Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@02:18:48 GMT

مدارس مازندران روز شنبه اینده باز است

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۵۰۵۷

مدارس مازندران روز شنبه اینده باز است

ساری- ایرنا- معاون آموزش و پرورش مازندران با تاکید بر این که تمامی مدارس استان برای صبح شنبه 31 فروردین ماه باز است، گفت: دانش آموزان و معلمان موظف به حضور بموقع در کلاس های درس هستند.

اسفندیار نظری روز پنجشنبه در پی زمزمه هایی در شبکه های اجتماعی مبنی بر احتمال تعطیلی مدارس در روز شنبه به خاطر تعطیل بودن روز یکشنبه به مناسبت نیمه شعبان ولادت حضرت قائم (عج)، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تعطیلات رسمی باید با اعلام مرجع اصلی که نهاد ریاست جمهوری یا وزارت خانه متبوع می باشد که با توجه عدم اعلام رسمی مدارس برای صبح شنبه فعال خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه تعطیلی مدارس به هر دلیلی باید با دستور آموزش و پرورش استان و سپس شهرستان باشد، گفت: با مدیرانی که به صورت خودسرانه مدارس را تعطیل کنند، برخورد می شود.
معاون آموزش و پرورش مازندران تاکید کرد: در صورت هر گونه تعطیلی مدارس از طریق رسانه های رسمی برای مردم و دانش آموزان اطلاع رسانی می شود.
وی افزود: خانواده ها و کادر آموزش و پرورش به شایعات در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی اعتنایی نکنند و به صورت خود خواسته منجر به تعطیلی مدارس نشوند.
استان مازندران دارای 540 هزار دانش آموز است که در چهار هزار مدرسه با بیش از 21 هزار کلاس درس در حال تحصیل هستند.
7335/1899

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي تعطيلي مدارس مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۵۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ارتقای سلامت دهان و دندان در مدارس عشایری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: این طرح به صورت در چهارمحال و بختیاری با  هدف ارتقای سلامت دهان و دندان آغاز شد.
افشین امیریان افزود: برگزاری همایش استانی هفته سلامت به منظور تجلیل از فعالین حوزه سلامت در بخش سفیران سلامت دانش‌آموزی و مراقبان سلامت، برگزاری پیاده‌روی عمومی کارکنان اداره کل و ادارات مناطق هفده‌گانه آموزش و پرورش، معاینات غربالگری و پزشکی کارکنان اداره کل و همچنین ادارات مناطق هفده‌گانه آموزش و پرورش، جزو برنامه‌های هفته سلامت و بهداشت در سطح ادارات خواهد بود.
وی افزود: ارتقای سطح سلامت دانش‌آموزان بی‌شک سرمایه‌گذاری مهمی برای نسل‌های آینده است که در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز به آن توجه ویژه‌ای شده است.

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های آموزش محور در حوزه سلامت، تقویت می‌شود
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • مدارس کار راهکاری برای کاهش ترک تحصیل / برنامه درسی هنوز برمبنای دهه ۶۰ است
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • زجر خلاقیت زیر زنجیر کتاب‌های درسی
  • قیچی قسمتی از لباس دانش‌آموزان دریکی از مدارس دلگان
  • اجرای طرح ارتقای سلامت دهان و دندان در مدارس عشایری
  • پویش سپاس از معلم در ۴۸ واحد آموزشی خوانسار
  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌ و بختیاری
  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌وبختیاری