Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@16:33:54 GMT

760 کلاس درس در سیستان و بلوچستان ساخته شد

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۵۰۰۲

760 کلاس درس در سیستان و بلوچستان ساخته شد

زاهدان- ایرنا- معاون مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: 760 کلاس درس در قالب 259 مدرسه سال گذشته در این استان ساخته شده است.

مهدی اربابی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این طرح ها 52 هزار و 108 متر مربع فضای آموزشی را شامل می شود.
وی ادامه داد: 493 میلیارد ریال اعتبار برای راه اندازی این طرح ها از سوی خیران و دولت در سیستان و بلوچستان هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: خیران امسال 228 مدرسه در این استان ساخته و تحویل آموزش و پرورش دادند که 85 درصد طرح های این حوزه را شامل می شود.
وی بیان کرد: سیستان و بلوچستان با توجه به نرخ بالای موالید و جذب بازماندگان از تحصیل همچنان با وجود همه اقدامات مطلوب انجام گرفته در مدرسه سازی به پنج هزار کلاس درس جدید نیاز دارد.
اربابی گفت: از مجموع 18 هزار و 954 کلاس درس در سیستان و بلوچستان، 10 هزار و 528 کلاس درس نیازمند تخریب، بازسازی و مقاوم سازی است.
به گزارش ایرنا استان سیستان و بلوچستان با وسعتی حدود 188 هزار و 222 کیلومترمربع (معادل 5/11 درصد مساحت کشور) و بیش از 2 میلیون و 775 هزار نفر جمعیت پهناورترین استان کشور محسوب می شود.
7316**3213

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي نوسازي مدارس ساخت مدرسه سيستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۵۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش‌های رگباری درشمال سیستان و بلوچستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، ملاشاهی رئیس اداره پیش بینی ومدیریت بحران مخاطرات وضع هوای اداره کل هواشناسی این استان،گفت: بارش های 24 ساعت گذشته در زاهدان نزدیک به 18 میلی متر ثبت شده که این شرایط تا فردا بعد ظهر در زاهدان ادامه خواهد داشت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها