Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-25@23:40:52 GMT

ارزشمندترین کسب و کارهای اینترنتی در چین! (+عکس)

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۴۹۵۳

ارزشمندترین کسب و کارهای اینترنتی در چین! (+عکس)

پول نیوز؛ سمیه علی اصغری- اخیرا مرکز آی میدیاگروپ گزارشی را در رابطه با ارزشمندترین کمپانی های اینترنتی در کشور چین منتشر کرده که برای امروز در پول نیوز بدان خواهیم پرداخت. اما پیش از آغاز بحث، بطور مختصر با سابقه مرجع انتشار گزارش حاضر آشنا خواهیم شد.

مرکز آی میدیاگروپ در سال 2010 تاسیس شده است و به عنوان بخشی از دپارتمان اقتصادی کمیته استانی منطقه گوانگ دونگ فعالیت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مرکز در زمینه استخراج بزرگ داده ها، توسعه هوش مصنوعی و تحلیل داده ها اعتبار بالایی در کشور چین دارد. علاوه بر این آی میدیا به عنوان یکی از بهترین شرکت های ارائه دهنده خدمات در زمینه مشاوره اقتصادی نیز شناخته می شود. این کمپانی هم اکنون 11 پتنت و 37 حق کپی رایت نرم افزار را در اختیار دارد.

در ادامه 10 رتبه اول لیست 100 کمپانی ارزشمند اینترنتی چین را مشاهده خواهید کرد:

10- می توآن- دیانپینگ

ارزش: 250 میلیارد یوآن

وب سایت خرید گروهی با ارائه پیشنهادات برتر برای دریافت خدمات غذا، کالاهای مصرفی و خدمات خرده فروشی که فعالیت خود را از سال 2010 در پکن آغاز کرده است. این سامانه آنلاین ماهانه بالغ بر 290 میلیون کاربر فعال دارد.

 


9- 360 سکیوریتی تکنولوژی

ارزش: 255.4 میلیارد یوآن

کمپانی تولیدکننده نرم افزارهای امنیتی

 


8-شیائومی

ارزش: 306.9 میلیارد یوآن

 


7- دی دی چاکسینگ

ارزش: 320 میلیارد یوآن

خدمات کرایه اتومبیل آنلاین

 


6-  جی دی

ارزش: 333.8 میلیارد یوآن

خرده فروشی آنلاین

 


5- ByteDance

ارزش: 400 میلیارد یوآن

دارای چند پلتفرم مبتنی بر یادگیری ماشین

 


4- بایدو

ارزش: 524.2 میلیارد یوآن

موتور جستجوی آنلاین

 


3- آنت فایننشیال بزرگترین کمپانی فین تک در جهان

ارزش: 800 میلیارد یوآن

 


2- تنسنت

ارزش: 3.14 تریلیون یوآن

شرکت هلدینگ اینترنتی چینی است، که در زمینه ارائه خدمات شبکه‌های اجتماعی، رسانه‌های گروهی، پورتال‌های وب، تجارت الکترونیک، آنتی ویروس‌ها، مرورگر وب، بازی‌های چندنفره آنلاین و خدمات ارزش افزوده مخابرات فعالیت می‌کند.

 


1- علی بابا

ارزش: 3.16 تریلیون دلار

یک شرکت تجارت الکترونیک چینی است که فروش و خدمات پس از آن را به شکل مصرف‌کننده به مصرف‌کننده، بنگاه به مصرف‌کننده و بنگاه به بنگاه از طریق پورتال وب فراهم می‌کند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: چین کسب و کار پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۴۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۴۲ مرکز مشاوره در لرستان

همایون عمودی زاده اظهار کرد: مرکز اورژانس اجتماعی ۱۲۳ و صدای مشاور ۱۴۸۰ جزو فعالیت‌های سازمان بهزیستی در راستای ارتقاء توانمندی‌های افراد در معرض آسیب و آسیب دیدگان اجتماعی جهت مقابله با مسائل اجتماعی در شرایط بحرانی است.

وی اضافه کرد: ارتقاء توانمندی‌های افراد در معرض آسیب و آسیب دیدگان اجتماعی جهت مقابله با مسائل اجتماعی در شرایط بحرانی از طریق ارائه خدمات تخصصی و به موقع اورژانس اجتماعی و همچنین شناسایی آسیب‌های اجتماعی نو پدید با توجه به گستردگی اهداف، سازمان بهزیستی بسیار مهم است.

 مدیرکل بهزیستی لرستان از فعالیت ۴۲ مرکز مشاوره در استان به صورت دولتی و غیردولتی به جامعه هدف خبرداد و افزود: در زندگی امروز با توجه به استرس‌ها و اضطراب‌هایی که در زندگی وجود دارد همه مردم نیازمند خدمات مشاوره‌ای هستند و از آنجا که دسترسی به مراکز مشاوره حضوری ممکن است موجب به وجود آمدن چالش‌هایی در زندگی افراد شود لذا خط تلفنی صدای مشاور سازمان بهزیستی، برای ارائه خدمات مشاوره رایگان فعال است.

عمودی زاده تصریح کرد: این سامانه تلفنی همه روزه از ساعت ۸ صبح لغایت ۲۴ به صورت رایگان فعال است.

وی از فعالیت ۱۱ مرکز اورژانس اجتماعی در استان خبر داد و گفت: این مراکز آمادگی لازم برای ارائه خدمات به جامعه هدف در لرستان را دارند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های حوزه بهداشت و سلامت از ارزشمندترین کارها است
  • حرف‌های سیدجواد هاشمی درباره رپ کردنش
  • تجلیل پلیس ازراننده تاکسی که به بانوان باحجاب خدمات رایگان می دهد
  • همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها برگزار شد
  • راهنمای کاربردی خرید و استفاده از گیفت کارت اپل
  • فعالیت ۷۵ دفتر خدمات الکترونیک قضائی در مازندران
  • انعقاد تفاهم نامه سرمایه گذاری خارجی به ارزش ۸ میلیون دلار در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی​
  • فعالیت ۴۲ مرکز مشاوره در لرستان
  • آشنایی با محصولات و نمایندگی ABB
  • شکایت ۹ میلیون دلاری بکام از ستاره هالیوود