Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در استان، روز گذشته 28 فروردین در نخستین شورای فرهنگ عمومی استان در سال 98، با تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت با سعادت امام زمان (عج)، گفت: باید مسئولین با تلاش بیشتر حقیقت مهدویت را در جامعه ترویج و گسترش دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی حقیقت نیمه شعبان و ولادت قائم آل محمد (ص) را حقیقت انسان‌سازی و عبودیت خواند و افزود: باید گفتمان مهدویت در بین جامعه و به ویژه جوانان نهادینه‌سازی شود.
نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه محتوای نیمه شعبان محتوای مهدویت است، اظهار کرد: از بااهمیت‌ترین عنصرهای این روز مبارک گفتمان انتظار، چرایی غیبت و تلاش در راستای اتمام این انتظار است.
امام جمعه شهرکرد بر گسترش فرهنگ توسط تمام آحاد جامعه تأکید کرد و ادامه داد: باید ضعف‌های فرهنگی در عموم جامعه و در تمام شهرستان‌های استان شناسایی و راه‌حل‌های برطرف کردن آن‌ها پس از بررسی‌های علمی در استان عملی شوند.
حجت‌الاسلام نکونام با اشاره به تلاش برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای مناطق سیل‌زده کشور، خاطرنشان کرد: این کمک‌ها باید پس از شناسایی نیاز سیل‌زدگان به صورت سازمان‌یافته و به دور از تک‌روی‌ها به این مناطق ارسال شود.
نماینده ولی فقیه در استان نقش رسانه‌ها در تشویق مردم به کمک‌رسانی به سیل‌زدگان را مهم دانست و تصریح کرد: رسانه‌ها باید در این راستا با نشان دادن این فاجعه دلخراش و نیازهای مردم سیل‌زده بر افزایش کمک‌ها به این مناطق تأکید کنند.
امام جمعه شهرکرد دستور رئیس جمهور مبنی بر بررسی علمی علل سیل‌های اخیر کشور را مناسب دانست و اظهار کرد: تحقیق و بررسی علمی این حوادث موجب عبرت گیری و مدیریت درست حوادث در آینده می‌شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا چهارمحال و بختیاری شورای فرهنگ عمومی نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری سیل زدگان کمک به سیل زدگان رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۴۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توهین به دمبله و تشویق ام باپه توسط هواداران بارسلونا / فیلم

عثمان دمبله در بازگشت به بارسلونا با خشم هواداران بلوگرانا روبرو شده است.

دانلود (19.5MB)

دیگر خبرها

  • دیدار صمیمی نماینده ولی فقیه در استان با مردم دیواندره
  • امداد رسانی پلیس سیستان و بلوچستان به سیل زدگان جنوب استان
  • عکس/ امدادرسانی به سیل زدگان کرمان و سیستان و بلوچستان
  • (تصاویر) امدادرسانی به سیل زدگان کرمان و سیستان و بلوچستان
  • عملیات امداد هوایی برای نجات سیل‌زدگان در عمان + فیلم
  • عملیات اخلاقی، عادلانه و عاقلانه
  • توهین به دمبله و تشویق ام باپه توسط هواداران بارسلونا / فیلم
  • شناخت جامعه هدف برای تولید محتوا اهمیت دارد
  • دیدار فرماندهان یگان‌های قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش با نماینده ولی فقیه در کرمان
  • نماینده ولی‌فقیه درسیستان وبلوچستان:ارتش مؤمن و مقتدر مایه آرامش خاطر مردم