Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-23@17:20:36 GMT

عملی کردن «رونق تولید» نیازمند عزم همگانی است

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۴۷۲۹

عملی کردن «رونق تولید» نیازمند عزم همگانی است

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، جعفر مردانی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری، روز گذشته 28 فروردین در نخستین شورای فرهنگ عمومی استان در سال 98، با تبریک اعیاد شعبانیه همگان را به بهره‌گیری از این ایام توصیه کرد.
وی اقدام اخیر رئیس جمهور آمریکا در تروریست خواندن سپاه را محکوم کرد و افزود: این سخن ترامپ به عنوان رئیس جمهور یکی از کشورهای پرمدعای دنیا کاملاً مضحک و بیهوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مردم و مسئولین از همه آحاد در حمایت از سپاه پاسداران شعار «من یک سپاهی‌ام» را سر دادند، اظهار کرد: این جواب دندان‌شکن ملت ایران مشتی محکم بر دهن آمریکا و هم‌پیمانانش اسرائیل و عربستان بود و فتنه‌های آنان در منطقه را خنثی کرد.
مردانی عزم همگانی را یکی از مؤلفه‌های عملی کردن نامگذاری سال با عنوان «رونق تولید» خواند و تصریح کرد: در سال جاری باید با سرلوحه قرار دادن این شعار اهداف دیگر رهبر انقلاب در سال‌های گذشته را نیز محقق کرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تقویت اقتصاد مقاومتی و خرید کالای ایرانی مقدمه‌ای برای رونق تولید و ارتقای شاخص‌های فرهنگی و اقتصادی در جامعه است.
وی با بیان اینکه در روزهای ابتدایی سال جدید شاهد بارش‌های شدید و جاری شدن سیل در بسیاری از استان‌های کشور بودیم، خاطرنشان کرد: با اقدامات خوب شورای هماهنگی مدیریت بحران استان خوشبختانه تلفات جانی در استان نداشتیم اگرچه حدود 600 میلیارد تومان به زیرساخت‌ها و منازل استان خسارت وارد شد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا چهارمحال و بختیاری شورای فرهنگ عمومی رونق تولید اقتصاد مقاومتی نامگذاری سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۴۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمحال و بختیاری بارانی می‌شود

مهران چراغ‌پور اظهارداشت: بارش‌ها فردا در نواحی غربی و برای روز‌های سه شنبه و چهارشنبه در نواحی شرقی استان با شدت و میزان بیشتری خواهد بود.

بیشتر بخوانید

صدور هشدار هواشناسی در خصوص وزش باد شدید در چهارمحال و بختیاری

وی افزود: در مناطق مستعد احتمال تگرگ پیش بینی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • اجرای طرح اجتماعی پسماند در ۵ شهر و ۱۰ روستای چهارمحال‌ و بختیاری
  • مدیریت اجتماعی پسماند در ۱۵ شهر و روستای چهارمحال وبختیاری
  • راه‌اندازی بازارچه‌ها در چهارمحال و بختیاری در دستورکار باشد
  • بهره‌مندی ۲۷۸۰۰۰ هزار خانوار چهارمحال و بختیاری از کالابرگ
  • تحقق شعار سال در گرو نقش آفرینی کارگران و کارفرمایان
  • دیدار استاندار چهارمحال و بختیاری با خانواده فرمانده جانباز مرحوم حاج محمد کیانی
  • ملاقات عمومی استاندار چهارمحال و بختیاری با مردم
  • چهارمحال و بختیاری بارانی می‌شود
  • فعالیت ۲۰۰ تشکل مردم‌نهاد شهرستانی در چهارمحال و بختیاری
  • فعالیت ۲۰۰ تشکل مردم‌نهاد در شهرستان‌ها