Web Analytics Made Easy - Statcounter

اراک - ایرنا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: 89 درصد از تسهیلات مشاغل روستایی این استان در سال 97 نسبت به اعتبار تخصیصی محقق شد.

«محمد تقی آبایی هزاوه» روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: دستورالعمل و قانون تسهیلات مشاغل روستایی از اواخر سال 96 ابلاغ اما اجرای این طرح مهم از سال 97 کیلد خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: سهم استان مرکزی از این تسهیلات در سال گذشته سه هزار و 126 میلیارد ریال بود که در 2 مرحله به استان ابلاغ شد که استان مرکزی نسبت به ابلاغ این تسهیلات نیز 71 درصد برنامه پیش بینی شده را محقق کرد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: 910 میلیارد ریال از این اعتبار مربوط به نهادهای حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و بنیاد شهید و امور ایثارگران بود که معرفی متقاضیان این بخش ها توسط این دستگاه ها پیگیری شده است.
آبایی هزاوه عنوان کرد: از مجموع 2 هزار و 216 میلیارد ریال تسهیلات عادی استان مرکزی، یک هزار و 760 میلیارد ریال تا پایان سال 97 به بانک های عامل تخصیص یافت.
وی گفت: یک هزار و 897 طرح تا پایان سال گذشته با مبلغ سه هزار و 600 میلیارد ریال به بانک های عامل معرفی شدند که یک هزار و 414 طرح با اعتباری بالغ بر 2 هزار و 190 میلیارد ریال مصوب و یک هزار و 214 طرح با اعتبار یک هزار و 730 میلیارد ریال منجر به عقد قرارداد شد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی افزود: یک هزار و 157 نفر تا پایان سال گذشته موفق به دریافت یک هزار و 560 میلیارد ریال تسهیلات شدند.
آبایی هزاوه عنوان کرد: پیش بینی شده با پرداخت این تسهیلات زمینه اشتغال 2 هزار و 549 نفر در استان مرکزی ایجاد شود.
استان مرکزی با 12 شهرستان دارای بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر جمعیت است.
/3075

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد تسهيلات روستايي تعاون كار و رفاه اجتماعي استان مركزي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۴۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتغال مددجویان کمیته امداد میامی با ۳۳۰ میلیارد ریال محقق شد

نوروزپور گفت: ۲۶۶ میلیارد ریال کمک هزینه معیشتی به ۲ هزار و ۷۵۲ خانواده مددجو زیر پوشش کمیته امداد میامی طی سال گذشته پرداخت شد.

وی با بیان اینکه ۱۲ میلیارد ریال برای تامین لوازم ضروری منزل مددجویان طی این بازه زمانی اختصاص یافت، ابراز کرد: هفت میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال نیز برای تهیه جهیزیه و هدیه ازدواج جوانان این شهرستان هزینه شد.

وی ادامه داد: بیش از ۹ میلیارد ریال به منظور جبران بخشی از هزینه‌های درمان مددجویان تحت حمایت طی سال ۱۴۰۲ توسط این نهاد هزینه شد.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) میامی اظهار کرد: چهار میلیارد و ۵۹۰ میلیون ریال کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان پرداخت شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • طرح هادی در ۶۰ درصد روستاهای ایجرود اجرا شد
  • رتبه اول و دوم استان مرکزی در جذب تسهیلات و اشتغال‌زایی
  • تدوین ۴۰۰ برنامه‌ در هفته کار و کارگر استان مرکزی
  • ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن روستایی در ایلام پرداخت شد
  • پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام
  • افزایش ۴ برابری برنامه‌های فرهنگی استان اردبیل
  • ۵۹ درصد واحد‌های مسکونی روستایی در دشتستان مقاوم سازی شد
  • واکنش سریع بانک مرکزی به یک خبر دلاری/ گوشت ۲۸۵ هزارتومانی در راه است/ کاهش قیمت طلا و سکه و خودرو در بازار
  • اشتغال مددجویان کمیته امداد میامی با ۳۳۰ میلیارد ریال محقق شد
  • عشایر استان مرکزی ۲۵۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند