Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@19:06:19 GMT

پرونده کانال کلانتر مرکزی از 2 سال پیش در دست بررسی است

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۴۶۴۵

پرونده کانال کلانتر مرکزی از 2 سال پیش در دست بررسی است

اراک - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب اراک گفت: پرونده کانال کلانترمرکزی که مدیران و مسئولان استان مرکزی را تخریب می کرد، از 2 سال پیش مفتوح و در دست بررسی است.

«عباس قاسمی» روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: دادستانی برای برخورد با افرادی که در قالب رسانه‌های فضای مجازی، با هویت ناشناس اقدام به تخریب چهره اشخاص حقیقی و حقوقی می کنند، اهتمام ویژه دارد و در این راستا از حدود 2 سال پیش و از زمان تشکیل اولین پرونده شکایت از این کانال بدون شناسنامه، با احضار برخی افراد، در صدد شناسایی و برخورد قانونی با متخلفان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به شایعات موجود در فضای مجازی و جوسازی برخی افراد و جریان ها علیه یکی از نمایندگان مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در خانه ملت از شاکیان پرونده کانال کلانتر مرکزی است و هیچ فردی از اعم از رییس دفتر یا کارکنان دفتر وی در این رابطه بازداشت نشده است.
قاسمی با هشدار به گردانندگان این گونه رسانه ها گفت: از آن جایی که دستگاه قضا برای ایجاد امنیت روانی در جامعه از هیچ تلاشی فروگذار نمی کند و با بررسی های کارشناسانه چهره واقعی سلب کنندگان آرامش جامعه را مشخص خواهد کرد، بنابراین انتشار هرگونه شایعه علیه منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی و موج سواری سیاسی و رسانه ای در این خصوص با ارایه شکایت نامبرده، قابل پیگیری است و با افراد خاطی برخورد قانونی خواهد شد.
استان مرکزی 12 شهرستان، 33 شهر و 23 بخش و یک میلیون 440 هزار نفر جمعیت دارد.
6991/3075

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي قضايي و حقوقي دادستان استان مركزي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۴۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ کیلوگرم تریاک در نائین کشف شد

سرگرد حسن براهیمی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان نائین در راستای کنترل و بررسی وسایل نقلیه مشکوک در محورهای مواصلاتی باهدف برخورد با قاچاقچیان موادمخدر به یک دستگاه کامیون مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این کامیون پرداخته و موفق شدند مقدار ۳۰ کیلو تریاک که به صورت ماهرانه‌ای داخل خودرو جاساز شده بود را کشف کنند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان نائین با اشاره به اینکه در این خصوص یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد خاطر نشان کرد: پلیس قاطعانه و با تمام توان با سوداگران مرگ و عاملان ایجاد نا امنی در جامعه برخورد می‌کند ضمن اینکه از شهروندان تقاضا داریم هر گونه اخبار و اطلاعات در خصوص قاچاق، خرید و فروش و نگهداری مواد مخدر را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6078034

دیگر خبرها

  • پای اف بی آی به پرونده پل بالتیمور باز شد
  • دستگیری اراذل و اوباش BMW سوار در بلوار اندرزگو
  • سربازان مشمول بخوانند
  • ارائه داروی "وارفارین" در سراسر استان مرکزی
  • یک کشته و هفت مجروح در تصادف جاده اراک - قم
  • برخورد موشک ایران بیخ گوش جنگنده‌های اف 35 (فیلم)
  • فخرالدینی: برخی افراد فقط دنبال حاشیه هستند
  • انضباط ترافیکی با طرح برخورد با موتورسواران متخلف
  • ۳۰ کیلوگرم تریاک در نائین کشف شد
  • خوشحالی مردم استان مرکزی از حمله ایران به رژیم صهیونیستی