Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@23:29:32 GMT

متلاشی شدن باند سرقت ارز در تهران

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۴۶۰۷

وزارت اطلاعات اعضای شبکه سرقت ارز در تهران را شناسایی و ۵ نفر از عناصر اصلی و مرتبطین آنها را دستگیر کرد.

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی وزارت اطلاعات، وزارت اطلاعات اعضای شبکه سرقت ارز در تهران را شناسایی و ۵ نفر از عناصر اصلی و مرتبطین آنها را دستگیر کرد.

سارقان با برنامه ریزی قبلی و شگردهای مجرمانه، یک میلیون و دویست هزار یورو متعلق به یکی از بانک‌های کشور را هنگام انتقال از خزانه سرقت کرده و متواری شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سارقان با استفاده از اسناد هویتی جعلی و تغییر چهره، درصدد پولشویی اموال مسروقه بودند که با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) و رصد اطلاعاتی شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر شدند و ارزهای مسروقه کشف و به بانک مربوطه تحویل شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: وزارت اطلاعات باند سرقت سرقت ارز انتقال ارز سرقت مسلحانه دستگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۴۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستبند پلیس بر دستان باند سارقان و مالخران اماکن خصوصی در اهواز

سرهنگ سیروس دریکوند گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اموال اماکن خصوصی در مجتمع‌های مسکونی در برخی مناطق شهر اهواز، بررسی موضوع و دستگیری سارق و یا سارقان در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان اهواز قرار گرفت.

او می‌گوید: پلیس آگاهی با همکاری ماموران کلانتری ۳۳ با کار اطلاعاتی و اقدامات تخصصی ۳ سارق حرفه‌ای را در ارتباط با سرقت‌های به وقوع پیوسته را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان با اشاره به دستگیری ۴ مالخر و کشف تعداد زیادی اموال مسروقه به ارزش ۷ میلیارد ریال در مخفیگاهشان، بیان داشت: متهمان در تحقیقات فنی پلیس به ۱۰ فقره سرقت از قبیل: ۵ فقره سرقت منزل و ۵ فقره سرقت سایر مشاعات اعتراف کردند.

سرهنگ دریکوند با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، از ساکنان آپارتمان‌ها و مجتمع‌های مسکونی خواست: از قفل‌های مطمئن برای درب انبار و همچنین قفل و زنجیر کردن موتورسیکلت و دوچرخه در قسمت مشاعات ساختمان‌ها استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند
  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان و مالخران اماکن خصوصی در اهواز
  • متلاشی شدن باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • باند ۵ نفره قاچاق مواد مخدر در مازندران متلاشی شد
  • انهدام باند سارقان کابل برق با ۱۲ فقره سرقت در شاهین شهر
  • سارق کالا و بار در محور گچساران- باشت دستگیر شد
  • انهدام باند سارقان منزل در زنجان
  • دستگیری سارق کالا در باشت