Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با ۲۹ فروردین روز ارتش تجهیزات نیروی زمینی ارتش از مقابل مرقد امام خمینی رژه رفتند.

به گزارش خبرنگار سیاسی دفاعی خبرگزاری شبستان، همزمان با روز ۲۹ فروردین روز ارتش تجهیزات نیروی زمینی از مقابل جایگاه در جوار حرم امام خمینی  ره رژه رفتند این تجهیزات عبارتند از خودروی تجسسی میکروبی و هسته  NBC, تانک ذوالفقار ۳، خودروی توپ کش کیان، خودرو مین ریز محمول ۸×۸ توپ ۷۶ اتوماسیون شده ،تیربار محرم،  تک تیرانداز شاهر، تانک اسکورپین مجهز به استب لاریزه و خودرو بدون سرنشینی نذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

/

 

پایان پیام/34

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان روز جوان مسابقات قرآن کمک به سیل زدگان ارتش بیانیه گام دوم انقلاب خبرگزاری سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم سیل شبستان رژه روز ارتش روز ارتش رژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۴۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده مرکز تولید نزاجا: تجهیزات جدیدی به نیروی زمینی ارتش الحاق می‌شوند

به گزارش جماران؛ به نقل از ایلنا، فرمانده مرکز تولید، بهینه‌سازی و نوسازی شهید زرهرن نزاجا با بیان این‌که «در نیروی زمینی ارتش نگاه ویژه‍ای به ارتقا، طراحی و تولید تجهیزات وجود دارد»، گفت: در آینده‌ نزدیک، شاهد ارائه‌ تجهیزات جدیدی برای ارتقای توان رزم به نیروی زمینی ارتش خواهیم بود.

امیر سرتیپ دوم غلام‌حسین سلیمانی در گفت‌وگویی درباره بازسازی و بازتولید ادوات مورد نیاز نیروی زمینی ارتش اظهار کرد: در دنیا تجهیزات نظامی دارای ویژگی‍های خاص را از رده خارج نمی‌کنند، بلکه آن‌ها را ارتقا می‌دهند؛ به عنوان مثال تانک «ام ۶۰» از جمله تجهیزاتی است که در دهه ۶۰ میلادی وارد کشورمان شده و اکنون این وسیله با قرارگیری تجهیزات نوین بر روی آن، به وسیله‌ای عملیاتی برای مقابله با تهدیدات تبدیل شده است.

وی ادامه داد: یکی از مسائل مهم صحنه‌ نبرد، اقتصادی کردن چنین تجهیزاتی است؛ از این رو با همین نگاه در حوزه‌ زرهی و توپخانه، تجهیزات موجود یا در حال طراحی، باید امکان مقابله با تهدیدات را داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: در نیروی زمینی ارتش نگاه ویژه‍ای به تجهیزات وجود دارد؛ چه به تجهیزاتی که برای مقابله با تهدیدات، نیازمند ارتقا هستند و چه تجهیزات جدیدی که بر حسب نیاز باید طراحی و تولید شوند؛ بنابراین در همین راستا و در آینده نزدیک شاهد الحاق تجهیزات جدید به این نیرو خواهیم بود.

دیگر خبرها

  • خبرهای مهم درباره تجهیزات نظامی نیروی زمینی ارتش
  • فرمانده مرکز تولید نزاجا: تجهیزات جدیدی به نیروی زمینی ارتش الحاق می‌شوند
  • تجهیزات جدیدی به نیروی زمینی ارتش الحاق می‌شود
  • رژه نیروی زمینی و تجهیزات دفاعی ارتش در کرمانشاه
  • برگزاری مراسم رژه در روز ارتش / تجهیزات دفاعی به نمایش در آمد
  • روایت رهبر انقلاب از حضور در اولین مراسم ۲۹ فروردین تا برشماری ویژگی‌های ارتش | ماجرای اجرای مراسم روز ارتش مقابل بیمارستان محل بستری امام خمینی(ره)
  • چه تجهیزات دفاعی در مراسم روز ارتش به نمایش درآمد؟
  • عبور دستاوردها و تجهیزات نیروی زمینی ارتش
  • مراسم رژه نیروهای مسلح در اصفهان آغاز شد
  • تجدید میثاق فرماندهان و کارکنان ارتش با آرمان‌های امام خمینی (ره)