سال گذشته پرسپولیس باعث افتخار آفرینی برای کشورمان شود

مجتبی شیری درباره حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان اظهار داشت: پرسپولیس در گروه دشواری قرار دارد و در دو بازی ابتدایی برابر پاختاکور ازبکستان و السد قطر به‌رغم اینکه مقابل حریفان خود عملکرد خوبی داشت اما با بدشانسی و اشتباهات محسوس داوری نتوانست به برد برسد. پرسپولیس در بازی سوم خود مقابل الاهلی عربستان ضمن ارائه بازی زیبا و فکورانه توانست هر سه امتیاز را بگیرد تا شرایطش را برای صعود به مرحله حذفی مسابقات بهبود ببخشد. پرسپولیس می‌تواند در بازی برگشت برابر الاهلی برد خود را تکرار کند و امیدوارم مثل سال گذشته به مراحل بالاتر لیگ قهرمانان آسیا برود و باعث افتخار آفرینی برای کشورمان شود. بازیکنانی هم که در نیم فصل دوم به جمع تیم اضافه شدند، هر بازی با تیم هماهنگ‌تر می‌شوند و این موضوع را برای تداوم درخشش پرسپولیس باید به فال نیک گرفت.

وی افزود: از دوره‌ای که برانکو به تیم اضافه شده به ثبات خوبی در اکثر پست‌ها رسیده و شیب صعودی هم دارد. در این موفقیتی که ایجاد شده فقط بازیکنان خط دفاع نقش ندارند بلکه سایر نفرات تاثیرگذار هستند و پرسپولیس به نوعی با کاری تیمی و گروهی موفق شده به این نقطه از موفقیت دست پیدا کند. ضمن اینکه حضور مارکو به عنوان مربی بدنساز خبره وکاربلد هم بسیار موثر بوده و نشان می‌دهد بازیکنان از چه توان بدنی بالایی برخوردار هستند و در نود دقیقه دچار مشکل خاصی نمی‌شوند

لطفی: دیدار سختی برابر الهلال داریم

سعید لطفی در پاسخ به سوال خبرنگار برنا مبنی بر اینکه استقلال در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف الهلال عربستان برود. این دیدار را چطور ارزیابی می‌کنید؟ اینگونه پاسخ داد: استقلال در دور رفت لیگ قهرمانان آسیا توانست از سه تیم پرمهره الهلال عربستان، الدحیل قطر و العین امارات، چهار امتیاز کسب کند تا شانس صعود خود را به مرحله حذفی زنده نگه دارد. استقلال بعد از برتری مقابل الهلال باید دوباره به مصاف آنها برود و بخواهیم واقع بینانه صحبت کنیم باید بگویم با هزینه های هنگفتی که تیم های عربی انجام می دهند رقابت قطعا دشوارتر می شود و به همین خاطر دیدارهای سختی در انتظار آبی ها خواهد بود. کار سختی در انتظار بازیکنان است و استقلالی‌ها باید تلاش بیشتری انجام بدهند و امیدوارم با کسب نتایج مطلوب باعث خوشحالی هواداران شوند.

شاهرودی: پرسپولیس الاهلی را شکست می‌دهد

رضا شاهرودی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره برد مقابل الاهلی عربستان به خبرنگار برنا گفت: پرسپولیس در این بازی بسیار خوب بازی کرد و کادر فنی آنالیز بسیار خوبی از تیم حریف داشت و تلاش بچه ها نیز جواب داد و پیروزی دلچسبی کسب شد که گل شجاع نیز بی نظیر بود و فکر می کنم یکی از زیباترین گل های  جام بشود. جا دارد بنده از همه عوامل تیم از تدارکات گرفته تا بازیکنان و کادر فنی تشکر کنم.

وی درباره بازی برگشت عنوان کرد: پرسپولیس هیچ وقت تنها نیست و در بازی برگشت هم امیدوارم هواداران مانند بازی رفت در ورزشگاه حاضر شوند. پرسپولیس بعد از برد دربی روحیه مضاعفی گرفت و فکر می کنم بتواند با انجام یک بازی قابل قبول الاهلی را شکست دهد.

اکبری: استقلال نشان داد توان صعود از گروه مرگ را دارد

یدالله اکبری، پیشکسوت باشگاه استقلال درباره برد این تیم مقابل الهلال به خبرنگار برنا گفت: بنده پیش از این هم گفته بودم با یک بازی فیزیکی و درگیرانه می توان مقابل الهلال به برتری دست یافت. استقلال در این دیدار خوب بازی کرد و منطقی جنگید و مزد بازی خوب خود را هم با کسب سه امتیاز این دیدار گرفت و استقلال نشان داد توان صعود از گروه مرگ را دارد.

وی درباره بازی برگشت دو تیم نیز اظهار داشت: استقلال اگر با همین روش محکم بازی کند در بازی برگشت هم توان شکست الهلال را دارد و هوادران به این مهم بسیار امیدوار هستند تا آبی پوشان با کسب 3 امتیاز دیگر جایگاه خود را در جدول گروه مرگ بهتر کنند.

منیعی: استقلال دو ستاره دارد و یک تیم بین‌المللی است

میثم منیعی، پیشکسوت باشگاه استقلال درباره برد مقابل الهلال به خبرنگار برنا گفت: استقلال در بازی مقابل الهلال یک بازی منطقی را ارائه کرد و بازیکنان با دوندگی توانستند استراتژی صحیح کادر فنی را در زمین پیاده کنند و به یک برد دلچسب و خوب دست پیدا کنند.

وی درباره بازی برگشت این دو تیم نیز اظهار داشت: استقلال دو ستاره دارد و یک تیم بین المللی است که در هر شرایطی که داشته باشد در آسیا خوب بازی می کند و همه تیم های آسیایی از این تیم حساب می برند. بنده معتقدم استقلال با همین روش می تواند بازی برگشت را ببرد.

گفتنی است، چارچوب هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا تیم ذوب آهن با الوصل امارات و پرسپولیس و استقلال به ترتیب با الاهلی و الهلال عربستان بازی خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس ذوب آهن فوتبال لیگ قهرمانان آسیا خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۴۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقیر تاریخی الهلال در نیمه اول بازی العین

به گزارش ورزش سه، دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا بین تیم‌های العین و الهلال امشب در ورزشگاه هزاع بن زاید برگزار شد و در نهایت با شکست 4-2 تیم عربستانی به پایان رسید.

این شکست در شرایطی برای الهلال رقم خورد که العین در نیمه اول موفق شد سه گل به ثمر برساند. این گل‌ها در دقایق 6، 26 و 38 توسط سفیان رحیمی وارد دروازه الهلال شدند.

با اعلام شبکه آماری اپتا، الهلال برای سومین بار در تاریخ خود در لیگ قهرمانان آسیا در نیمه اول 3 گل دریافت کرد.

اپتا توضیح داد که این اتفاق اولین بار در سال 2010 برابر الغرافه قطر (3-0) و دومین بار در سال 2019 برابر السد قطر (3-2) رخ داده بود.

لازم به ذکر است دیدار برگشت الهلال و العین در تاریخ 23 آوریل برگزار خواهد شد و در این دیدار که در عربستان برگزار می‌شود، هر دو تیم برای صعود به دور بعد تلاش خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • سالم الدوساری، موثرترین بازیکن لیگ قهرمانان
  • مسابقات آب‌های آرام آسیا و انتخابی المپیک، صعود نمایندگان ایران به فینال
  • از تسلیم شدن مقابل پرسپولیس تا رویای فینال آسیا!
  • خلاصه بازی العین 4-2 الهلال (لیگ قهرمانان آسیا - 2023/24)
  • تحقیر تاریخی الهلال در نیمه اول بازی العین
  • لیگ قهرمانان آسیا| برتری پُرگل العین برابر الهلال
  • نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا/ العین رکورد تاریخی الهلال را شکست
  • شانس بالای صعود بارسلونا و اتلتیکو مادرید به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • توخل: شانس صعود بایرن مونیخ و آرسنال برابر است
  • ستاره پرسپولیس چند بازی را از دست می‌دهد؟